Как се продават маратонки за 800 долара?

Марката Buscemi разчита на лимитирани серии обувки
Обновена: 28 юли 2014 21:57 | 28 юли 2014 21:57, Елена Кирилова
17
Как се продават маратонки за 800 долара?
Снимка: Buscemi Facebook page

В продължение на години рап звездите споменават в песните си имена на луксозни марки като Gucci, Versace и Dior. Наскоро рапърът 2 Chainz включи в своя песен името на нова и малко известна марка обувки – Buscemi.

“Това определено не е марка, която много рапъри споменават – опитвам се да съм крачка пред тенденциите“, твърди 2 Chainz, който е добавил четири чифта Buscemi към колекцията си от 600 чифта обувки, след като миналата година в Ню Йорк вижда за първи път високите цветни кожени маратонки на марката.

Внезапната поява на Buscemi, марка на една година, която продава чифт маратонки за 800 долара, беше подпомогната от Джъстин Бийбър, Шон „Диди“ Комбс и други знаменитости.

В дигиталната ера, където почти всичко е на един клик разстояние, нараства натискът за парадиране с придобивки, които никой друг не може да си купи, пише Wall Street Journal.

“Нямате ТЕЗИ! На на на на нааа!“, пише през октомври Комбс до своите повече от 9 млн. последователи в Twitter, добавяйки в Instagram снимка на новите си маратонки Buscemi с шоколадов оттенък.

По това време обувките Buscemi не могат да бъдат открити цели два месеца, тъй като успяват да продадат цялата си оригинална продукция в рамките на няколко дни. Когато маратонките се връщат по рафтовете на магазините през януари, те бързо се разпродават. Появиха се отново преди две седмици.

На езика на обувките е щампован надпис „Made in Italy”. Златни катинари висят от лентата, опасваща глезена, а с тях се дават и малки ключове.

Всъщност през годината, след като биват пуснати на пазара, се оказва, че по-често маратонките отсъстват от рафтовете, отколкото стоят на тях. Компанията твърди, че всичко това е част от плана за поддържане на търсенето.

Swizz Beatz, хип-хоп изпълнител, продуцент и съпруг на певицата Алиша Кийс, твърди, че е накарал своя стилист да му купи 20 чифта маратонки Buscemi миналата година, след като ги вижда на снимка в интернет.

Съоснователят и творчески директор на компанията Джон Бушеми, който започва кариерата си като брокер, твърди, че успява да извоюва място на рафтовете на скъпите магазините, където да постави неизвестната си линия обувки. Той използва стратегията за предлагане на лимитирани серии до крайност. Вместо да създаде ограничена линия модели, той решава да направи цяла марка, която ще е известна с недостига си на продукти.

Той твърди, че е бил вдъхновен от чантата Birkin на Hermes – скъп, търсен продукт, който френската компания не рекламира и предлага само на избрани клиенти. Бушеми и неговите партньори твърдят, че са искали да създадат нещо като неин еквивалент на пазара на маратонки.

„Не мога просто да си се разхождам с дамска чанта“, твърди вицепрезидентът по маркетинга на Buscemi Роб Хеплър.

Бушеми създава дизайна на обувките, които пък се произвеждат в Чивитанова, Италия, в завод, който създава стоки за много компании, включително и за Chanel. 

Останалата част от историята на марката Buscemi можете да прочетете в Investor.bg!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още по темата: модна индустрия
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
0
 
! Отговори
Кукувица преди 9 години
От такива глупости полека- лека забравяме да живеем.Може наистина първите хора да са били черни, ама от тогава хората са се развили по-нататък, а черните са си останали на същотот ниво. Това е факт, независимо какво се опитва да ни убеди официалната политика. Тези обувки са си за черни.
10
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
С реклама всичко се продава. След като "известния художник" Мензони продаде консервена кутия със свои изпръжнения за 124 000 долара нищо не ме учудва. "Само Космосът и човешката глупост са безгранични, като за второто не съм сигурен"Алберт Айнщайн
9
1
 
1
 
! Отговори
Коко Бийч преди 9 години
Слаба ракия са тез обувкиНе са като Giuseppe Zanotti например, дето всяко дупе от Ню Уорк ги имаВсеки гъзар пт Джързи, като дойде на Саут Бийч и ако няма bling bling + Giuseppe Zanotti значи не е дупар...без значение дали е с Майбах
8
0
 
0
 
! Отговори
Боли ма преди 9 години
$800 кинта?... *** евтинджосите... мойте буйки-ежедневки са за £1200
7
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
*** мода на гуменките. Като видя някой с гуменки и сако и направо искам да му избия зъбите!
6
0
 
4
 
! Отговори
Димитър преди 9 години
Докато има ***, ще има и касапи!
5
0
 
4
 
! Отговори
бушмен преди 9 години
Само катинарчетата за някой и друг лев може ли да си ги купя, ъ-ъ...?
4
3
 
12
 
! Отговори
морски преди 9 години
Такива скъпи *** не копувам.
3
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
само миризмата на партенки струва 100- euro
2
2
 
6
 
! Отговори
Аз преди 9 години
ги купувам веднага !!! Струват си.
1
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
местя, *** за 800$ не мерси.

Спонсорирани публикации