Най-бързият SUV на Нюрбургринг

Range Rover Sport SVR премина през Северната дъга за 8:14 мин.
Обновена: 30 юли 2014 23:11 | 30 юли 2014 23:11,
2
Най-бързият SUV на Нюрбургринг
Снимка: Land Rover

Новият Range Rover Sport SVR постигна най-доброто време за обиколка на Северната дъга на германската писта Нюрбургринг, с което се превърна в най-бързият SUV автомобил на култовото трасе, съобщава британската компания Land Rover.

Времето на автомобила е 8 минути и 14 секунди, което е почти аналогично с постиженията на коли като BMW M5 (E60) и Mercedes-Benz C63 AMG (W204). Не успяхме да намерим официална информация за времената на други мощни SUV автомобили, но според данните на изданието Drive последното поколение Porsche Cayenne Turbo преминава през трасето за 8:17 мин., а Fastestlaps твърди, че BMW X6 M прави същото за 8:24 мин.

Рекордьорът Range Rover Sport SVR трябва да стъпи на пазарите през 2015 година, а премиерата му да се състои тази есен. Моделът, който е все още прототип, ще се превърне в най-мощната и бърза машина в историята на британската марка.

"Постигнехме този рекорд с напълно заводски Range Rover Sport SVR, управляван от тест-пилотите на компанията", уточняват от Land Rover.

Range Rover Sport SVR е разработка на Special Vehicle Operations - спортното подразделение на Jaguar и Land Rover. Той се задвижва от 5.0-литров V8 двигател с турбо компресор, който генерира 550 к.с. Автомобилът тежи около 2.3 тона, но се очаква да бъде способен на спринт от място до 100 км/час за по-малко от 5 сек. Максималната скорост на движение трябва да достига 265 км/час.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


2
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
0
 
! Отговори
Шоп преди 9 години
Баси, отдалече ми заприлича на УАЗ Патриот. Вече съм за очила.
1
7
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ako ще и за 3 мин, да го вземе, пак си остара РОВЪР един голям *** влезнал в историята като най не рентабилната кола, ФАКТ.