Citroen направи свръхикономичен Cactus

Концептуалният C4 Airflow 2L харчи едва 2 л/100 км
19 сеп 2014 13:17, Красимир Ангелов
8
Citroen направи свръхикономичен Cactus
Снимки: Citroen

Компанията Citroen създаде свръхикономична версия на кросовъра си C4 Cactus, която изразходва едва 2 л/100 км пробег. Премиерата на концептуалния хибрид, работещ на сгъстен въздух, ще се състои на автосалона в Париж през октомври.

Новата машина е получила различна предна броня в сравнение с оригинала, като на нея са поставени 3 подвижни клапи, които регулират охлаждането на агрегата. Освен товя тя има странични въздухозаборници, регулируеми задкрилки на задните стойки, а също така и 19-цолови джанти с подвижни пластини, които могат автоматично да се затварят за подобрение на аеродинамиката.

За купето на тази версия на кросовъра инженерите са използвали композитни материали, алуминий и високоякостна стомана, като благодарение на това теглото на машината е намаляло със 100 кг. в сравнение със стандартния модел. При този прототип то е 865 кг.

Още снимки и подробности за колата вижте в AutoMedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


8
Още по темата: Citroen
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
2
 
! Отговори
турчин преди 9 години
а при нас с опитите още нищо
7
0
 
3
 
! Отговори
33333 преди 9 години
ПРЕДСТАВЯМ СИ ДВИГАТЕЛЯТ КОЛКО ТВЪРДИ ЧАСТИЦИ ИЗХВЪРЛЯ ПО ПЪТЯ ПРИ ТОЯ РАЗХОД. СИГУРНО МОГА ДА СИ НАПРАВЯ КОМПЛЕКТ ТЕНДЖЕРИ ЗА 500 КМ ПРОБЕГ. И НАДАЛИ ПОВЕЧЕ ОТ 100 ХИЛ. МОЖЕ ДА ИЗКАРА, ПРИ ПОСТОЯННА РАБОТА НА ТУРБИНА СЪС СГЪСТЕН ВЪЗДУХ И ТОЛКОВА УСИЛЕНО *** В ЦИЛИНДРИТЕ.
6
1
 
7
 
! Отговори
стефчо преди 9 години
всичко екологично е за богатите по целия свят,аз съм панелен плъх и моята бълва черен пушек от ауспуха и гори много нафта. но пък не ми пука особено...
5
0
 
3
 
! Отговори
до 4 преди 9 години
...недей да четеш нататък, че кото стигнеш до хидравличната помпа, дето помпи въздух, съвсем ще ти призлее...
4
0
 
4
 
! Отговори
агрегатно състояние преди 9 години
Като вземат да ми се правят на модерни и да ми пишат за разни агрегати в автомобила , почвам да се чудя , аджеба , за агрегат за ток ли става дума , за заваръчен агрегат ли , за агрегат за сгъстен въддух ли , или некое друго агрегатно състояние ? Толкова ли е трудно да се напише ДВИГАТЕЛ , който ДВИЖИ автомобипа , откъдето идва и името му ?
3
4
 
5
 
! Отговори
чукче преди 9 години
Къде го радават туй БОЗОНО , да си взема и аз, че нямам рубли да се върна в Камчатка. Там елено нищо не гори.
2
4
 
9
 
! Отговори
Хидравличен чук преди 9 години
Докато върви ще съска, а след тунинг може и да попръдва.
1
10
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
пичове, снощи се върнах от бъдещето чрез обратна мулеколярна осмоза на бозоно, но това е друга тема...та да в недалечно бъдеще ни очакват само такива автомобили. СИТРОЕН-Нисан господства на световния автомобилен пазар. Като флангмена в продукцията им е един модел на Дачия. Той е от клас Еко и е изцяло от дърво.Основен конкурент на световния автопазар е другият гигант ГрейтЛол, с топ модела Алеко.