Транспортният бранш и властта обсъдиха пакета "Мобилност"

Страната ни е изправена пред нова институционална ситуация
17 юни 2019 18:12,
7

Снимка: Димитър Кьсемарлиев, Dnes.bg

Министърът на транспорта Росен Желязков, евродепутати и браншовици се събраха на среща, на която обсъдиха последващите действия на България по въпроса за пакета "Мобилност".

Министър Желязков изрази позиция, че колкото по-малко се говори политически по темата у нас, толкова по-добре.

Още по темата

"Сега сме изправени пред нова институционална ситуация - нова комисия, нов ЕП, нова транспортна комисия, нови докладчици. От българска страна трябва да убедим не само политиците и хората, които взимат политически решения, но и индустрията. Трябва да обясняим какъв е бизнес моделът на периферните страни за по-справедлив пакет", заяви транспортният министър и добави, че трябва да разширим кръга на единомислещите и да убедим други държави в позицията си относно вредите, които ще донесе на единия пазар пакетът „Мобилност“.

Евродепутатът на ВМРО Ангел Джамбазки коментира, че се очаква България да има сериозно участие в предстоящата комисия по транспорт на Европарламента.

"Следващите стъпки са по-успешно изграждане на нашата си, българска капмания, която има за цел да обясни и привлече привърженици от други държави за общата ни позиция.", изтъкна Джамбазки.

Евродепутатът от БСП Цветелина Пенкова заяви, че позицията на партията, която представлява, е в защита на българските национални интереси. Ясно сме заявили желание за участие в комисията за транспорт, ще работим ползотворно и ще защитаваме родния интерес, декларира тя.

Йордан Арабаджиев, изпълнителен директор на Съюза на международните превозвачи, говори за това какво трябва да предстои като действия според транспортния бранш. Той открои като факт от изключителна важност избора на транспортната комисия и комисар в новия ЕП. Изрази надежда, че от България е възможно да има 3-4 представители в тази комисия, за да бъде защитен българският интерес.

"Очакваме пълен синхрон в действията по темата транспорт между българските евродепутати", призова Арабаджиев.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
1
 
1
 
! Отговори
Пламен Илиев преди 4 години
Ако приемат този нов пакет за мобилност, България губи много (доходите от транспорта са повече от колкото туризма ). Българския шофьор (какъвто съм аз) ще работи същото но за западно европейска компания ,пак ще бъде в кабината 24 часа ,но парите ще бъдат за западноевропейците. Те нямат работна ръка ,принудиха ни чрез продажници да ликвидираме цялата си производство ,а сега целта им е да ни изкоренят от България .
4
0
 
3
 
! Отговори
Gost преди 4 години
Имам познати в администрацията на Европарламента - казаха, че Джамбазки само у нас се изявява, там е аабсолютно непознат. Няма кой да му се хваща на приказките или крясъците...
3
1
 
7
 
! Отговори
V преди 4 години
Булонката да не се обажда дето не разбира.Не виждам къв е смисъла от европаламент и еврочиновници.Нали имаме наш български парламент.Единия от двата е излишен.Смисъла на нащо членство беше.Да останат на пазара тия дето наемат хора на поне 1000 евро,а не тия дето ги наемат на 560 лв.Целта не е цяла Европа да живее зле като българина и обратно.Те там си знаят работата,а евродупитатството е излишно и скъпо,Освен това атака говорят за проблема с ромовете и МРЗ то от години,а медиите ни лансират вмро
2
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Джамбазки да си ходи в Монголия тука е Европа.
1
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Всички шофьори с които съм говорил са "за" пакета мобилност. 8 часа шофьор на камион, 16 часа пазач на камион. Общо 24 часов работен ден. Това е експлоатация, робство или както щете го наричайте.