"Дизелова" среща на върха: Германия и автомобилните гиганти

Дизеловите коли са на прицел от аферата с Volkswagen насам
2 авг 2017 09:07,
25
"Дизелова" среща на върха: Германия и автомобилните гиганти
Снимка: архив Reuters

Германското правителство ще проведе днес среща с ръководителите на водещи автомобилостроители, на която ще бъдат обсъдени мерки за намаляване на емисиите отработени газове от дизеловите автомобили, предаде Асошиейтед прес.

Поканение са главните изпълнителни директори на Volkswagen, Аudi, Porsche, Daimler, германското подразделение на Ford и Opel.

Още по темата

На заседанието ще присъстват също няколко министри и премиерите на провинциите, които са центрове на автомобилостроенето или са особено силно засегнати от емисиите на азотен оксид, посочи говорител на министерството на транспорта.

Дизеловите автомобили са на прицел откакто преди близо две години Фолксваген призна, че е инсталирал незаконен софтуер на дизелови модели, за да премине тестовете за ниво на емисиите.

Представителите властите и автомобилните компании се надяват да договорят всестранно решение за подобряване на качеството на въздуха в опит да бъде избегната пълна забрана на колите с дизелови двигатели, допълва Ройтерс.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


25
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
22
1
 
9
 
! Отговори
грес преди 6 години
забранете автомобили с вътр.горене.само каруци.с коне.магарешки за средната класа.за бизнеса волове трябват.за премиера ...бял кон ,със синци и пискюл.
21
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Дизеловите и бензинови ДВГ могат още много да се подобряват, както от страна на техниката така и от страна на горивото. Има разработки на немската компания Sunfire с участието на Audi за гориво добито от вода и СО2, като по пътя на електролизата се получава синтетичен дизел и бензин, много по-чист и с много по добри качества от конвенционалните горива. За целта се извлича СО2 от атмосферата и горивото е явява СО2 неутрално. При изгарянето му няма и фини прахови частици. Темата е доста интересна.
20
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Добре, а тогава корабите на какво гориво минават??? Всъщност те на каква екологична норма отговарят?
19
0
 
2
 
! Отговори
Аха преди 6 години
До 2.0 тди е върхаАма пуши повече от кюмбе на въглища
18
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Картелът се е събрал да реши дали да си затрие дизелите, които сам подобри много. Заедно ще скачат към хибридите с бензин.
17
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
След das *** geit сигурно ще мислят нова далавера! Не ми обяснявайте, че меркелица не е знаела че това с тестовете е фалшименто!
16
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 11Майтап ли си правиш :))) Тея времена отдавна ги няма. Дизела в момента е над бензина. Отиди и направи тест драйв в някой фирма да видиш за какво става дума. Тея неща дето ги обедняваш са за коли произведени през 80 те. И началото на 90 те. В момента дизела е самолет и то икономичен. Всичко останало е въпрос на лобита и борба за нещо.
15
0
 
5
 
! Отговори
Spectator преди 6 години
Вече е време да се мине на нова технология ,вместо вече остаряващите бензинови или дизелови двигатели
14
3
 
9
 
! Отговори
2.0 тди е върха преди 6 години
При 200 гори 5/100, а при нормално каране разходмера не може да засече разхода, направо на изпарения върви.
13
2
 
8
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 6 години
Едно време, един автобусен шофьор ми казваше: Дизеловият двигател е бъдещето! А сега аз казвам: Каквото и да е бъдещето, човекът ще го съсипе!
12
0
 
6
 
! Отговори
Нимчо преди 6 години
Няма екология - само интереси и пари ......
11
3
 
6
 
! Отговори
Чичко преди 6 години
Явно съм чичко тук ....защото помня, че дизелите някога всеки ги избягваше - зимата не палеха , собствениците им слагаха някакви черги да ги топлят ..... Боже , боже . Нямаха турбини и бяха тромави и тракащи .....*** хвърляха от ауспуха ( те и сега пушат така).От онези времена избягвам дизелови агрегати , карам собствени коли само с бензинови . Може и да са добри към ден днешен , но ..... Предубеден съм
10
0
 
11
 
! Отговори
дедо шофьор преди 6 години
До Дизел 2: Вероятно не знаеш, но оригиналният патент на инж. Рудолф Дизел е с впръскване на финен въглищен прах! По онова време е имало цели планини от него край заводите. Не мислете, че тогава въздухът е бил по-чист. Както казва колегата - става въпрос за пари!
9
0
 
1
 
! Отговори
Българина 2 преди 6 години
ДО българинаАми подкрепи ги бе. Разработи технологията, покажи концепция, привлече инвеститори и си готов.
8
2
 
5
 
! Отговори
Хех преди 6 години
До Я, па ЯЕми така си е! Защо да наливаме 5х100 нафта, като можем да наливаме 8х100 бензин? В последните години моторите претърпяха доста добро развитие и консумацията на гориво вероятно е спаднала, а алчните картели си искат своето. Сега са подпалили лобистите си, и резултата е на лице!
7
8
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Как да не карат ? VTCC и 24 часа на Люман карат с дизелови агрегати от 9 години сигурно.Как да не е по-добро със всяко 2.0 дизел , ще накажа 2.0 бензин по ускорение , разход и комфорт на каране. Нямаш никакъв шанс срещу турбиниран двигател.
6
10
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Абе като е по-добър дизела защо в св.рали шампионат не карат с него?! Бензин за каране,нафта за отопляне,газ за готвене.Другото е алабализми...
5
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Защо въобще попнаха преди 15 години да развиват дизела ? Направиха го по-Добър от бензиновия, а сега ще го махат. Няма логика във всичко. Всичко е свързано със самия продукт дизел. Явно по евтино за нефтените компании или пак е имало големи количества на склад. Дизела никой не го уважаваше. Те самите го създадоха и издигнаха.
4
2
 
2
 
! Отговори
българина преди 6 години
Горивнта клетка е най доброто. Но няма подкрепа
3
1
 
30
 
! Отговори
Я, па Я преди 6 години
Тука няма екология, не се заблуждаваите. Каквото и да ви говорят става дума за пари, много пари.