Какво се случва с кожата ни по време на полет

Летенето май е само за птиците
5 сеп 2016 16:36, Криси Табачка
7
Какво се случва с кожата ни по време на полет
Снимка: архив, Reuters

Когато става въпрос за кожа и полет със самолет... можем да кажем само, че летенето е за птиците. Като изключим еуфорията при пътуване, особено когато е по хубав повод като посещение на стар приятел, екскурзия или почивка, има няколко негативни страни на летенето.

Именно този вид транспорт се оказва проблем за кожата, без значение дали сте в бизнес класа или икономична такава.
Представяме ви какво се случва с кожата по време на полет и какви вреди може да нанесе това.

1. Влажност като в пустиня – много суха кожа

Първият „допир“ на кожата при самолет е със сухия въздух в кабината. Обикновено, идеалната среда трябва да е с влажност между 40% и 70%. Повечето самолети са с влажност от около 20%. Резултатът от това варира между изсушаване, през загрубяване и дори зачервяване на кожата. Можете да го предотвратите с пиенето на повече вода по време на пътуването и използване на хидратиращ крем.

2. Очите, носът и устните не са имунизирани

Забелязвали ли сте, че не винаги успявате да усетите аромата на кафето на борда? На такава височина се усеща изсушаване на лигавиците, което влияе на усещането на мирис и вкус. Други срещани странични ефекти са сухите устни и сърбеж в очите. Носете си хидратиращи капки както за нос, така и за очи и в никакъв случай не забравяйте балсам за устни.

Вижте какво още се случва с кожата в Tialoto.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още по темата: кожасамолетилетене
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
2
 
! Отговори
ПорЦелан преди 7 години
Wikipedia: Cabin pressurization"the cabin altitude is programmed to rise gradually from the altitude of the airport of origin to a regulatory maximum of 8,000 ft (2,400 m)."Прочетете и останалото специалисти!
5
3
 
0
 
! Отговори
До ПорЦелан преди 7 години
Ако не вярваш следващият път си отвори прозореца като сте на 11500 метра височина ;)Не забравяйте че все пак летите по-високо, от най-високият на света.
4
3
 
0
 
! Отговори
до ПорЦелан преди 7 години
Има разлика в налягането извън самолета, но вътре няма. Самолета е снабден със система която го поддържа постоянно, като на морското равнище. Също така не се отбелязва с нула както си писал, стандартното атмосферно наляганее прието за равно (точно) на 1013,25 hPa на морското равнище и намалява с издигането. До автора: Те хората поддържат влажноста на въздуха в битови условия, та на самолет ли не могат да си го позволят. Това става чрез двигателите който поддържат налягането и затоплят въздуха.
3
3
 
0
 
! Отговори
До ПорЦелан преди 7 години
ПорЦелан ти да нямаш вграден барометър....Има един полет при който имаше разлика в налягането. Полет от Ларнака до Атина на "Хелиосеър", всички на борда получиха хипоксия " щкоето се означава недостатъчното снабдяване с кислород". В крайна сметка самолета се разби. Ти не знам за каква разлика в налягането ми говориш на 11500 метра, заспа ли, кислородните маски ли паднаха или пилота свали на 3000 метра височина. Ако не е станало едно от тези неща, явно не е имало разлика.
2
1
 
3
 
! Отговори
ПорЦелан преди 7 години
Има разлика в налягането. То е пропорционално на височината и е от 0-ла до 2400 метра надморска височина. При един полетите Франкфурт - Сан Франциско първо при влизането над Гренландия имаше турболенция и самолета го вдигнаха, после при напускането на Грендландия и след това над Хъдзъновият залив. Над Щатите летяхме на 11.5 километра почти до края и се усещаше и без уреди.
1
3
 
3
 
! Отговори
гогич преди 7 години
Криси, Криси...От 1 година летя почти всеки уикенд до и от Софето, 1,5 яаса полет....Като прочетох статията, направо се чудя как съм още жив :)))