Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали онлайн

Отговор следва да бъде получен в рамките на 30 дни
Обновена: 21 апр 2014 13:53 | 21 апр 2014 13:46, Анисия Иванова
3
Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали онлайн
Снимка, архив Булфото

ЧЕЗ разработи и предлага на клиентите възможност да подават онлайн запитвания и сигнали до компанията и до енергийния омбудсман през корпоративния сайт www.cez.bg. Това съобщават от компанията.

Формулярите се намират в секция "Контакти". Желаещите да подадат сигнал към компанията, могат да го направят на интернет адрес: http://www.cez.bg/edee/qf/bg/ramjet/pishete-ni-2G, а тези, които искат да се обърнат към омбудсмана, могат да попълнят формуляр на адрес: http://www.cez.bg/edee/qf/bg/ramjet/ombudsman.

Подаването на сигнали по интернет гарантира не само по-бързото им получаване в компанията, но и улеснява подателя на сигнала.

При попълването на онлайн формуляр е необходимо да се посочи клиентски номер и имейл за обратна връзка, на който се изпраща входящ номер. Отговор следва да бъде получен в рамките на 30 дни.

Относно сигналите до омбудсмана - подателите получават потвърждение дали сигналът им е приет за обработка и очаквания срок за отговор.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още по темата: ЧЕЗсигнали онлайн
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Това е добра новина за потребителите. Браво !
2
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
30 дни са много! По-бързо ще стане да изчакаме Путин да се оправи с Украйна, че да дойде и принас да напъди западните "инвеститори".
1
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
А на бас, че няма да работи и ще има 'грешка в системата' или ще иска ел. подпис....ЕРП-та не се славят с отзивчивост към жалби и сигнали

Спонсорирани публикации