Дублирани места, разрушени дюни: Летни проблеми в HelpBook

И още: Нелюбезно и безхаберно отношение от страна на медици
20 авг 2019 12:18,
11
Дублирани места, разрушени дюни: Летни проблеми в HelpBook
Снимка: HelpBook

В днешния обзор на постъпилите сигнали от последните дни в платформата на HelpBook.info на първо място ще ви запознаем с сигнал за некоректно отношение към пътници от фирма-превозвач.

Наш потребител предварително платил двупосочни билети София - Ахтопол - София, за шест човека. На отиване всичко било нормално, но проблемите започнали, когато част от групата се отказали да ползват билетите за връщане.

Последвал телефонен разговор със служител на фирмата, но било обяснено, че не могат да възстановят парите за връщане, тъй като билета е ползван в едната посока. На гара Бургас станало ясно, че билетите вече платени от групата един път, са продадени на други пътници.

След разговор с шофьора и сътрудничката му разбрали, че съдействие няма да получат. Гражданинът отправя апел към Комисия за защита на потребителите за съдействие за възстановяване на сумата, която никак не е малка и е взета два пъти за едни и същи места от некоректната фирма.

С липса на всякакво съдействие се сблъскал друг наш потребител в столична болница. В сигнала към нас той описва безхаберното отношение на работещите в 1 МБАЛ, при крайно наложителна и спешна ситуация по приемането на дъщеря му за болнично лечение: „Сблъскахме се с изключително пренебрежително отношение на част от персонала. Бяхме прехвърляни от регистратура на регистратура, от кабинет на кабинет. След безплодното висене от половин час пред каб. 9 и неглежирането на зададените от нас въпроси към преминаващите лекари и сестри, установихме, че помощ в тази болница едва ли ще получим“, пише той.

Същият гражданин изпраща втори коренно различен сигнал, отново към Министерство на здравеопазването. В него той изказва искрените си благодарности към екипа на УМБАЛ Царица Йоанна – ИСУЛ. Изказва възхищенията си към компетентното, професионално, мило и адекватно отношение на целия персонал и благодари за оказаната своевременна помощ като изброява съдействалите поименно.

Завършваме днешния обзор със снимки от дюните край курортния град Созопол. От тях се вижда, че никой не се грижи за почистването им и из изсъхналите треви се виждат боклуци от всякакъв вид. Нашият потребител изисква отговор от компетентните органи на Община Бургас кой упражнява контрол, как се чисти плажа и изобщо чисти ли се.

Ако видите нередности или проблеми, не се колебайте да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Имат право. Още при първоначалната продажба на билетите има записана дата и час на отпътуване. Съответно ТРЯБВА да имат места в автобуса. Щом места няма, явно грешката не е в пътника.
7
0
 
7
 
! Отговори
timothy преди 4 години
Въпросният Мартинчо или който там е купил билетите е добре да прочете общите условия преди да се жалва.. Никоя компания не възстановява пари за двупосочен билет при осъществено пътуване в едната посока. Може само да се презаверят за друга дата и час, ако има свободни места тогава..
6
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Много ясно, че няма да им връщаш парите. Никъде по света не връщат парите така. Купил си двупосочен билет, не си ползвал на обратно значи "много съжалявам". Що за своеволия, пробвайте да си купите билет за самолет или влак в Европа и после да започнете да звъните и да се обяснявате "Ама ние се отказахме, върнете ни парите". Бай *** на квадрат са тия с билетите.
5
3
 
12
 
! Отговори
Кочината се РАЗПАДА преди 4 години
"Изключването на България като собственик на морски флаг от Парижкия меморандум, на практика означава, че вече не сме морска държава. Това коментира пред БНР Тодор Георгиев, собственик на шипинг - компания."Пак гласувайтИ за Тиквата.........ХА-ХАЧума, изгорели магистрали, трупове под всеки камък, Министъра на финансите живее "под наем" беъ да плаща и си има лодка за 300 хил евро.Убреее, просто балканско племИ.
4
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Между разрушени дюни и дюни с изхвърлени отпадъци има разлика. А освен това плажуващите възприемат такива места като незастроен терен с плевели, където и да хвърляш, и да не хвърляш е все тая.
3
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ако поровите в пясъка, може и някой фас да намерите. Ужас! Еко катастрофа! Бягайте от нашето море! А навината за бедстващите българи на Самотраки я отразихте съвсем обрано, в телеграфен стил "стават такива неща". Ле ле, жалки сте!
2
6
 
8
 
! Отговори
seuz преди 4 години
Един въпрос. Защо не покажете коментарите за неуредиците в Гърция това лято? Те са в пъти повече и по-драстични. Тази медия отново се доказва като антибългарска, с избирателно показване на истината. Този филм вече сме го гледали. Не се напъвайте, да не о...е гащите.
1
3
 
3
 
! Отговори
zeus преди 4 години
Баси цените, с кола на бензин и примерен среден разход 6.5 на 100 от София до Ахтопол и обратно излиза 133 лева. За 4 човека ще се паднат по 33 лева на калпак.