Повече влакове и нова схема за движение в БДЖ вече са факт

Два часа по рано тръгват международните влакове до Букурещ и Истанбул
15 дек 2019 10:50,
15
Повече влакове и нова схема за движение в БДЖ вече са факт
Снимка: Pixabay

У нас от днес влиза в сила новата схема за движение на влаковете, предаде БНТ.

Още по темата


Според новата транспортна схема ще бъдат увеличени пътническите композиции по някои направления. Влаковете с голям брой пътници като между София и Перник ще са на по-чести интервали.

Два часа по рано тръгват международните влакове до Букурещ и Истанбул.

Бързият влак до Бургас вече ще се движи всеки ден. Част от промените са свързани с искания на редовни клиенти, а други - с повишаване рентабилността на превозите и ефективното използване на наличния подвижен състав.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
0
 
! Отговори
БДЖ преди 4 години
Не компютри, а компоти. И не изнесени, а върнати. Същото и в тази статия. Влаковете са намалени, на всичкото отгоре и ги няма! Това е реалността скъпи журналисти, далече сте от истината! Май сте само преписвачи!
12
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Бързите влакове между Пловдив и София вече изминават по-бавно разстоянието - за цели 2часа и 40 минути. Всичко това в очакване на ремонт на релсите, за което обаче няма договор, но и да имаше, пак половин година щяха да правят проектиране, така че реални строителни дейсности няма да има, а намаленията на скоростта са вече факт
11
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
По бай Тошово време работех като машинист. По разписанието на влаковете хората си сверяваха часовниците. А сега нито се знае кога ще тръгне и кога ще пристигне, ако не се запали машината по пътя. По колко пъти в годината ще сменяват разписанието и по колко композиции изобщо не тръгват поради липса на машини и вагони. Какви са тези дето се правят на управници на БДЖ-то. А и какви са тези дето управляват държавата. Някакви Аматьори ли са. Щото ако са Професионалисти няма така да си плюят в сурата.
10
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До АнонименБДЖ е много по-удобен от автобусите,не си залепен за една тясна седалка часове наред,а може да се разхождаш ,да посещаваш тоалетна ,каквато няма в автобусите,а не да управляват бясни шофьори по некачествени пътища и да не знаеш дали ще катастрофира и т.н.Спалните вагони са запълнени дни напред,хората имат нужда от БДЖ и дори от повече вагони.
9
2
 
4
 
! Отговори
Г.Т. преди 4 години
ПриЗрачна промоция от БДЖ:Повече минути за по-малко пари!
8
1
 
0
 
! Отговори
До Димов преди 4 години
И аз се чудя какво пишат тези драскачи ...като че ли ...криминален роман пишат ...!
7
2
 
8
 
! Отговори
Димов преди 4 години
Пак страхотно написана статия! Бързия влак до Бургас ще се движи вече всеки ден. Но откъде-никой не разбира! Браво, драскачи! Изумявате ни редовно!
6
3
 
1
 
! Отговори
по добре автобус преди 4 години
Аз на влак не се качвам защото имам пътници без билет които не пазят и ходят на тумби.Бих изплолзвал влака но да има тв. чисто,тихо и спокойно да е.
5
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Избягвам да пътувам с БДЖ защото: Не са точни,шумно е, мръсно,отвратителни тоалетни, продължителен път, лошо отопление и вентилация, много закрити направления, множеството криминални опастности за пътуващия и багажа му.Често влаковете и вагоните изобщо не са годни за превоз на човешки същества.Ще те свалят по средата на пътя и ще ти кажат да се качиш на автобус за 20 километра за да се прехвърлиш на друго превозно средство?Това ме омаря и ползвам най вече автобуси и автомобил ако сме повече хора
4
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Избягвам да пътувам с БДЖ защото: Не са точни,шумно е, мръсно,отвратителни тоалетни, продължителен път, лошо отопление и вентилация, много закрити направления, множеството криминални опастности за пътуващия и багажа му.Често влаковете и вагоните изобщо не са годни за превоз на човешки същества.Ще те свалят по средата на пътя и ще ти кажат да се качиш на автобус за 20 километра за да се прехвърлиш на друго превозно средство?Това ме омаря и ползвам най вече автобуси и автомобил ако сме повече хора
3
7
 
3
 
! Отговори
Маглев преди 4 години
Благодарение на ползотворната работа на редица министри на транспорта и началници заплатаджии, още от 90-те години насам, БДЖ вече спокойно може да се закрие и да се нареже на скрап.
2
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Кефи ме как цяла Южна България няма достъп до Солун нито чрез влак, нито чрез летище а трябва да се цикли до София. Единствената опция е с автобусите на Арда Тур, със седалище в Кърджали
1
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До АнонименМного хора по света ползват и влак, и градски транспорт. Само *** се чувства толкова комплексиран, че държи да пътува с 20-годишния си дизел, с който предизвиква верижни катастрофи зад себе си, заради димната завеса.