Ограничението по магистралите – временно, обеща Павлова

Регионалният министър намери 100 млн. лева за ремонт
Обновена: 1 апр 2015 14:45 | 1 апр 2015 14:42, Веселина Йорданова
27
Ограничението по магистралите – временно, обеща Павлова
Снимка: Булфото

Най-критичните участъци на автомагистралите "Тракия" и "Хемус", по които от днес е въведено ограничение на скоростта, ще бъдат ремонтирани, а мярката е временна.

Регионалният министър Лиляна Павлова съобщи в МС, че общо за трите участъка са необходими около 100 млн. лева. Ще бъде направен точен разчет на технологията и средствата, за да може Министерството на финансите поетапно да отпуска парите.

Още по темата

"Започваме с най-лошия участък на магистрала "Тракия" – при Пазарджик, след това продължава надолу участъкът към Пловдив. Ще работим паралелно и по участъка при Шумен", каза Павлова.

По думите й всички дупки по магистралите ще бъдат запълвани със студена смес, като е въведено ежедневно наблюдение. От следващия месец пък ще може да се полага и асфалт.

От днес на тези участъци от магистралите "Тракия" и "Хемус" шофьорите трябва да намалят скоростта до 90 км/ч, вместо обичайните 140 км/ч. Причината е силно амортизираната настилка, която създава рискове от катастрофи.

Лиляна Павлова подчерта, че мярката е временна, докато се извършат необходимите ремонти, което се очаква да стане до август.

Целият бюджет на Пътната агенция за текущ ремонт и зимно поддържане е по-малък от средствата, които са необходими само за тези три участъка от около 100 км, които трябва да бъдат изцяло ремонтирани, каза още министърът. Павлова беше категорична, че средногодишните приходи от винетки – около 220 млн. лева, отиват изцяло за Пътната агенция за ремонти и поддържане на пътищата, както е по закон.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Направиха магистрали ,цял предишен мандат на Борисов само това слушахме , че и на края сдаде властта с оправданието че не иска да цапа с кръв построените от него пътища и накрая какво излезе -яйцето е запъртък -нищо не се получава от него.
20
3
 
0
 
! Отговори
hahaha преди 9 години
aide pak praneto na pari zapochna ,pri todor jivkov sam chuval che edna magistrala darjala 40 god pri vas niama i 5 godini .moshenici .
19
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Сори, изтървал съм три нули, но само Граб работят с милярди, та са "безпогрешни"!
18
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Къде ги намери и как изчисли, че й трябват 100 000 лв.? Или Баце ги е пресметнал и е подсказал на Талпето, Той нали е корифей на мисълта? То се видя, че кражбата саниране върви тегаво, ами да се върнем на изпитани методи на крадене! Грабаджийските фирми чакат!
17
7
 
8
 
! Отговори
хаха преди 9 години
друго си беше по времето на ореха , тогава нито асфалт имаше нито се ядеше , имаше всекидневни протести над 300 дни , имаше спрени пари от европрограмите и вдигнаха пенсиите средно с около 2 лева и социалните и майчински на ромите с по 50 лева . Липсва ви това време , нали ... ако не друго поне бе весело как Волен безстрашнии се криеше под маси насред София и почиваше на Варадеро , а сега само до Москва стига
16
7
 
10
 
! Отговори
Чобанов преди 9 години
Въпреки изхвърлянията на Борисов все пак се върши някаква работа поне за пътишата. Поння че по време на тройната коалиция, тунелите на хемус бяха нон стоп в ремонт. А колкото до ограничението , то не беше необходимо, всеки нормално мислещ човек не кара бързо там, а тези които не мислят нормално ограничения не ги спират.
15
5
 
5
 
! Отговори
az преди 9 години
Честит 1 април - ще го оправят, така както нас вече 6 години. Сега кой ли е виновен.
14
9
 
12
 
! Отговори
БРАВО преди 9 години
Колкото и да плюете по Борисов , няма как да заблудите нормалните хора , защото всеки пътуващ София - Бургас , знае че пътуването беше кошмар лятото имаше километрични тапи при петолъчката и се стигаше за над 5 часа .... Сега след като се ремонтират и старите участъци около Пазарджик , ще се стига за около 2.40 мин и то като се спазват ограниченията на скоростта .Вижда се огромната разлика ... отиване и връщане за под 6 часа при спазване на правилата за движение.
13
7
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
А Боко Рапона няма ли да реже лентата за ремонт
12
6
 
12
 
! Отговори
140 преди 9 години
А това 140 откъде го измисли Слънцето не знам. В повечето държави, където съм бил е 110-120-130, а пътищата им са къде по-добри. Да не говорим, че разхода на гориво е по-висок. Но да, българите сме богат народ.
11
3
 
9
 
! Отговори
Запознат преди 9 години
Да оправят пътя за Гърция и без това не смея да пътувам по така наречените "магистрали". Искам да заведа децата ми да видят Родопите, но живота ми е по-скъп. То не е път а влакче на ужасите. Отговорни, както винаги няма!
10
12
 
11
 
! Отговори
Дядо Петър преди 9 години
Цялото "управление" на ГРОБ се свежда до запушване на дупки.А основната им задача е да ИЗХАРЧАТ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ (ЧУЖДИ) ПАРИ.Както е каза още Крал Мас: Пари - приятелчета - комисионни - партийната каса - купуване на избори - пак пари.
9
2
 
10
 
! Отговори
Momo преди 9 години
Преди 7-8 години видях табела предупреждаваща за неравности на пътя следващите 10км между Елена и Сливен.Така като гледам тенденцията се запазва и употребата на този метод за превенция и поддръжка се разширява. Жалко!
8
7
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
А главния ленторез щеше да я прави за 140км/ч. Герберско= на калпаво и крадливо.
7
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Няма ме пари за построените пътища и магистрали ама строим нови! Браво
6
4
 
19
 
! Отговори
kzl преди 9 години
Ако ще ремонтирате тези участъци със студена смес, по-добре направо изяжте и изпийте парите.Няма смисъл да се занимавате с глупости, от които явно и хабер си нямате!!!
5
2
 
13
 
! Отговори
sis преди 9 години
По принцип временните неща са най-постоянни на тая територия. Например на Хемус от години стоят ограничения на скоростта 70 км и знаци за неравности по пътя и никой нищо не прави. Хвалбите само са им много.
4
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Чудно, по хемус от години има опасен участък с ограничение 90 и още не са го оправили, сега си измислиха нпви такива и се правят, че решават нещо. Чудно ми е КАТ кога ще напишат едни предписания на АПИ да си свърши работата по обезопасяване/ремонтиране на всички опасни участъци, а ако не го изпълнят да има глоби.
3
4
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Магистралата Тракия между Пазарджик и Пловдив е по-зле от картофена нива след въздушни удари. Само камикадзе ще кара там с над 100 (дори 80). Поне 60-70% от цялата пишман магистрала нямаше да мине за магистрала никъде другаде по света. Дори тн. "новият участък" е на вълнички и колата се тресе все едно си в турбуленция. Т.е конструкцията е нискокачествена гола вода и догодина вече няма да става за нищо.
2
6
 
16
 
! Отговори
zeus преди 9 години
100 милиона ги имате ако всички пари от винетки отиват в АПИ, в момента половината потъват в бюджета. АМ "Струма" се била напукала едва след 20 месеца, а "Тракия" след 40 години, това е разликата между тиквеното строителство и това на Тато ;)