Само 5% от шофьорите си признават, че са рискови

Високата скорост и арогантност водят до риск
Обновена: 24 окт 2019 09:13 | 24 окт 2019 09:13,
13

Едва 5% от шофьорите у нас определят себе си като високорискови, сочи проучването "Индекс за безопасно проучване".
Още по темата


Изследват се вижданията на шофьорите на възраст между 18 и 75 години за собствените им реакции и умения. Анкетирани са над 56 000 шофьори, предава Bulgaria ON AIR.

Само 5% са определили себе си като високорискови. При тях опасността е комбинация от висока скорост, арогантност и в много случаи - твърде малко умения.

Много повече хора определят себе си като слаборискови - 48%. Те смятат, че са образцови, допускат по-малко грешки, адекватни и по-рядко санкционирани.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
1
 
1
 
! Отговори
Шофьор от 40 години преди 4 години
Около 80-90% са слаборискови шофьори, а около 1% са високорискови, останалите са среднорискови.Повечето хора просто не забелязват нискорисковите шофьори и помнят само високорисковите и затова си мислят, че са много. От доста отдавна около мен не е имало рискова ситуация на пътя, въпреки че има доста нарушения, които плачат за голяма глоба.
10
2
 
3
 
! Отговори
Нормално е преди 4 години
Останалите 90% са толкова прости и неграмотни, че не го осъзнават. Няколко примера от последните 2 дни- руса кака кара срещу мен в еднопосочна улица, викам назад, тя ме пита защо....чичак на над 50 3 пъти ме засича без мигач, като накрая ме изблъска в насрещното, като го спрях ми вика, ти не виждаш ли че ти карам от дясно, аз съм с предимство. *** спрял на автобусна спирка, буса не може да взезе в спирката и става страшна тапа, при забележка- кво се дзвериш не виждаш ли че говоря по телефона.
9
2
 
0
 
! Отговори
До 9 преди 4 години
Всеки се дразни когато не може да мине бързо и удобно, така че проблема е в самото кръстовище. От това което си написал излиза, че има само една лента на натоварен главен булевард, което е абсолютна глупост. Но да не е правилно да се предреждаш, още повече така да създаваш опасни ситуации и допълнително усложнение на трафика.
8
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
вчера на едно кръстовище се опитваме да влезем към главен булевард, първата кола иска ляв завой и естествено в час пик не може, чакам си културно за десен и се чудя кога ще стане. Третата кола (не беше БМВ) след 30-40 секунди чакане с газ ни изпревари, навря се на булеварда, избута 2-3 коли, задръсти малко, само не го набиха.Според вас този пубер дали ще си признае че е рисков? според него другите са рискови че са бавни.
7
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В край на сметка е важно да не предизвикваш катастрофи, пък за какъв се мислиш и с каква скорост караш за мен не е важно. Всички хора сме резлични, има хора които шофират уверено, бързо, спокойно и без да създават ситуации, но има такива които шофират неуверено, бавно, нервно и сътветно създават ситуации. Много се акцентира върху скоростта, но това е грешна посока, за мен всичко зависи от това какво имаш в главата си.
6
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ама не ти трябва проучване за да знаеш какво става на пътя. Тосе вижда. Само единици карат нормално.
5
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Най-рисковите са тези, на които им дават наготово кола, без да са я плащали. В блока имаме един "хубавец", дето на 18г му купиха БМВ и го блъсна още първите месеци-в мантинела. После друго-пак го блъска няколко пъти, после им загубих броя. Говорихме с бащата, с майката, но те не разбират че имат проблемно дете. Накрая блъсна и на баща си колата и го оставиха сам да се оправя. Вече е по-примерен(на ок 30г), защото движи с една стара Дачия, тъй като тя му е по джоба, а и не е някоя бегачка.
4
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"гхост" го казва много точно: Високорисковият никога няма да си признае "Аз съм високорисков." То е ясно и няма нужда от разяснения защо е така.Ако трябва да съм честен, аз също съм правил дребни нарушения, но никога рискови.Едва ли има шофьор, който да не е правил нарушения, най-малкото неволни.Тоест, без да искам винаги мога да сбъркам. Затова никога нямам самочувствие че съм някакъв супер опитен шофьор, макар да имам дългогодишен "стаж" като такъв.И не, никога не съм имал глоба или друго.
3
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Безсмислено "проучване" от типа "крокодила по ли е голям отколкото е зелен" за лапане на едни пари!
2
3
 
11
 
! Отговори
Boko bo преди 4 години
По-скоро 95% са рискови. Неправилно престрояване, дистанция, правилото на десностоящ, скорост, алкохол и дрога, липса на толерантност, присветкане " Пътя е мой аз съм с джип. Махай се", неправилни обратни завой, липса на маркировка или грешна такава. Автоджунгла с некадърни и агресивни шофьори. Никой не може да изчака 20сек., ... Пътната обстановка и култура в България са абсурдни. Всеки, които е пътувал знае, че е така. Например само в Бг на светофара се гледа като като на пол позишън. Абсурд.
1
2
 
13
 
! Отговори
гхост преди 4 години
Глупавият няма как да знае колко е глупав!