680 жертви взе войната на пътя през 2015-а

Ранените при катастрофи в страната са 8 946-ма души
1 яну 2016 18:30,
31
680 жертви взе войната на пътя през 2015-а
Снимка: архив, Булфото

680 души са загинали през 2015 г. при катастрофи по пътищата в страната, съобщиха от МВР.

Според статистиката към 31-ви декември 2015 г. в страната са станали 7 296 пътнотранспортни произшествия, при които са ранени 8 946-ма души.

Само от началото на декември са станали 568 катастрофи, при които са загинали 45 души, 664-ма са ранените, от които 27 са с опасност за живота.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


31
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
22
2
 
1
 
! Отговори
Георги Георгиев преди 8 години
Дори и една жертва по пътищата е много, но ако сравняваме с други страни, ще стигнем до извода че България не е на дъното! Флорида, където живея вече 25 години, има 20,271,272 жители, и за годината 2014 има 2494 жертви на ауто-инциденти. България има 7,364,570 жители и 680 жертви! Излиза че за Флорида на всеки 8,128 жители един годишно ще загине на пътя. В България един на 10,830 годишно е загинал на пътя! Тези номера показват че в България жертвите по пътищата са с една четвърт по-малко ot Flor
21
0
 
3
 
! Отговори
Читател 22 преди 8 години
До heheТова е лъжа- Броят на загиналите на пътя е 680! Да се прибави бройката на ранените и починалите в болниците след ПТП! А те са 11 % от пострадалите - т.е от 9000 ранени по 11 % = 900 или общо около 1700 загинали от ПТП в БГ за 2015 г! Да се смени наредбата и се отчитат всички загинали!!!
20
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
В нормалните държави КАТ изпълняват закона и не го пишат. Пишат го хора, които са специалисти. В България е наобратното - КАТ сам си пише закона, а е ясно, че КАТ не са специалисти по писане на Закони, при това КАТ не изпълняват това, което са написали в Закона. В този смисъл КАТ не са просто безполезни, а са вредни за безопасността на движението и заради КАТ загиват хора.
19
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
При този огромен брой нарушения, няма как катастрофите да са малко, а от там и загиналите и ранените. В България всеки ден се извършват стотици милиони нарушения, примерно около 200 милиона нарушения всеки ден. Защо са толкова много е ясно - защото органите за контрол на държавата не работят. В този смисъл основната причина за нарушенията в България е КАТ, съотвтно заради нработещият КАТ стават катастрифи и загиват хора.
18
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Закъсахме с плана на година трябва да катастрофират по 20 000 коли ,,,
17
2
 
0
 
! Отговори
hehe преди 8 години
А като жертви на 100 хил. души дори в Европа има страни, които са по-зле от нас, например Гърция, Турция, Румъния, Полша (по данни на СЗО за 2013).
16
2
 
4
 
! Отговори
hehe преди 8 години
До Вот дю Фак Проблемът е, че КАТ наблягат на фактори, които не са определящи, видно от собствената им статистика. Примерно жертвите на ПТП, причинени от алкохол, са в пъти по-малко от загиналите на пешеходна пътека. От КАТ обаче твърдят, че алкохолът бил голям убиец, съответно безброй кампании "не карай пил", и нито една "пази пешеходеца" и "пешеходци, пазете се". Същото е и за превишената скорост и несъобразената скорост. Над 1/3 от ПТП стават поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост, от КАТ обаче мълчат
15
1
 
2
 
! Отговори
Вот дю Фак преди 8 години
доста явно повишение на загиналите през 2015 спрямо 2014 ,уж само 20 но ако не бяха пролетните температури през целия декември щяхме да минем 750 ---факт е че в БГ остават все по-малко хора , но за сметка на това с все по ниска култура на движение , за които доживеят 2017 ще го видят още по ясно
14
4
 
0
 
! Отговори
hehe преди 8 години
17-и, човекът цитира официалната статистика на МВР: dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm 10, ако това, което казваш, е вярно, защо спадът е плавен:2008 - 10612009 - 9012010 - 7752011 - 6572012 - 6012013 - 6012014 - 6602015 - 680
13
1
 
3
 
! Отговори
много зле преди 8 години
до 12, какво значение има, човека говори за статистика на 1000 човека, а не за бройка? В този ред на мисли Китай е 1 400 000 000, Люксембург 500 000, и какво от това?До 11, хората 94/та и 95/та си спомням нямаха какво да ядът. Предимно си прекарваха свододното време в чакане на опашки с купони в ръка за олио, цигари и пр. После чакаха и по банките да могат да изтеглят по 20 марки на ден. Сигурно си млад, не знаеш и пишеш неверни неща.
12
4
 
3
 
! Отговори
до 10 преди 8 години
до 10, противоречиш си! За да е вярно твоето твърдение, починалите в линейката трябва да не влизат в статистиката никъде, ако целта е да показва по-малко починали и РАНЕНИ! Съмнява ме да е вярно това, може ли да покажеш източник? Хора каква е тази разпиляна кола и детска седалка на преден фон? Много добро начало на новата година, 2017 може и на едно размазано такова да сложите, к.апацитети такива!
11
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ха сега направете равнение колко са загинали при престрелки в Сащ и колко в България от пияни марамунгели. Коя цифра е по-голяма ?
10
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
94-та, 95-та и т. нат. умираха по 1200 души на година.
9
3
 
18
 
! Отговори
Бахура преди 8 години
Бройката е по-малка от 1000, понеже сега загинали в ПТП се водят тия, дето са умрели по време на ПТП-то. Тоест, ако пострадалия в ПТП загине в линейката или в болницата, в статистиката се отбелязва като ранен. А де факто той е жертва в пряко следствие от ПТП-то... Преди няколко години Тиквуна промени "статистическата методика" за да може да вика - ето, по-=малко убити и ранени :)
8
4
 
6
 
! Отговори
@nostradamus преди 8 години
Доста съществен спад. И само за сравнение в Русия жертвите на 1000 човека са 2 ПЪТИ повече.
7
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Все пак бройката на жертвите е много по-малка от предни години, когато все беше около 1000.Значи могат да намалеят с още много, но преди всичко зависи от шофьорите, нека не си търсят оправдания с другите хора или условията около тях.
6
3
 
6
 
! Отговори
Nostradamus преди 8 години
За България терористи и война не трябва те сами се трепят !!!!
5
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Войната на пътя е войната между селяните в лявото платно и селяните в дясното.
4
6
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не знам какъв ви е чак толкова проблемът с фаровете, при положение, че дори и при ясен ден видимостта е много по- добра с тях. Като искате да карате коли ще спазвате правилата. То колата не е само газ и спирачка. Трябват и разходи за нея, за съжаление.
3
10
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Защото една крушка скочи от 3 лева на 11 лева след закона за задължителни фарове . А закона се прокара за да намалеят катастрафите - виждате резултата ! Един и същ ! Само дето някои либиски кръгове са по богати сега !