McDonalds продължава да се бори с препятствията по пътя си

През първите три месеца на годината печалбата на компанията се сви с 5,2 на сто
22 апр 2014 17:36,
5
McDonalds продължава да се бори с препятствията по пътя си
Снимка: архив Ройтерс

Печалбата на McDonald's Corp. за първите три месеца на 2014 г. се сви с 5,2%, въпреки че компанията за бързо хранене опитва да съживи продажбите си в САЩ след предизвикателната 2013 г., пише Wall Street Journal. Междинните финансови резултати не оправдаха пазарните очаквания.

В последно време американският концерн не успява да подобри продажбите си, а главният изпълнителен директор Дон Томпсън наскоро каза, че компанията е изгубила връзката с някои свои клиенти и че трябва да подобри менюто си.

Той каза, че компанията се фокусира върху стабилизирането на ключовите си пазари, измежду които са САЩ, Германия, Австралия и Япония. Поглеждайки към април, Томпсън разкри, че глобалните продажби в ресторантите, отворени преди повече от година, ще бъдат „умерено положителни“.

Като цяло компанията с ресторанти за бързо хранене оповести печалба от 1,2 млрд. долара, или 1,21 долара на акция, което е по-малко от реализирания положителен финансов резултат от 1,27 млрд. долара, или 1,26 долара на акция, година по-рано.

Все пак приходите от продажби се подобриха с 1,4% до 6,7 млрд. долара, въпреки че разходите нараснаха с по-бърз темп – 2,3%. Анкетираните от Ройтерс анализатори очакваха печалба от 1,24 долара за ценна книга при приходи от 6,72 млрд. долара.

Продажбите в ресторантите, отворени преди повече от година, се покачиха с 0,5% през тримесечието, стимулирани от високите посещения въпреки слабия клиентски трафик в някои от ключовите пазари за компанията, като САЩ например.

Франчайзоползвателите са на мнение, че менюто на McDonald's е станало прекалено сложно и заради новите предложения в него обслужването се е забавило, което от своя страна е отблъснало клиентите. Въпреки предизвикателствата през 2013 г. Томпсън уверява, че през тази година ще има подобрение.

Приходите от продажби в ресторантите в САЩ се смъкнаха с 1,7%. От компанията изтъкнаха по-ниския клиентски трафик на фона на предизвикателствата пред индустрията и суровите метеорологични условия като причини. Компанията потвърди ангажимента си за подобряване на резултатите в САЩ най-вече чрез обвързване на повече клиенти и по-богат избор в менюто.

В Европа приходите на McDonald's се покачиха с 1,4%, като доброто представяне на компанията във Великобритания, Франция и Русия отчасти бе засенчено от нестабилното възстановяване на Германия.

За региона на Азия и Тихия Океан, Близкия Изток и Африка приходите от продажби са нагоре с 0,8%, отразявайки по-доброто представяне в Китай, но и слабостите в Япония. 

Още за Сезона на отчетите в САЩ четете в Investor.bg!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още по темата: McDonald s
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
2
 
9
 
! Отговори
Веселин преди 9 години
Надали са по-отровни от нашенските "колбаси"...
2
5
 
19
 
! Отговори
Българин преди 9 години
Сандвичите на МакДоналдс са биологично оръжие срещу човечеството, трябва да ги забранят със закон.
1
4
 
11
 
! Отговори
бигмак преди 9 години
В евтините им сандвичи месото е - кайма от червеи. В някои страни е деликатес но.....Приятен апетит.