След поредната тежка катастрофа - в какво състояние са пътищата ни?

Какви трябва да са разпоредбите за движението на ТИР-овете?
13 юли 2020 21:41, Красимир Ангелов
34

Преди ден станахме свидетели на поредната тежка катастрофа у нас, този път на автомагистрала Тракия.

ТИР, движещ се в посока Бургас, навлезе през мантинелата в насрещното движение, помитайки няколко коли.

При инцидента загинаха петима души, има и ранени, сред които и тежко.

Случилото се повдигна за пореден път добре познати въпроси – какво е състоянието на пътната мрежа в страната и как трябва да изглеждат разпоредбите за движението на ТИР-овете по магистралите.

Темата в предаването "Директно" по телевизия Bulgaria ON AIR коментират областния управител на Стара Загора Гергана Микова и Владимир Тодоров, председател на Асоциацията на пострадалите при катастрофи.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


34
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
0
 
2
 
! Отговори
Т.Петков преди 3 години
Ами качествена пътна мрежа не се създава за 10 год., вкл. при спестени от окрадени материали. Само, че в случая не е доказана ролята на пътната обстановка, а сигурно има причина от страна на водача. Не знам има ли нещо освен бетонна стена с дебелина над 1 метър, която да спре този 30-40тонен камион движещ се вероятно с пределна скорост.
25
0
 
9
 
! Отговори
HeinrichHimmler преди 3 години
Пътищата са в същото състояние в каквото и държавата - пълна разруха! Но от тази платена медия не виждам да задавате въпроси относно това. Не виждам да питате Бойко къде е оставката му и защо сме в това положение. По д*волите, не ви виждам дори да отразявате 50-хиляден протест в центъра на София. Платени про*титутки!
24
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Намеквате че главната приписана заслуга на ББ ПЪТИЩАТА е фейк?
23
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Това не е ли един от "модерните" участъци направена от Бога слънце? Тази магистрала тотално се е разпаднала. И докато участъците от Бай Тошо във време са на 50-60 години, този участък е на няма и 10. Не може пътища на 4-5 години да се разпадат! И тировете никой не ги проверява. Спират ги по улиците, на навсякъде (дори в Турция) си има специални паркинги за проверка. Абе бананова държава сме. Само дето и банани нямаме!
22
0
 
3
 
! Отговори
Ийзи райдър преди 3 години
Ами като заспи шофьор на ТИР на волана с 90 км в час, няма път, който да го побере.
21
0
 
11
 
! Отговори
А бе преди 3 години
Поинтересувайте се как се строят магистралите!Най-опростено схемата е такава-провежда се търг(повече или по-малко нагласен),който се печели от фирма с големи банкови гаранции и оборот.Тая фирма обаче е само един офис без нищо друго,тя не строи НИЩО.Намира подизпълнители,които да строят за половината от сумата.обаче често и тия подизпълнители също не строят,а възлагат на други строителството,срещу също половината от сумата.И накрая се получава,че малки фирми строят с 1/4 до 1/3 от парите отпуснат
20
0
 
11
 
! Отговори
Бай Иван преди 3 години
За съжаление колкото е виновна мантинелата толкова са виновни и от ДАИ. Шофьора е заспал. Заспал е защото знае че в България може да се шофира 12 часа без почивка.
19
5
 
2
 
! Отговори
до 20 преди 3 години
Не бой се следващото правителство без Бойко ще прави бетонови, а по следващото ще установи че и те не стават и ще измислят нещо ново.
18
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Пътя в този участък е ужасен, от Ст. Загора до Белозем е трагичен, колко жертви трябва да има, че да го ремонтират
17
2
 
10
 
! Отговори
Ужасът преди 3 години
С ръждясалите мантинели на Бойко е така. Тези евра на шкафчето са от спестените мантинели.
16
4
 
4
 
! Отговори
до 8 преди 3 години
Сащ строят хубави пътища особено в Лас Вегас там са шедьоври , но и цената е много различна ,ние не можем да си позволим цената на германското строителство ти искаш да си позволим цената на Американците.Остави ги тях първо са първа икономическа сила ,второ те не обичат въобще железопътния транспорт , изцяло зависят от магистралите.
15
0
 
15
 
! Отговори
Тир преди 3 години
Пък да попитам защо никой не коментира как не са спрени тировете в петък и неделя? Защо тук се дава да минават и преуморени шофьорите си правят планове да минават точно уикендите през бг? Нелепо си мрем по пътищата от беззаконие и безхаберие
14
2
 
6
 
! Отговори
Сатира преди 3 години
Той заспал на пътя и се метнал в мантинелата, и накрая - В какво състояние били пътищата ни?
13
1
 
8
 
! Отговори
Бабикян преди 3 години
Пътищата ни са в отлично състояние. Безкрайни, красиви магистрали които няма никъде в Европа.
12
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 12Трябват пари, също и качествен материал...Без да обиждам хората които се занимават с ъс строителство, не са виновни само те, но ремонт след ремонта....Това говори за не добра свършена работа.Бокича все пак не е виновен за тази катастрофа, направо се чудя защо обичайно не ни занимава и забавлява, още ли е в бункера
11
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Истината е че има мнооооого какво да се иска от пътищата. Но е истина и че те никога не са били в по-добро състояние. Поне през последните 20-30 години. Който не ми вярва може сам да проследи с гугъл стрийтвю някое шосе с кадри от 2012 и по-нови от 2015 и 2018.
10
1
 
6
 
! Отговори
Мда преди 3 години
Поредната тежка катастрофа причинена от ТУРСКИ шофьор!Защо това се случва редовно?Защо турските шофьори след тежки произшествия се пускат да си заминат?И защо българите направили същото в Турция се връщат след 10+ години с унищожено здраве?Турците недосегаеми ли са?За тях не важат ли правилата?Не е ли по-добре на Кап.Андреево да има терминал за претоварване и турски шофьори въобще да не се допускат в Европа?
9
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Оставка на Мутрата!Съд!
8
7
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
На бате ви Бочко строителството. 1974-та е било много модерно да има двулентов път, с аварийка и разделен от мантинели.Ама сме 2020-та. Има няма 50 години по-късно. Правят се минмум трилентови, с аварийки от двете страни и насрещните разделени от 30 метра зелена ивица с канавка между тях... и то се правят за половината от цената дето я краде Бочо. Справка - САЩ.
7
1
 
8
 
! Отговори
Сат Н преди 3 години
Миналата есен в София на Южната дъга смениха съвсем здрави мантинели и ги нарязаха за скрап. Даже нямаха петна от ръжда.