Кан не е само кино

Кинофестивалът е успешна маркетингова стратегия за световни брандове
Обновена: 27 май 2014 10:28 | 22 май 2014 20:47,
1
Кан не е само кино
Снимка: Bulgaria On Air

Очите на цял свят са вперени в червения килим на кинофестивала в Кан.

Но фестивалът също така дава огромна възможност за брандове от различни сфери да демонстрират услугите и продуктите си.

Козметичната компания L'Oreal и автомобилният гигант Renault изполват Кан като най-добрата маркетингова стратегия, която да им осигури печалби за години напред.

Кинофестивалът е голяма инвестиция и огромна експозиция, но насърчава ли продажбите?

Още по темата

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Най рекламирани са "брандовете" на два крака в рокли.