Новите желаещи да са звезди у нас – висшисти

Ето какви са кандидат-студентите в НАТФИЗ
Обновена: 24 авг 2015 16:47 | 24 авг 2015 14:09, Петя Славова
1
Новите желаещи да са звезди у нас – висшисти
Снимка: архив, Булфото

От близо 600 души, подали документи за кандидатстудентските изпити в НАТФИЗ, 10 на сто са висшисти, които искат да продължат образованието си в следваща степен - магистър, а шест на сто са кандидатстващите в две специалности, съобщават от академията.

Според очакванията и традицията най-сериозна ще бъде надпреварата в актьорските специалности - 340 момичета и момчета, с 30 повече от 2014 г., ще си оспорват 60 места.

Ръководители на първи курс по актьорство за драматичен театър ще бъдат проф. Иван Добчев и проф. д-р Атанас Атанасов, проф. Иван Добчев ще поеме и първокурсниците в режисура за драматичен театър. Доц. Майя Енчева ще води клас по актьорство за куклен театър, доц. д-р Мира Каланова - сценичен и екранен дизайн, а проф. д-р Петя Цветкова - театър на движението/танцов театър.

Проф. д-р Дочо Боджаков, проф. д-р Теодор Янев, проф. д-р Атанас Кънчев, проф. д-р Светослав Овчаров и проф. д-р Станислав Семерджиев ще водят основните дисциплини във факултета "Екранни изкуства".

Изпитите за 14 бакалавърски и 10 магистърски програми на двата факултета - "Сценични изкуства" и "Екранни изкуства", са от от 1 до 10 септември, пред 24 комисии, в присъствието на 50 квестори, в 27 пространства - сцени, ателиета, студиа и т.н.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
1
 
0
 
! Отговори
Олег Иванов преди 8 години
Това са младежи, които много добре знаят че дори дазавършат като втора специалност АКТЬОРСКО МАЙСТОРСТВО,отново няма да могат да си намерят работа и да се реализиратв обществото ... !?Явно повечето от тях или техните родители притежават финансовисредства, поради което са станали пряко зависими от МАКСИМАТА,разпространена в широки мащаби от близкото ни социалистическо минало,която гласеше:Учи мама, за да не работиш . . .!?