Бизнес с електрически скутери, лесно ли се прави у нас?

Правилата за карането им все още са доста спорни
23 окт 2019 11:30,
10
Бизнес с електрически скутери, лесно ли се прави у нас?
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Правилата за електрическите скутери в законодателен аспект все още са спорни, като изключим Западна Европа, където до голяма степен те са орегулирани като одобрение и начин на използване и има какво да се използва като примери. Това мнение изрази Огнян Божилов, основател на производителя на електрически скутери "Narcine", в ефира на Bloomber TV Bulgaria.

Още по темата

Намерението му да произвежда електрически скутери се е зародила преди 3 години.

"Идеята ни бе за компактен електрически велосипед, за да предложим алтернатива на автомобила за ежедневно пътуване в града. Оттогава досега сме направили повече от 3 прототипа, тествани на редица тест драйв събития, където е събрана обратна връзка от много хора", каза той.

"В момента имаме няколко първоначални клиенти и преговаряме с инвеститори за първоначална инвестиция, за да стартираме производство. Мислим за потенциална платформа за споделено наемане на скутерите", посочи Божилов.

Целият разговор вижте по Bloomber TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


10
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Айде нема нужда.
9
0
 
0
 
! Отговори
Qwerty преди 4 години
"В София 10-20 ел.тротинетки замърсяват с фини прахови частици колкото един автобус с ДВГ. Основното замърсяване в този случай е заради неизмитите улици и вдигането на ФПЧ във въздуха при движението на тротинетките и автобуса."Значи смятай как всички десетки хиляди пешеходци и велосипедисти, замърсяват повече от всякакви димящи дизеляци - коли, автобуси и камиони! Пълен ***..
8
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Голям проблем е с тези които са под наем, мода ли е някаква, взимат го и го опикават нарочно и ти после ходи го пипай, то мирише ще се заразиш от нещо, някакви римляни дори бяха се *** пък в кола под наем, какво е това нещо?
7
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Доколкото разбирам човека иска да ги произвежда. Оригинална му е идеята, но за съжаление е остаряла. Китайците от години произвеждат такива скутери. И една забележка към автора на статията - малко го научете този правопис!
6
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В София 10-20 ел.тротинетки замърсяват с фини прахови частици колкото един автобус с ДВГ. Основното замърсяване в този случай е заради неизмитите улици и вдигането на ФПЧ във въздуха при движението на тротинетките и автобуса.
5
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ооо, регулиран, Урегулиран!!!
4
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До НА СЕЛО Е ПО-ЛСНО !карлуково
3
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Махайте тези Самоубиици от пътя че вече пет пъти щях да убия такива не нормалници. Само бързата ми реакция и отличните спирачки ги спасиха тези безмозъчни. Кой им е дал на 17 годишни да се движат по пътното платно. Това е пълно малоумие. Ало резача на лентички направи закон за тези ***, ици.
2
9
 
3
 
! Отговори
НА СЕЛО Е ПО-ЛСНО ! преди 4 години
Всеки бизнес който експлоатира хората и се прави от офис с химикалка и на бюро - това е бизнес . И НЕ Е ТРУДЕН ! ! ! Щом се скъсват да го практикуват и учат като обезумели само и само за да не работят ето това е бизнес ! То за това се учи за да се работи в офис с химикалка и да се управляват работници - роби . ВИСШИСТ ЗНАЧИ РОБОВЛАДЕЛЕЦ ! Бизнес с електрически скутери, лесно ли се прави у нас? - Естествено че е лесно ! Ако беше трудно като работническия робски труд нямаше да се прави .
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
АЙде на хейта ;)