23

младен

преди 6 години

А га и у Софето бре....аре *** Фъндък, отровихме се. Тури една такса, и 5лв. да е ще намелеят кошниците из центъро.

22

Антифен

преди 6 години

За една такава такса дневно/40 лева на ден!/ приятелите от Великобритания чудесно ще си живеят при нас - на село или в малък провинциален град.И ще дишат по-чист въздух.Заповядайте!

21

Н.

преди 6 години

Във Варна дори на алеята край морето колите имат предимство пред хората - това всъщност е една натоварена улица с много паркоместа и никакъв тротоар. Да не говорим за ония 400-500 нелегални паркинги из града - бившите междублокови пространства, където трябваше да има трева и дървета. Затова градът ни е мръсен, прашен, с ужасен, болестотворен въздух. Няма кой поне да види как се прави на Запад и да го копира.

20

Анонимен

преди 6 години

Самоче ако превозното средство е регистрирано преди 69та не плаща никаква такса, дори и пътен данък. Ретро машините не са много и броят им не замърсява серйозно. Това е пример за британската трезвеност от миналото: законът за масовият случай не трябва да прецаква тези които имат по-индивидуални нужди. За това и законът се зачита. Всички знаят че е писан за тях.У нас е обратното, когато въведът закон, не тези за които е писан законът ги ловят, а страдта бай Пешо, които не може да се оплаче.

19

Н.

преди 6 години

Варненският кмет се похвали, че ще строи магистрала "Васил Левски" вътре в града. Абсурд! Вместо да въведе синя и зелена зона, да възстанови онези пешеходни части, които пак станаха улици (бил. "Цар Борис I"), да разшири парковете из града например за сметка на старото гробище, да махне колите от пристанището, което стана един огромен паркинг с гледка към морето и да изгони автомобилите от Морската градина, той само мисли как да облекчи шофьорите. А кога пешеходците ще си върнат тротоарите?

18

Анонимен

преди 6 години

Въздухът в Лондон е като планински полъх в сравнение с тази смрад тук. Нищо, НИЩО общо с тази смръдлива задушлива непрозрачна гадост тук. В Лондон по улиците е пълно със спортуващи. И въпреки това, въздухът им е "отровен" според кмета им. Представете си как би описал този отровен коктейл, в който щъкаме ние в подножието на Витоша всеки ден. И за това са виновни не други, а нежните шоферски мардички.

17

До 10

преди 6 години

Като си започнал да сравняваш ябълки с круши, сравнявай докрай. Сравни твоето 20 годишно маломощно Фиатче и с един автобус, камион, самолет, ... и извади "умното" заключение, че твоето Фиатче може да се движи, а автобусите, камионите и самолетите, трябва да се спрат от движение. Истината е, че твоето 20 годишно Фиатче е най-много по Евро 1 (Евро 2 е от 1998 година) и замърсява много повече, отколкото си мислиш. Джиповете обикновено не са с такава кубатура и са с разход 6-7 литра на 100 км.

16

Анонимен

преди 6 години

София е несъпоставима с Лондон, най-малкото заради броя на населението. Като допълним и как е развит градския транспорт в Лондон и как е в София и нещата стават несравними. С Лондон има една особеност - те преживяха Големият смог през 1952 година, в резултат на който загинаха 4 хиляди, а в следващите месеци още 8 хиляди човека. Тогава там забраниха отоплението с твърдо гориво и нещата се оправиха за десетилетия напред.

15

До 10

преди 6 години

Джиповете са с разход на гориво под 10 на 100 много отдавна, обикновено са с 7-8 на 100. Изобщо не си в час.

14

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 10Първо фиата ще трябва да е бензин, а джипа на тази кубатура задължително дизел, освен ако не е някое американско изпълнение.Ако фиата е Евро3 какъвто е бил стандарта през 2000-та година, а Джипа е Евро6, то за въглероден оксид фиата бълва 2,3г/км а джипа 0,5г/км. Азотен оксид фиат-0,15г/км, джип 0,06 г/км.Както виждаш фиата замърсява повече от два пъти, нищо, че е 2 пъти по-маломощен.Дори джипа да е бензинов, пак същата работа.И тук не говорим изобщо за нива на шум и т.н.

13

Анонимен

преди 6 години

До 12 Ти не протестираш срещу нещо извънземно , ами срещу нас останалите граждани.Първо ще платиш такса за статари си коЛа и второ ще платиш и глоба , че си запалил гуми . Като нямаш пари слизаш на метрото. То твоята логика дай да замърсяване с квото можем и да измрем, защото ти така си решил. Изборът си е твой.

12

гх

преди 6 години

Люлин въвежда нови такси за старите коли.

11

1

преди 6 години

1. Ако таксите са високи хората се научават да заобикалят закона. 2. Ако са ниски хората ги плащат и не им пука.3. Ако държавата натиска хората, те отвръщат със същото. Ако ме задължат да плащам непосилни такси за старата кола която карам на газ, ще започна да горя гумите и когато вече не ми трябват в знак на протест. Т.е. на силата се отговаря със сила. Държавата трабва да оптимизира трафика, да дава отстъпки от данъците за еко коли и т.н., не да изнудва гражданите си.

10

Анонимен

преди 6 години

А в БГ таксите са за новите коли.

9

Анонимен

преди 6 години

Един 20 годишен фиат 1200 куб.см. харчи 15 на сто гориво. Един нов джип 4000 куб.см. с тегло 2,5 тона харчи 30 на сто градско каране и за двата автомобила. КОЙ ЗАМЪРСЯВА ПОВЕЧЕ?

8

Анонимен

преди 6 години

Нещата седат така. Всеки човек има мозък да и носи отговорност към себе си и другите . Когато обаче неможе сам да прави тази отговорност или няма мозък, се намесват държавните органи. Слагат ти такса двойна , защото не си си сменил колата и решават проблема. Ако продължиш да нямаш мозък таксата , ще стане тройна . На нас може да ни се кара, но и ние дишаме от този въздух и децата ни. Мярката е правилна и трябва да се прилага на всякъде.

7

Анонимен

преди 6 години

До ЧиновникДа протестират колкото искат. Не знам защо българина е решил, че да караш кола ти е рожденно право някакво. Като не можеш да си го позволиш има градски транспорт.

6

Чиновник

преди 6 години

В България подобни такси са неприложими защото хората ще се ще протестират. А ГЕРБ не иска да се стига дотам.

5

Анонимен

преди 6 години

До ТурчинаНямам нищо против кмета ми да е арабин стига да върши качествена работа.

4

Анонимен

преди 6 години

В България (и под това имам предвид цяла България не само София) кога?