Tesla прибира всички Model S в сервизите си

Проблемът е с предпазните колани на електромобила
23 ное 2015 21:29,
8
Tesla прибира всички Model S в сервизите си
Снимка: Tesla Motors

Tesla Motors обяви сервизна акция за 90 000 екземпляра от седана Model S. Както съобщава агенция Bloomberg, именно толкова са реализираните на пазара електромобили от старта на производството на модела.

Причината за изтеглянето на машините в сервизите е проблем с предпазния колан на предната пътническа седалка. От компанията съобщиха, че са получили писмо от свой клиент, който съобщава за разхлабване на защитното средство след неговото поставяне.

Веднага след пристигането на жалбата експерти на Tesla са направили проверки на над 3000 седана, но дефект при тях не е бил открит. Въпреки това ръководството на компанията е изпратило писма до всички собственици на Model S с молба да посетят сервиза за нова проверка.

От ръководството на американския производител на електромобили обявиха, че отстраняването на проблема, ако такъв бъде открит, ще е за сметка на фирмата. Веднага след съобщението за привикването на електромобилите в сервиза, акциите на Tesla Motors паднаха с 5%.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


8
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Голям праз. Всички го правят. Масовото произведство е сложен процес. Който работи в автоиндустрията го знае! Достатъчно е един от доставчиците да произведе дефектни части и от там марката трябва да опере пешкира пред публиката. Ама както и да е. Тесла направиха много добра работа! Дано електро колите ги вкарат в масово, по-евтино производство, защото не всеки има 100 бона да даде за кола. Ама и това ще стане скоро.
5
0
 
2
 
! Отговори
Не в сервиза преди 8 години
Имат сервизна акция, но не прибират колите в сервиза, прочетете малко... Този автомобилен производител не спазва всички догми и утвърдени стандарти и затова провеждат акцията (има видеа в youtube, отнема 3 минути) дори и при зарядните си станции, за да не пречат на клиентите си. Всички останали производители могат само да си водят записки :).
4
0
 
6
 
! Отговори
Позната история преди 8 години
Да не стане като с градския електромобил на General Motors EV1, който малко след излизането му през 1996 конфискуваха всички модели и ги разрушиха. От GM твърдят, че прекратили програмата понеже не виждали перспектива в нея. И са прави. Колата беше евтина, почти безплатно вози и сервизирането няма нищо общо с ДВГ т.е. почти за без пари. Излезе и документален филм (Who Killed the Electric Car?) по случая където, говорят как петролни компании оказват натиск върху GM заради колата. Гледайте го!
3
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До за кВи пари иде речПо въпроса за акумулаторите.В цената на всяка една Тесла има включени едни 3200$. Те дават правото да се зарежда колата без пари където има суперчарджари. в БГ мисля,че още няма. Гаранцията на батериите(акумулаторите) е 7г. След това на цена пак от 3200$ ги сменят с нови и пак продължаваш да зареждаш без пари. Друг е въпросът дали колата ще изкара толкова :) Айде със здраве
2
6
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Американски "пинйези".
1
6
 
2
 
! Отговори
за кВи пари иде реч преди 8 години
И колко им е пробега с едно зареждане на тези електрокари , а да питам ли за за ресурса на акумулаторите и евентуално за цената им или е неудобно ?