Втора ръка Голф, Опел, Форд за по 1500 лв.

Кризата свали цените на старите коли до реалната им стойност
5 авг 2009 09:22,
128
Втора ръка Голф, Опел, Форд за по 1500 лв.
Снимка: Булфото

 

Финансовата криза сваля цените на автомобилите втора употреба до реалните им стойности, коментират автотърговци.

Преди икономическата криза за кола, внесена от чужбина, се печелеха по около 2000 евро, а в момента – не повече от 500 евро, оплакват се автотърговците.

В момента автоборсите са задръстени със стари коли, установи репортерска проверка на БТА.

Цените ще продължат да падат, защото предлаганите автомобили са с пъти повече от купувачите, коментира търговец, който внася коли от Германия.

Продавачите вече предлагат първоначално да се заплати само част от исканата сума за автомобила, както и плащане на отделни вноски след сключване на договор с нотариална заверка.

На автопазара у нас най-много се предпочитат стари автомобили, внесени от Германия, тъй като те са по-запазени и са поддържани в автосервизи.

Основно обаче се карат коли втора употреба от Италия.

Те се предлагат с около 200-300 евро по-евтино от тези, внесени от Германия.

Желаещите да карат старо БМВ на около 10 години могат да си го купят между 3200 до 6500 лева в зависимост от състоянието на колата.

За по-нова трябва да добавят още 2-3 бона.

 Най-търсените в момента автомобили са "Фолксваген Голф", "Опел Астра", "Форд Фокус", "Пежо 307" и "Рено Меган". "Опел Астра" между 13 и 18 години може да се купи за около 1000-1500 лева.

Произведените през 2000-2002 година се търгуват за около 4000-5000 лева.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


128
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
66
0
 
0
 
! Отговори
Emo преди 14 години
кои са тези нови коли малолитражки по 9000 лв? 107, С1 и Айго започват от 16 000 лв, като по-приличните версии за по 20 000+...
65
0
 
0
 
! Отговори
Голфетка преди 14 години
Гуфи двойчица е най,ама най- готиното нещо!
64
0
 
0
 
! Отговори
Форест преди 14 години
Да имате да вземате,но аз за двигател от Ф1 нищо не съм писал!!!Някой друг е!!!А Бараки сте вие!!!Колата ми е редовно подържана и няма грешка!!!Мнение на псевдоспециалисти тип кръчмарски мебели не ми е нужен защото мога да стигна от точка А до точка Б без проблем!!!Имам здрав и икономичен двигател и стабилна ходова част нещо,с което невярвам съвремените автомобили да се похвалят!!!
63
0
 
0
 
! Отговори
haha преди 14 години
Този пък с това Рено не престана да дрънка глупости. Егати бараката е това
62
0
 
0
 
! Отговори
do forest преди 14 години
ti se izkaza nepodgotven - s dvitel ot F1 li si? :-D
61
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Пич и аз карам 19 от повече от 10 години и пари да ми дават не я сменям за нищо!!! Предния капак го отварям само за да се сетя как изглежда двигателя! Сменил съм доста коли, но откакто минах на Рено за друга не ща и да мисля. За двигателя - Е който е следил Формула 1 от началото на 90-те му е ясно!
60
0
 
0
 
! Отговори
mm преди 14 години
;) забавляваш ме, наистина
59
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Съвременните коли ги правят доста зле вече, просто искат пазара на резервни части да е жив. Не мерси от новите, пълни с електроника коли. Изключение правят само японците, затова Лексъс и Хонда са на първите места във всевъзможни класации, докато германците, БМВ например, се оакаха тотално с новите серии, толкова трошливи коли скоро не са били правени. Гаранция ? 300 лв за смяна на масло във фирмения сервиз ? Вие луди ли сте ?
58
0
 
0
 
! Отговори
Инспекторат преди 14 години
Ти също си от миналия век и също нямаш естетичен вид, затова избиваш този си комлекс чрез колата си.
57
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
Най-търсените в момента автомобили са "Фолксваген Голф", "Опел Астра", "Форд Фокус", "Пежо 307" и "Рено Меган" .....Най-големите бараки!
56
0
 
0
 
! Отговори
Карач преди 14 години
Ти си карай новите коли, аз си карам качествените. От 5-6 години насам колите се правят от плюнка и не изкарват повече от 3-4 години или 150 000 км, така че щеш не щеш сменяш. За мен колата не служи, за да ходя на работа, а си я карам за удоволствие и си я поддържам. Карам голям автомобил на 7 години, който в града харчи като дракон в диво състояние, но на извънградко има съвсем приемлив разход и скъсва *** на повечето нови коли, без да се похабява кой знае колко много защото 200- те му коня не идват от двигател 1.6. А не знам дали знаеш, но новата кола докато е в гаранци трябва да се обслужва само във фирмен сервиз, иначе гаранцията отпада. А във фирмените сервизи взимат цените са в пъти по- високи, а работа не се върши защото там са най- големите некадърници.
55
0
 
0
 
! Отговори
mm преди 14 години
Горски, мисли като пишеш, за какво се бориш точно, и се замисли за какво ти се налага да чукаш на дърво? Защото караш антика, затова, колата е да ти служи, а не ти да служиш на нея и да и се молиш. А и все пак трябва да има някаква естетика, никой не може да ме накара да карам кола от миналия век и това е. Тея рена 19 са по зле от гоуфовете, грозни селски бракми, кел файда че били здрави.
54
0
 
0
 
! Отговори
New Car преди 14 години
Продължение:Много хора биха си помислили дали да дадат 5000лв за Голф на 10 години или да дадат 8000-9000 лв за нова кола малолитражна. Има коли с по 7 години гаранция. Другото скъпо перо е автокаското. Ако държавата се справи с авто-крадците това перо ще отпадне. Въпроса е да има желание. А въпросните автокъщи са абсолютни печелбари - продават ти пълен *** вместо да е на отпадъци. Трябва да ги контролират - има и добри автомобили втора употреб, но тук се продават основно ***.
53
0
 
0
 
! Отговори
New Car преди 14 години
Карам чисто нови коли от 10 години насам. На 3-4 години ги сменям. От държавата не получавам никакво облекчение. Дори данъкът, който плащам е с 2.8 пъти по-висок от тази на старата бракма. Колите ми са малолитражни с катализатор и системи за изгаряне на сажди - екологични отвсякъде. Не робувам на марките. Не съм гъзар. И се питам защо няма държавна политика за автомобили до 1.6л - малолитражни да са без акцизи и ДДС и без данък първите 3-4 години.
52
0
 
0
 
! Отговори
до 43 преди 14 години
По закон екотаксата се заплаща от ВНОСИТЕЛЯ!!!! Всеки търговец е длъжен да ти продаде колата с платена екотакса! Абе казах ви аз, че нищо не разбирате ама.....:)
51
0
 
0
 
! Отговори
Форест преди 14 години
Ок 4 съгласен съм като ниво за сигурност,но да погледнем и къде е по здравия двигател,ходова част,електроника.Миналата седмица ходих с 19-ката от Варна до София и обратно да чукна на дърво колата не ме предаде по пътя.Нейскам да преувеличавам,но по пътя имаше Ауди А6 и една Октавиа,който бяха зациклили нещо!!!Докато има живот в моето Рено ще си го карам след това ще мисля за нова!!!
50
0
 
0
 
! Отговори
Свидетел преди 14 години
За пореден път се убеждавам, че в този сайт не могат да смятат и да съпоставят.
49
0
 
0
 
! Отговори
master преди 14 години
айдеее на евтините возила, само че като отидеш и ги видиш на живо и разбираш що е толкова ниска цената...хубавите стоки винаги ще струват пари, а в БГ немските возила са на почит това е ясно! На тъпака дето хапе 80-ката ще кажа че мойта я купих за 4к,карах я 7год и продадох за 3! Никога не й е текло масло, не жигулатор това!Ела да видиш на А3 за к'ва подръжка става дума, много по кекава кола!
48
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 14 години
hehe w nito edna dyrjawa niama tolkowa Golfowe, kolkoto w Bg. wseki pyt kato si idwam w Bg i se skyswam da se hilia kak niakakwi turbo seliani, kacheni w *** golfowe se prawiat na myje... zatymnili styklata, slojili lepenkite Remus, mahnali gyrnetata i weche sa super weliki haha... towa go ima samo w Serbia i Bg :D
47
0
 
0
 
! Отговори
do 44ti преди 14 години
Savetvam te da pogledash malko Crash Testove na tvoqta kola i na Audi A4 ot 2008. Plastmasa e naistina, no shte se zapazi jiv. Nivoto na sigurnost pri novite avtomobili e s pati po dobro ot tova pri starite.