Не знам какъв експерт е Йонко като се има предвид че петрола от преди 20 години свършва и все се добива още и още. Явно за шистовата революция той не е чувал.Да не говорим, че не знайно от къде си ги е изсмукал тези 17тона въглерод от изкопаеми горива, енергията може да е от ВЕЦ, АЕЦ, ВЕИ.....
Да ама ще преместим замърсяването от Европа в страните от третия свят и Китай където се произвеждат батериите.
По та логика, Калифорния вече трябваше, да е стигнала 70мградуса на сянк през февруари месец.
Първо, Йонко Мермерски е диетолог и според мен шарлатанин. Няма как да приема, че е експерт по едни или други горива. Второ, той има ясна политическа идентификация с проруски партии в българското политическо пространство. А не знам засега Русия да произвежда фотоволтаици, електромобили или литиево-йонни батерии. Но... газ, петрол, дизел и бензин си произвежда.
Абе имаше един експерт на времето дето обясняваше че глобалното затопляне се дължало на пръ.дливите австралийски крави ти остави че това затопляне здраво замириса на фа.шкии ами сега какво затоплянето продължава явно кравите са минали на боб с чесън и уасаби.Тоя май е същия.Опа отрязах се отиде планетата изпадна в пълен климатичен колаос но вие се молете Супербойко или Супернинова да не се отрежат че тогава ще ви върнат направо в врара на Флинстоун пълен кретенлък.
Цена Barbahl BDC-1л.-35лв. за 500л дизелЦена Юнак 0.500л.-10.5лв. за 50л дизел. "Докторе " има една наука Marketing за която явно не си чувал. Между другото къде си"ти"къде е Barbahl, смешнико-шарлатанин успех с ловенето на балъци!
"Докторе " нещо за Юнака и шараните Български няма ли да рекламираш. Шарлатанино наш ненагледни!
Какво се карате. Пазара , включвам и пазара на политици , решава нещата. Ние плащаме но само това което ни се предлага. Нямаме избор. Неприятно е но се налага да го приемем.
На Марморски математиката му май не е от тази планета!Но съм съгласен, че ел. количките не са много екологични.
Същото мнение като д-р Мермерски имат и всички производители на петрол,от рашаните до камиларите в Персийския залив...От време на време така мислят и много от учените глави/срещу съответното заплащане разбира се/
и тъй като не е казал какво се ползва за производвстово на една средна кола с ДВГ която тежи около 1,5 тона ще ви кажа аз - около 70 тона суровини. Освен това по данни на Мерцедес за производството на всяка кола с ДВГ горе долу толкова въглероден двуокис се отделя колко колата гори за 150 000км пробег после. Мисля че експерта малко е пропуснал тоз момент в изцепката. Горе долу еднаква мизерия е самото производство, но после разликата е 4-5 пъти по малко въглероден двуокис дори ако тока не е ЕКО
Ако населението на света се редуцира до два милиарда, животът ще стане значително по лесен и по-качествен.Да ти няма да си сред редуцираните! Ха ха ха Боже слез и си прибери версиите!
Г-н Йонко Мермерски е светило по диетите :) Много неща е написал по темата и сега се преквалифицира в нови области :)
Ако населението на света се редуцира до два милиарда, животът ще стане значително по лесен и по-качествен.
производството на коли с ДВГ е без въглероден отпечатък. 25 000 части във всяка кола се дялкат от дърво и са винаги местно производство а не както си мислите произведени във всички краища на света. Електромобилите не издържат 1 500 000км без ремонт по ел. двигателя както са всички коли с ДВГ . Прав е човека!
До пътник в трамвая 70Алооооу гореспоменатия и останалите джавкащи философи!!! Човека от статията споменава само и единствено фактите - въглеродния отпечатък върху планетата ще бъде 3 пъти по голям отколкото, ако се продължи с автомобилите с двг!!! Ама в градовете било еди кво си, ама повечето батерии се произвеждали в Китай, пък там си било вече мръсно???!!! Вие били ли сте в басейн, в който се изсипват *** далеч от вас??? Еми същото е!!! ДВГ са (поне за сега) по-щадящия природата вариант!
Ами той и новият китайски кораб с електрическо задвижване превозва въглища.Така че - водородни клетки или студен синтез, или да отворят един ТЕЦ с по-голяма пещ на био гориво, за бг *** имам предвид.
Експерт: Електромобилите замърсяват 3 пъти повече от бензиновите