от съвсем скоро се забелязват камиони да пръскат с вода и да ''мият улиците''първо: нищо не миете, само отбивате номера и правите калвторо: пускайте камионите нощно време когато няма голямо движение за да не правят задръствания и да не пръскат току що измити колитрето: спрете да препълвате градинките с пръст. При първия проливен дъжд всичко е на пътя във вид на кал и автомобилите го разнасятчетвърто: направете повече места за паркиране БЕЗ ЗАПЛАЩАНЕпето:оправете дупките и разбитите тротоари
Както винаги и нас се взима най-лесното от чуждия опит. Да се забрани това, да се увеличи данъка, да се ограничи онова. А най-важното, жизнения стандарт защо е най-нисък вече 10 години в ЕС? При живот в една нормална държава, нормален лизинг, нормални цени за колите и качествени горива, кой ще купува стари коли. Тук пишат богаташчета, но ще им кажа, ако иска да им горят колите през нощта, да живеят в страх от хубав тупаник, да искат забрани. Ще им се види тесен света и София. Нека настояват.
То и да пишеш тук не ти е рожденно право, но пишеш. Не ти е рожденно право и да ходиш на училище, но ходиш. Да продължавам ли с твоите рожденни права?!
Какво разбираш под рожденно право?--Иначе е ясно - частната собственост е конституционно право, в частност право е и притежанието на автомобил. Нещо да не ти е ясно?!
До 28 Може бе не са замърсител, ако живееш в селце на Балкана. Можеш да се разходиш между 17.30 - 19.00 около централните части на София или Варна да видиш дали не е проблем :))) особено ако има и мъгла да натиска.
Да протестират колкото искат. Не знам защо българина е решил, че да караш кола ти е рожденно право някакво. Като не можеш да си го позволиш има градски транспорт.
Бедните няма да карат коли ! После бедните няма да имат деца (пренаселеност) ама и то не е рождено право нали ? После ще има *** по стълбовете богати ! Живота не е рождено право на никой !
В София трябва да са премахнат задръстванията, което е напълно постижимо при брой коли до 1,5 пъти повече от сега. Експертите го знаят, но тях никой не ги пита. Само от повишаването на разрешената скорост по големите булеварди на София, задръстванията могат да се намалят повече от два пъти. Сега на път с две отделни платна, всяко с по 3-4 ленти за движение, редовно му се слага ограничение на скоростта от 30-40 км/час и после умниците се чудят защо стават повече катастрофи и е по-мръсно.
младенчо, пиле шарено. Има си данни за измерванията на чистотота на въздуха в София. През лятото в нормите, през зимата до над 6 пъти над нормите. И да, ходили сме по света, не само "из европа", но не сме цъкали с език - това го оставихме за теб. Сам си го казваш - там е чисто, но не можеш да свържеш чисто по улиците, с чистотата на въздуха, а е толкова близо до ума. Колкото до колите - има си ги и "из европа", даже и повече са, но са се погрижили за движението и не се усеща, че са толкова много
Ай стига тъпотии. Лятото някой отоплявал ли се е на твърдо гориво, а въздухът си беше пак смог!Не мога да ви разбера. Ходите наляво на дясно из европа, като отидете там се возите в градският, цъкате с език и викате "леле колко е подредено, чисто и оправено и няма коли" и като се върнете па се качите на к.у.рниците си и забравите какво е градски транспорт и твърдото гориво ви е проблема.
Положението с транспорта на Лондон е ужас. Дори британците се шегуват как по бързо да пристигне транспорта. 1. Тръгнете пеша и ще установите, че този път той идва на време.
В Лондон май са започнали да правят като в София - под предлог, че се борят за чистотата на въздуха, се опитват да се справят с проблема за организацията на движението и паркирането. Очевидно е, че колите отдавна не са толкова голям замърсител, каквито бяха преди 20 години. Разни псевдоеколози искат ограничаване на автомобилите, но не съзнават, че резултата ще е по-голямо замърсяване.
По света първо си оправят организацията на движението и паркирането, вкл. строежа на общински паркинги и подпомагане на строежа на частни паркинги. По света си подобряват масовия обществен градски транспорт, а в София го влошават с изключение на метрото. Чак когато е направено всичко възможно по организацията на движението и паркирането, се преминава към забрани, като платените зони за паркиране или ограничаването на движението на определени превозни средства в определени райони. В Лондон май са
За чист въздух в големите градове, трябва да се спре отоплението с твърдо гориво, както и използването му в производства, напр. тецове на въглища и второто - да се мият улиците. За съжаление, понеже кметовете са некадърни и не могат да се справят с орагнизацията на движението и паркирането в София, се започва със забрани - платени зони за паркиране, забрани за движение на някакви МПС-та и т.н. и всичко с това с оправданието, че по света било така, а не е така. По света първо си оправят организац
Истината е, че Лондон си е Лондон и е глупaво да се сравнява Лондон със София. За София проблемът с замърсяването е в отоплението с твърдо гориво през зимата и целогодишно в неизмитите улици. В София, колите са малко сравнено с подобни градове по света, но има друг проблем с движението и паркирането - няма нормална организация на движението и паркирането, няма и идея, че общината трябва да има стратегическо виждане по този въпрос. Работи се на парче, след което кмет и общинари се хващат за глава
Лондон въвежда нова такса за старите коли