АвтоВАЗ ще почете юбилея си с два спецмодела

Модификации на Vesta и XRay ще излязат в серии от 500 бройки
29 юни 2016 15:00, Красимир Ангелов
59
АвтоВАЗ ще почете юбилея си с два спецмодела
Снимка: АвтоВАЗ

Най-големият руски производител на автомобили – компанията АвтоВАЗ, отбеляза 50-годишнината от създаването си с две специални модификации - на седана Lada Vesta и хечбека XRay.

Машините ще бъдат произведени в ограничен тираж от по 500 бройки, като в основата им са топ-версии на двата модела. Те има специално оформление както на екстериора, така и на салона. Автомобилите ще бъдат в специален оранжево-червен цвят, като част от елементите – покрива, корпусите на огледалата и стойките на вратите са боясидани в черно.

Специалните седан и хечбек ще се отличават и по 16-цоловите джанти, както и по емблемите с цифра 50 на багажника и на задните стойки. За интериора е използвана алкантара, като на облегалките на предните седалки също се вижда цифрата 50. Всеки един от автомобилите ще има и табелка с индивидуалния му номер, която ще бъде поставена на волана.

За юбилейните Vesta и XRay е предвиден един и същ мотор – 1,6-литров бензинов, развиващ 106 к.с. Той може да работи както с 5-степенна механична скоростна кутия, така и с роботизирана трансмикия, производство на АвтоВАЗ.

Всеки един от купувачите на двата автомобила ще поучи сертификат, че колата му принадлежи към специалната серия.

Специалната Lada Vesta ще струва 735 000 рубли (10 200 евро) с механична кутия и 760 000 (10 460 евро) с автомат. При XRay цените са съответно 799 000 рубли (11 000 евро) и 829 000 (11 200 евро).

Още снимки вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


59
Още по темата: АвтоВАЗLada Vesta
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
46
0
 
1
 
! Отговори
Питам преди 7 години
До анонимен 13 Пров си приятел. Руснаците нища не продават по ,освем нефт и газ, ама по бомбите нямат втори. Решили са да унищожат света и това е .Дали ще им позволим?
45
0
 
1
 
! Отговори
Мнение преди 7 години
Авто Ваз имат и любилей, браво.Дано любителите на тези коли ги закупят.След 100 години ще бъдат класика.
44
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
до 49В България не се произвеждат български коли. НО В БЪЛГАРИЯ СЕ КАРАТ НЕМСКИ И ЯПОНСКИ КОЛИ. Това е по-важното. Руска трошка не се вижда по улиците. Факт. Автопаркът ни е в пъти над руския.
43
2
 
3
 
! Отговори
бай Симо преди 7 години
Бълвате змии и гущери срещу Русия и всичко руско;но ако ви остане малко свободно време прочетете нещо за,,ръката на мъртвеца,,
42
0
 
0
 
! Отговори
наквасен от рано преди 7 години
Живот и здраве догодина още два .
41
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
та в същата логика, холандеца продава един камион лалета докат си я купи, що му е и на него да произвежда коли.
40
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
бря руснака продава два варела с нефт и си купува кола, що му е да я произвежда. С другите два варела си купува пиячка ...
39
3
 
1
 
! Отговори
Балтона преди 7 години
Оставете кое къде се произвежда. То е ясно че китай предлагат най-евтиното производство ан много от стоките. Въпроса е откъде идват технологиите. Именно те винаги са давали силата. За съжаление на русофилите Русия е основно консуматор а не източник на технологии. И това те няма как да го отрекат.
38
1
 
6
 
! Отговори
ТАТО преди 7 години
До Анонимен В голяма грешка си , в БГ няма руски коли защото ЕС ни е задължил да въведем предпазни мита за тях и вноса им става неизгоден, иначе колите производство на заводите на ВАЗ не са лоши и сравнително евтини. Така е в ЕС ,затова англичаните бягат.
37
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Що си мислите, че това са същите заводи, в които произвеждаха Лада? Освен мястото, нищо друго не е същото. Машини, технология и обучение са от Рено-Нисан. Между другото, точно Автоваз извади от руския пазар конкурентните заводи на Шевролет. Става дума за пазар в държави с около 200 милиона население.
36
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В Италия се карат безброй коли Дачия.Но никой не кара Лада. И няма да карат.
35
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Купуваш Дачия, защото се прави в Румъния.Но не купуваш Лада защото се прави от алкохолизиран персонал в Россия.Всички знаем какви са руснаците - вечните губещи алкоголики с картошките и огурцьi ;)
34
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Защо у нас не се купуват руски леки коли или трактори ?Защото дори руснака не ги купува ами взема западни или американски коли и трактори :)
33
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В Русия почват от 13 600лв (489 000 рубли), и в момента на практика са като Dacia, също ползват стари Renault платформи.Ако човек няма проблем да си купи Dacia не трябва да има задръжки и към Lada-та.
32
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До 25На 19 годишна възраст току що изкарал шофьорка книжка, неопитен, наивен, влияещ се от чуждо мнение и не на последно място финансово немощен, си купих ВАЗ 2105. Хубавото беше, че се научих да ремонтирам нискотехнологични и ненедеждни автомобили. Също така се амбицирах да уча и бачкам, така, че повече никога да не ми се налага да си купувам и потдържам соц-таратайка.
31
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Да, повечето неща се сглобяват в Китай.Но, запиши си го това - технологиите се правят в Западна Европа и Щатите, както и Япония.Печалбите отиват в тези страни, от където са марките.Но русия нито произвежда, нито произвеждат нещо в Китай за нейни марки или фирми...
30
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
50 години мъкаааа
29
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
31, че то всичко "високотехнологично" се прави в Китай! Или в няколко съседни държави. Да, Русия няма собствено производство на електроника, но такова няма в нито една страна членка на ЕС, или в северна Америка!!! Или не го знаехте?
28
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Великата русия се занимава само с терроризъм и ограбване на другите
27
7
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Знам, просто показвам на русофила, че руснаците нищо не могат да произвеждат с добро качество, камо ли високо технологично нещо като лек автомобил