45 000 клиенти на ЧЕЗ избраха електронна фактура през 2016-а

ЧЕЗ: 1800 дървета са спасени от изсичане след въвеждане на услугата
Обновена: 25 авг 2016 12:18 | 25 авг 2016 12:18, Анисия Иванова
0
45 000 клиенти на ЧЕЗ избраха електронна фактура през 2016-а
Снимка: ЧЕЗ

От началото на годината близо 45 000 клиенти на ЧЕЗ са се регистрирали за получаване на електронна фактура, съобщиха от дружеството.

Услугата бе въведена през 2011 г. Оттогава над 323 000 от клиентите на компанията вече се отказаха от хартиената фактура и избраха удобствата и сигурността на електронната.

Само за 2015 г. броят на абониралите се за по-модерния и екологичен електронен вариант е над 130 000, което е увеличение с 325% в сравнение с 2014 г.

Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София – над 54%. Значителен интерес към услугата е отбелязан в Плевен и Благоевград. 79% от регистриралите се за електронна фактура са го направили по интернет, а останалите клиенти са заявили услугата в Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и по телефон на денонощната линия на компанията.

Изборът на електронна фактура гарантира сигурна защита на личните данни и спестява време. По този начин клиентите на ЧЕЗ дават своя принос и към опазването на околната среда. Отказвайки се от хартиена фактура те спестиха 15 милиона листа хартия и спасиха от изсичане 1800 дървета.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още по темата: ЧЕЗелектронна фактура
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари