ЕС губи с £8 млрд. годишно повече от Острова при "твърд Brexit"

Ние сме най-важният пазар за Европа, заяви британски министър
24 окт 2016 12:37, Елка Василева
27
ЕС губи с £8 млрд. годишно повече от Острова при "твърд Brexit"
Снимка: архив, Reuters

Компаниите в страните от Европейския съюз ще губят годишно с 8 милиарда британски лири (9,7 милиарда долара) повече, отколкото британският бизнес при така наречения твърд сценарий на Brexit. Това пише в. "Таймс", позовавайки се на данни на мозъчния тръст Civitas, предаде ТАСС.

"Ние сме най-важният пазар за износа на Европа. Никой в континентална Европа няма да спечели от загубата на възможността да търгува с Великобритания", цитира изданието думите на британския министър на транспорта Крис Грейлинг.

Министърът е убеден, че Великобритания и ЕС ще запазят режима на безмитна търговия и "разумните търговски споразумения", тъй като това отговаря на общите интереси.

Вестникът отбелязва, че поддръжниците на излизането от ЕС ще се възползват от новите данни на Сивитас като доказателство, че "твърдият Brexit" ще бъде неизгоден на първо място за самата Европа.

Така нареченият твърд сценарий означава Великобритания да напусне европейската зона за свободна търговия и да сведе отношенията си с Общността до обикновени търговски споразумения.

На 11 октомври в. "Таймс" публикува данни, според които ако Великобритания излезе от ЕС по твърдия сценарий, икономиката й може да губи по 66 милиарда лири (81 милиарда долара) на година под формата на пропуснати данъчни постъпления, припомня ТАСС.

/БТА/
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
0
 
17
 
! Отговори
polipantev преди 7 години
Да, когато цъфнат налъмите!
23
1
 
17
 
! Отговори
До 24 преди 7 години
Къде съм писал, че България трябва да излезе? За България е по-добре да е вътре и това е ясно на всеки. Но за страна като Англия не е. "Мисленето" беше за първосигналните коментиращи, на които като им покажеш кокал и скачат да хапят, без да мислят кой и защо е пуснал тази статия, написана точно по този начин.
22
0
 
19
 
! Отговори
до 23 преди 7 години
ама ти още ли му обясняваш на тоя с дизайнерските ключалки...остави го да пасе тучна английска тревичка...
21
1
 
18
 
! Отговори
до мислещия преди 7 години
Къде е Кралството , къде е Булгаристания... как го мислиш това ? И като излезем от ЕС ? Веднага ще попаднем в лапите на други....дали са се "спасили" тепърва ще се види. В този глобален свят, винаги трябва да си към някой по-голям пазар. Иначе си неконкурентен. Алтернативите са ясни - Евразия или Анадола.
20
0
 
19
 
! Отговори
до 19 преди 7 години
Купили са Ролса за да разширят гамата на предлаганите автомобили и за да намалят конкуренцията им.А ти като си такъв разбирател сега ми кажи защо всички Британски автомобилни фирми фалираха и трябваше да бъдат продадени за да продължат да съществуват и за да им платят дълговете.
19
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Поредната тенденциозна статия, целяща да предизвика омраза към страната, която се спаси от недоносчето ЕС. Но нали медиите са на подчинение на европейските лапачи в Брюксел, та и такива статии ще продължават да се появяват, за да ви показват на всички колко е "лошо" да напускаш съюза. Не бъдете овце - мислете!
18
1
 
22
 
! Отговори
надути идиоти преди 7 години
твърдия Брексит бързо ще отрезви тия безмозъчни арогантни пед....али. Те живеят още в 19 и 20 век когато са били световен фактор и когато са диктували всичко. Къде са били по това време Китай, Индия, Бразилия и т.н. в икономическо отношение, къде са сега ? Китай вече не се вози на колела, а на Ауди и VW...
17
1
 
17
 
! Отговори
островни педали преди 7 години
много ми е интересно какви коли ще карат ако се откажат от европейските коли, то един Хюндай им остава... :) на Лада Нива ли ще минават ?!
16
3
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ами хайде кажи тогава защо БМВ му трябва да купува ролса като може сам да си го произвежда по твоята логика. Или пък защо не смени името на марката? Това че някой и друг компонент се доставя от Германия не променя факта, че автомобилът е ролс ройс, британски е и цял свят го познава като олицетворение на класа.
15
1
 
20
 
! Отговори
до 17 преди 7 години
Ти не можеш да разбереш понеже виждаш тези коли само по телевизията.Например марката БМВ която споменаваш дава технологията на Ролса виж снимките в нета поне Head- Up Display, Моторите, задвижването асистентите по колата дори картите за навито идват от фирмата майка тоест от БМВ някой мотори са леко модифицирани от БМВ за по голяма мощност например по големи турбини.Ако искаш можем да вложим конкретика в спора.За дизайна съм съгласен различен е но останалото е почти или напълно еднакво.
14
6
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
16, псевдоразбирачо, не е важно кой е собственик на съответната фабрика. Важна е марката, важни са инженерите и дизайнерите, важни са традициите. Върви кажи на някой , че ягеара е индийски, а бентлито германско. На английските коли и ключалките им са дизайнерски. Не като катафалките на ауди и бмв:))
13
1
 
23
 
! Отговори
до по долния 13 преди 7 години
До разбирача какви дизайнерски коли копува богатия Англичанин.Ролс Роис е на БМВ, МИНИ Купар е на БМВ,Бентли е на VW,Ровър след много фалити от известно време е на ТАТА Индия,Ягувар също е на ТАТА Моторс Индия.Та кои са Английските автомобили разбирачо.Повечето фирми обявиха че ще изнесат производството извън Англия предимно в Източна европа след Брекзита.
12
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Освен Британия още 10 държави се готвят да напуснат НАТОБългария трябва да възтанови армията си. Няма кой да ни пази нито русия нито нато!
11
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Но пък може да си позволи всякакви твари от гз на географията! От алчност ще се затрият. Понеже няма как да контролират нормалните общества, и затова им вкарват всякаква безпринципна из'мет. Честит Евростан - най-мощният колониален май'му'нарник.
10
6
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Колкото до автомобилостроенето, Германия произвежда много, но конвейерна ширпотреба за средната класа. Горният слой на средната класа и богатите в Англия купуват английски дизйнерски коли - ролсове, астън мартин, бентлита, ягуари, макларън... А бе къде ще сравнявате едно поризведедение на изкуството като ягуар (само вижте какво име има) с някакво дървено БМВ:)
9
3
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Германия е тази, която има нужда от Великобритания, а не обратно. Защото Германия е тази която изнася за Великобритания, а не обратно. Следователно германците ще са тези които ще лазят в краката на англичаните, а не обратно. И накрая англичаните ще получат това което искаха - хем да са в общия пазар, хем да си регулират сами законодателството и имиграцията. Само и само германците да си запазят икономическите позиции.
8
4
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Вие пак не разбирате картинката. Германия е с 50 милиарда положителен търговски баланс спрямо Антглия. Ако Великобриатния излезе от общия пазар тези 50 милиарда допинг за германската икономика секват. Това са работни места. В същото време Лондон има положителен търг. баланс с комън уелта и външните пазари.Сами правете сметка колко ще се повиши след излизането от ЕС.Колкото до офисите, откривани във Великобритаиня, тавм откриват офиси целия свят,а Лондон е финансова столица от 300 години!
7
6
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
до сме.шкото от ком. 5 и 6.1. Великобритания с всяка следваща година намалява износа за ЕС и увеличава този към другите пазари. Има достатъчно статистика за това.2. Великобритания има отрицателен търговски баланс с Германия - минус 50 милиарда. Ха сега кажи ми, ако Лондон прасне едни мита на германската индустрия, ти ли ще ходиш да обясняваш на работниците във Фолксваген, БВМ и Мерцедес защо ги уволняват масово?
6
2
 
33
 
! Отговори
Георги преди 7 години
Тия почнаха в стил Путин и Ердоган.
5
4
 
41
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Производство на стоки в UK по низходящ ред, в %:1 - Петролни продукти(16% БВП) - евтин алтернативен внос - има2 - Ядрени реактори и части за тях(14% БВП) - алтернативи има - Франция, Германия3 - Коли и превозни средства(10%) - с десни волани?!? за какво са ни?!? а имаме и VAG4 - Фармацевтични продукти(7%) - алтернативи с лопата да ги ринеш!5 - Ценни метали/бижута(5%) - алтернативи пак има много...Та с кое ще пострада ЕС, че не ми е ясно?!?