Електрическият Polestar 2 взима 560 км с едно зареждане

Моделът ще бъде пряк конкурент на Tesla Model 3
17 юли 2018 12:45, Красимир Ангелов
16
Електрическият Polestar 2 взима 560 км с едно зареждане
Снимка: Volvo

Следващият модел на марката Polestar, която нейният собствених Volvo отдели като самостоятелен производител, ще има мощност от 400 к.с., а максималния пробег с едно зареждане ще бъде около 560 км.

Пред изданието Autocar Джонатан Гудман, оперативен директор на марката, сподели, че цената на Polestar 2 най-вероятно ще бъде между 30 000 и 60 000 евро. Според Гудман, моделът няма да бъде върхов в гамата, но ще осигури добра основа на компанията на пазара за електромобили.

Друга ключова фигура в компанията - Томас Ингенлат, главен изпълнителен директор, заяви, че в Polestar са убедени, че бъдещето на автомобилите е в електричеството. Що се отнася до основните конкуренти на производителя от Гьотеборг, то те най-вероятно ще са Tesla и бъдещите електрически модели на Porsche.

Предполага се, че изцяло електрическият Polestar 2 ще бъде купе с 4 врати, като то значително ще се отличава от прешественика си - Polestar 1. Въпреки това е твърде вероятно автомобилът да побучи елементи от Volvo XC40.

Според ръководството на бранда, Polestar 2 първо ще се появи на пазара във Великобритания, като той ще съчетава всичко нужно, за да бъде достъпен за хора от различни възрасти. Официалното представяне на електромобила пък ще бъде на автоизложението в Женева през 2019 г.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


16
Още по темата: VolvoPolestar 2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Производителите не разбраха, че най-важното нещо за електрическите коли са батериите и по-специално времето им за зареждане.Е, как ше разберат като не са се сетили да те питат. А на тебе сичко ти е ясно, жокер ти не требе.
15
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Цената на ел. кола от малък клас е неприемлива и неконкурентна заради цената на батерията. За предвижване е достатъчен и 20 коня двигател но никой няма да седне в такова нещо след като е опитал удобството на мощния двигател. А и в трафик с автомобили с различно задвижване, маломощния автомобил не се вписва
14
10
 
5
 
! Отговори
от сидниАав$тралия преди 5 години
... и като си пуснеш климатика ще ти стигне да ходиш само на кафе с електричката :)
13
1
 
12
 
! Отговори
Математикатааа преди 5 години
До А беАма много куцичка сметка, даже и ти не си повярва.... 300Кв ако е мотор той ще хаби 300Кв за час само ако e под пълен товар постоянно....но в реалността, след като постигне желата скорост мотора работи с мноооого по ниско потребление, пренебрежително малко в сравнение с пълната си мощност.... Интересно също къде смяташ да караш с 300 км/ч ...примерно нали щото самолетите по тежките отлепят с толкова???
12
1
 
5
 
! Отговори
Ха-ха преди 5 години
До АнонименДобър хумор,па и верен.Естествено,радиото,чистачките и прочее няма да уморят фатално батерията,обаче климатика яко ще я дръпне.
11
7
 
2
 
! Отговори
А бе преди 5 години
До :)Тия километри отде ги измисли?Резервоар от 50л надолу няма,а колите дето горят много са с 60,че и 80л.Освен това зареждането трае 5-10 мин.-колкото да се изп.икаеш.Проста сметка-ако ел.мотора е 300kW(410коня) и задвижва колата до 300км/ч(какъвто ел.автомобил НЯМА),то теоретично батерията трябва да е 300кW/ч за да върви 1 час.Обаче за по-големи батерии от 100кW/ч не съм чувал,така че колко км ще мине за20мин.????Ами 100 и то теоретично.
10
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"560 км с едно зареждане" 530 ако пуснеш радиото500 ако пуснеш и чистачките480 ако пуснеш 2 пъти нагоре-надолу ел. пакета....накрая отиваш до кварталния магазин и ти свършва тока на връщане...
9
1
 
7
 
! Отговори
Мда преди 5 години
А къде са ел.автомобилите и хибридите на цена от 10-15 000евро????Те са,които ще променят драстично ситуацията със замърсяването,а не луксозните играчки с по 400-500коня!На повечето хора 70-80кW (или 80коня+20kW хибридно) им са достатъчни за ежедневието!Че то в града и 10kW стигат за да се мести колата от светофар на светофар...
8
6
 
2
 
! Отговори
:) преди 5 години
До А бесъщото важи и за двигателите с вътрешно горене ?! заводски показатели 6. на немска магистрала + 4ри човека и тн 15-17л на 100км. Пробег 300км и трябва да зареждаш бензин :)
7
6
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
УжасТ!
6
2
 
8
 
! Отговори
Любопитен преди 5 години
А защо не се залага на хибридите като добра преходна технология?Дори и двигател от 1000кубика и мощност от 50-60KWможе да осигури придвижване с прилична скорост,докато се стигне до зарядната станция и да зарежда батерията в същото време.
5
3
 
11
 
! Отговори
А бе преди 5 години
Все пак чест им прави,че са декларирали "максимален пробег с едно зареждане 560км",а не "пробег 560км".Щото пробегът силно зависи от скоростта и натоварването-само с шофьор и пенсионерско каране сигурно ще ги направи тия километри,ама с 4 човека и на немска магистрала може и 150км да не мине.Изобщо на тоя етап ел.колите са чудесни за града и кефене,но за сериозно каране не стават.Не и с тези батерии.
4
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не знам к'ъв си пробег, не знам кви конски сили и не знам колко от 0 до 100... Производителите не разбраха, че най-важното нещо за електрическите коли са батериите и по-специално времето им за зареждане. Ако една кола, която има пробег от 560 км с едно зареждане, но й трябват пет часа да се зареди, всичките й екстри са без значение. Зареждането трябва да е за по-малко от 15 минути.
3
2
 
10
 
! Отговори
Бъдещето е тук. преди 5 години
Страхотен автомобил, искам гоооооо.... Мисля че ще е невороятен.. тих, икономичен, автоматичен... удоволствие, няма я смрадтта, боботенето, гнусната миризма... Чакам го.
2
3
 
6
 
! Отговори
Аз преди 5 години
Булшед 560 реални условия 350 макс, висиш като *** докато се зарежда единствения плюс е че няма поддръжка като на стандартните масла филтри ремъци антифризи хидравлики. Само за града и не подлежи на вторичен пазар заради батерията. Точни това смврнаха всички че с ел коли реално ще продават двойно повечв заради батерийите. 20г електричка няма да има
1
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Супер.BMW разработват Solid State Battery отделно WV го правят чрез различни фирми. Dayson в Америка разработва тяхна версия и така нататък.както се казва в някой страници в Интернет "Живеем в бъдещето":D