Новите предизвикателства пред McDonald's

Младежите предпочитат все повече продукти на конкурентите
Обновена: 25 авг 2014 21:36 | 25 авг 2014 21:01, Елена Кирилова
27
Новите предизвикателства пред McDonald's
Снимка: архив Ройтерс

Зад най-лошите резултати на McDonald's от десетилетие стои тенденция, която може да доведе до още по-лоши времена за компанията - веригата за бързо хранене губи блясъка си пред по-младите потребители, пише Wall Street Journal.

Най-голямата верига ресторанти в света по приходи обяви по-рано този месец най-големия спад на месечните си международни продажби в обекти, отворени най-малко от една година, от 2003 г. насам.

В САЩ, където се намират повече от 40% от всичките над 35 000 обекта на McDonald's, продажбите в ресторантите, отворени най-малко от година, запазват нивото си или са под тези, които компанията отчита за предходната година.

На 22-ри август компанията обяви, че заменя ръководителя на американското си подразделение за втори път за по-малко от две години. McDonald’s оставя поста в ръцете на Майк Андрес, който ще се заеме с бизнеса ѝ в САЩ – друг знак, че се опитва да подобри резултатите си на вътрешния пазар.

Акциите на McDonald’s се търгуват в сравнително тесен диапазон през последните близо 26 месеца, откакто Дом Томпсън стана главен изпълнителен директор на компанията. Същевременно цените на акциите на конкурентните компании се покачват. От началото на годината досега цените на книжата на McDonald’s отбелязват спад с 2%, а в петък затвориха при цена 94,45 долара за брой.

Демографските данни хвърлят светлина върху проблемите на веригата. Статистика, събрана за Wall Street Journal от консултантската фирма Technomic, показва, че възрастта е проблем за компанията. Потребителите, които са на между 20 и 40 години (т.нар. millenials) и са един от основните стълбове на бизнеса на McDonald’s, се насочват към конкурентите ѝ. Сред най-предпочитаните са ресторантите на Chipotle Mexican Grill и Five Guys Holdings.

Все по-често младите търсят вериги, предлагащи по-свежи и по-здравословни храни, купувайки от ресторанти, в които всеки може да състави сам меню на по-ниска цена от комбо предложенията на McDonald’s.

Процентът на хората на възраст между 19 и 21 г. в САЩ, които посещават всеки месец ресторантите на McDonald’s, отчита спад с 12,9 процентни пункта от началото на 2011 г. според Technomic. Процентът на клиентите на възраст 22-37 години, които пазаруват от веригата всеки месец, запазва нивата си в рамките на същия период. 

Останалата част от материала четете в Investor.bg!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


27
Още по темата: McDonaldsбързо хранене
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
***, които са сложили минуси на МРАВКА, първо да се информират, че Макдоналдс разреши от април ГМО продукти за заведенията си в Европа. Също така да се поинтересуват от френските лабораторни изследвания на американските ГМО храни, които докарват на опитните плъхове тумори с големината на топка за голф.
14
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Една добра новина, която показва, че има развитие в начина на мислене на хората. Радвам се, че стават по-информирани и следователно по-малко манипулирани!
13
1
 
4
 
! Отговори
ilkalora преди 9 години
Забелязва се голяма промяна в пазарните навици на американците. Търсят се много органични и gluten free продукти. Много хора пазаруват от плодови и зеленчукови ферми и избягват да пазаруват в супермаркети. McDonald's трябва да се промени в тази насока ако иска да оцелее. Но това не означава да предлага само пошли салатки, наблъскани с консерванти и количества на сол, достатъчни за цяла седмица.
12
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Комбо е от сорта на плащаш за три неща.Примерно:бургер,картофи,кола.Отвратително нещо.
11
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Забучили сте статията тип "скрита реклама" сред топ новините и после ревете, че децата затлъстявали.
10
13
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ама копейко-еничари, вашият карлик-фашист от Кремъл също яде макБоклуци, щом е станал такава торба с ла*на.
9
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Абе понякога си хапвам там. 2-4 пъти годишно ми се случва.
8
4
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Сбогом МакОтрови и МакБоклуци.
7
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Яжте Тюкиш грил !
6
3
 
23
 
! Отговори
7 преди 9 години
И тук не ги харесват!Почти никой не ги посещава!О Т Р О В А!ЧИПОТЛЕ СЪЩО НЕ Е ТОЛКОВА ДОБРЕ,ВСИЧКО Е ЗАМРАЗЕНО!Бобът се запазва в хладилници и се предлага на другият ден.Уфф,пълнеят от комбинация боб с ориз!
5
15
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До АнонименПутин ги заменя с родни които правят борш с кочани от зеле вътре
4
2
 
34
 
! Отговори
мнение преди 9 години
Дано наистина младите хора осъзнават вредата от храна тип McDonald's и се насочат към по-разумно и здравословно хранене. А като си спомня какъв фурор беше при откриването на ресторанти на McDonald's в България...
3
1
 
28
 
! Отговори
спрете ги преди 9 години
Време е и у нас да спрем тази отрова която убива,како гледам колко млади хора ядът тази отрова ми става мъчно.....
2
2
 
40
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Светът не иска да яде повече ***! Затова няма място за Макдоналдс.
1
3
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Правилно Путин ги разкарва и заменя с родни

Спонсорирани публикации