Революционно: Механичните скорости – аут от M-сериите на BMW

DCT отпада от емблематичните автомобили до 6-7 години
25 апр 2017 07:57,
12
Революционно: Механичните скорости – аут от M-сериите на BMW
Снимка: BMW

Засега купувачите на спортни коли от М-подразделението на BMW все още имат възможност да ги оборудват с механична скоростна кутия. Съвсем скоро обаче баварците най-вероятно ще се откажат както от ръчните, така и от роботизираните трансмисии.

Вицепрезидентът на BMW M - Питър Квинт, заяви пред изданието Drive, че на сегашната фирмена роботизирана скоростна кутия DCT, с която се оборудват колите, и остават максимум 6-7 години живот. След това концернът ще се завърне към традиционния автомат с хидротрансформатор.

"Сега на пазара се предлагат автомобили с 9, дори с 10 предавки, така че проблем с технологията в тази сфера няма. При излизането си DCT имаше две основни предимства - беше много лека и лесно превключваше скоростите. Тези приемущества постепенно намаляват, тъй като автоматичните скоростни кутии стават все по-умни и по-добри", обясни Квинт.

Топ-мениджърът допълни, че изборът на скоростна кутия за дадена спортна кола оказва влияние не толкова скоростта при смяна на предавките, колкото издържливостта на конкретния агрегат. Квинт е недоволен от качествата на механичните скоростни кутии, използвани за М-моделите на BMW, като не изключва възможността те да отпаднат при смяната на поколенията на семейството M3/M4. Тяхното място ще заеме именно роботизираната DCT-трансмисия, която на по-късен етап ще бъде сменена от традиционен автомат.

Още новини за автомобили четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вече е на мода 7,8,9.и тн автоматици.Кажете ми ще спрат ли да произвеждат кренвирши защото били вредни ако има опашки на щандовете за кренвирши.Вярно ВМВ се кара по трудно, но като се научите да карате кънки на лед си представете с гуменки на пързалката. Всичко е сметка тези от bmw ги признавам, че и .....ще произведат стига да се продава. Много здраве и безаварийни км на всички.
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Явно от тук присъстващите никой не се е докосвал до истинска кола от марката. . Само на мин 10 г и 500000 к разбираемо заради цената. Адски скъпа подръжка в оторизирания еврейски сервиз.Към колегата от от горния пост за задното предаване ще кажа,че тъкмо при висока скорост задното е по устойчивото предаване.Отвори някой учебник недей чети по форумите само!Роботизираната кутия е много хубава и надежна.НО това което се прикрива е,че малко клиенти си я купуват,било заради цената или защото вече е
7
0
 
0
 
! Отговори
до 6 преди 6 години
Хамерите карат само автоматици защото са т*пи като *** и не знаят кое ляво и кое е дясно , ако им пуснат коли с механичен превод като нашите половината от тях няма да могат да шофират защото няма да знаят как да сменят предавките и ще им трябват специални курсове за това. За т*пи хора трябва да пуснеш на пазара продукт колкото се може по елементарен , автоматика е точно за такива.
6
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Се едно да имаш механична пералня :) Това е остаряла технология за бедни държави и хора.
5
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Аз от години се чудя ,защо има механични кутии? САЩ карат автоматици от 70Те. До кога тука заводите ще ни направят на маймуни с банални подобрения Лед крушки и автопилот. Вече колите отдавна трябваше да са модернизирани със всички съвременни технологии . Същото става и с батериите. 10 европейски и японски заводи ни обесняват как било трудно , САЩ си пуснаха Теслата и си я карат яко.
4
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Великите"! Признаха си че трансмисиите им се трошат като солети и се връщат на хидротрансформатора от 30-те години на миналия век. Нещастници. Ми оставете ръчните скорости бе, халифатци.
3
9
 
13
 
! Отговори
Язе преди 6 години
Немските коли са абсолютни дървета и много надценени като качество, факт. Най много е надценен BMW. Това е кола която се шофира трудно, има скъпа поддръжка даже да относително заможен чоек по немските стандарти и е доста скъпа като покупка. Най много катастрофи с жертви в ЕС стават с BMW. Подвежда те да караш с по висока скорост но колите със задно задвижване са доста нестабилни при скорости над 120 км/ч. за това и мниго млади ефета висят по стълбовете и дърветата. Бавареца е много измамна кола.
2
1
 
11
 
! Отговори
трол горянин преди 6 години
Нас какво ни засяга , като се има в предвид , че по авто къщите ти предлагат 30-годишни БМВ-та като нов внос , още не се е родил човека който ще кара последната М серия с ръчна скоростна в Бг- което ще е към 2050-2060-та , малко след като забранят течните горива в ЕС
1
5
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Лошо. Карал съм кола с хидротрансформатор, както и с роботизирана кутия. Хидротрансформатора е стара технология, с големи загуби. БМВ правят супер двигатели, но така и не могат да се сдобият с читава скоростна кутия, както и кадърно задвижване на четирите колела.

Спонсорирани публикации