Обучението за деца в предучилищна - двойно през лятото

Продължителността ще се съобразява с потребностите на всяко дете
7
Обучението за деца в предучилищна - двойно през лятото
Снимка: БГНЕС

Удвоява се допълнителното обучение за децата в предучилищна възраст през лятото.

Конкретната продължителност ще се съобразява с потребностите на отделното дете по преценка на учителите в детската градина. Това регламентира промяна на Наредбата за приобщаващото образование, приета от Министерския съвет.

Предвидената допълнителна работа с децата ще бъде организирана в рамките на до 40 астрономически часа. Увеличението се налага основно заради пропуски по време на обучението в електронна среда, съобщиха от правителствената пресслужба.

Допълнителните занятия трябва да се провеждат индивидуално или в групи от максимум 10 деца и да бъдат, доколкото е възможно, присъствено при спазване на предписаните противоепидемични мерки, без да се допуска струпване на деца и учители.

Целта е да се осигури възможност на децата да усвоят и да усъвършенстват уменията си за общуване на български език. По този начин ще се предотврати възникването на затруднения, които често са причина за отпадане от образователната система на децата, за които българският език не е майчин, се аргументират от МС.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още по темата: обучениеобразование
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Най- после даскалите си намериха оправдание. Пандемията обаче не ги оправдава. Има възможности за обучение. Но трябва да отпаднат часовете по трансджендърство.
3
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
И присъствено няма се оправите. Не се ли занимава детето в къщи, остава неграмотно. Освен ако е генийче.
2
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Двойно нищо е пак нищо!Нищо на квадрат също!
1
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ако е както при този випуск 20***г язък за заплатите!На нищо не да научени!А солютно неподготвени за училище Не говоря за писмена елементи или определяне на звукове,деца обхванати в група по проект не знаят как да стоят на столче и да работят седнали.Елементарни авици нямат изграени