Предколедно МС развърза кесията – дава пари за "Хемус"

Министрите отпуснаха пари и за военните, общо 247 млн.
32
Предколедно МС развърза кесията – дава пари за "Хемус"
Снимка: Bulphoto, архив

Правителството одобри допълнителни пари за армията и за строителството на АМ "Хемус" на едно от последните си заседания за 2018-а.

За военните днес се отпускат допълнително общо 113 млн. лева, а заедно с одобрените 134 млн. лв. от миналото заседание стават 247 млн. лв., информира военният министър Красимир Каракачанов пред колегите си и пред висши военни, които присъстваха на заседанието.

"Правете конкурси, казармите, сградите, не са правени от десетилетия сигурно", заръча премиерът Бойко Борисов.

Парите ще отидат за осигуряване на експлоатацията на пет вертолета "Кугър", за поддръжката на вертолети Ми-17 и самолети "Пилатус", за резервни части, ремонт на сгради, информационни системи и др.

МРРБ пък получава над 1.3 млрд. лв. за 134 км от магистрала "Хемус" между Боаза и пътя Русе-Велико Търново.

"Участъкът е изключително важен за развитието на пътната инфраструктура в Северна България. С построяването на отсечката ще се повиши безопасността на движението и ще се постигне максимална скорост", информира ресорният министър Петя Аврамова.

Общата дължина на аутобана от София до Варна е 420 км, от които са изградени 170, а други участъци са в процес на изграждане.

На заседанието на Министерския съвет присъстваха кметове на общини от Северна България. "Хемус" по времето на друго управление беше извадена от възможността да бъде финансирана от европейски програми, а ние искаме процесът да го направим необратим и после да няма някой, който да каже: "Няма пари", се обърна към тях Борисов и напомни, че допълнителните пари са събрани от борбата с корупцията и контрабандата.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
2
 
0
 
! Отговори
Solar Power преди 5 години
Северна отдавна трябваше да си се отдели в Княжество България !
28
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
северна България не беше ли резерват?... там хора не живеят, голяма международна плавателна река не минава, аз толкова години с това впечатление съм останал, ама да, тя магистралата е към Варна, възможно е изобщо да не мине п/з Русе...
27
5
 
6
 
! Отговори
Marin преди 5 години
Ето това се нарича коледен бонус!!!С други думи ЕДИН метър път ще струва на данъкоплатеца 9 701 лева. Евала Боко! Искам да ми издадете още един български паспорт! Вие да не строите на Луна бре?Мале направо се вбесих :(:(:( Сега ще си купя 4 самолетни билета и от утре ще съм имигрант. Така повече не може. Децата ми няма да живеят в тази помия. НЕ!
26
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Пълна гавра,е това което се случва с магистрала "Хемус" и инфраструктурата в Северна България.
25
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Каскетите си оплюха мониторите от мъка :)
24
5
 
7
 
! Отговори
Северняк преди 5 години
Ще се повиши безопасността на пътя, както стана след ремонтите при Своге и Вакарел. Ще окрадат парите, идват избори - ще се купуват гласове, после знаем ремонт на ремонтите, още повече катастрофи
23
6
 
10
 
! Отговори
Морски преди 5 години
Значи започва нова серия кражби на ГЕРБ.
22
3
 
15
 
! Отговори
Голямото даване преди 5 години
давали, както дадохте за една дупка 43 млн лева от бюджета, както опростихте едни 50 млн на един частник, на друг пък почти подарихте тец.Богата е България 2014 4 млр загробихте за Ктб,2 млр за Белене.Колко пътища щяха да се построят с тези пари?Вземате от нас с пълни шепи през данъци и такси, а получаваме пътища с дупки и вечни ремонти
21
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ботевград-Видин и Ботевград-Русе са спешни заради претъпканите шосета с тирове.
20
12
 
10
 
! Отговори
Браво преди 5 години
Браво на Баце. Крадливите *** направо газ изпускат от яд. При тях само кражбите са факт.
19
6
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До secretserviceЦелта трябва да е хубава, за да не те усетят колко ще прибереш.Яката думкай тъпана. Хвърляй прах в очите. И прибирай % от приближените фирми.
18
13
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Хемус е важна до Плевен и Русе, но там вече е направена половината най-тежката част до Ловеч още при Живков. Останалата част дублира Тракия и оттам е поблизо с отбивките за Търново и Шумен. Целта е фирми на ГЕРБ да приберат парите, защото ГЕРБ може да паднат от бунтовете.
17
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
браво, сега ще направят още 1км асфалт с вар, браво на мутрите
16
1
 
21
 
! Отговори
БГ преди 5 години
много е важен и пътя Русе В.Търново там пак се обжалва от измислени защитници на обществения интерес а всъщност сигурно платени протестъри,на тяхната съвест лежат многото жертви,които взема този толкова опасен и натоварен път
15
4
 
12
 
! Отговори
nakraq преди 5 години
Ми то като теглиш чертата накрая и толкова потънали пари тая магистрала ще излезе по 30 милиона на км. Това и в Дубай го няма като цена!
14
6
 
10
 
! Отговори
само преди 5 години
Само се отпускат огромни средства а нищо видимо няма. Нито армията ще стане по-модерна, нито Хемус ще се завърши скоро. Те уж Струма да направят и колко пари се изляха там? Уж за проучвания, за проекти и няма нищо още! От перник 10 км са си старото трасе, продължиха го в полето защото е лесно и това е!?!?!?
13
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
като кажат "аутобан" на скоростният ни път, наречен магистрала и нещо вътре в мен се надига.
12
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Прави ми впечатление , че постовете на неграмотните другари са рязко намалели , защото са просто несъстоятелни.
11
0
 
19
 
! Отговори
Аз преди 5 години
Чакаме я тази магистрала от десетилетия! Колко народ загина по този убит път който е в момента и който свързва два от трите най големи градове в България! Дано наистина този път се направи нещо
10
14
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Другари червени каскети, какво лошо има да се дадат пари за строителство на възлова магистрала , или на вас не ви харесва, защото с всеки изминал ден народа разбира , че само Борисов може да изведе България до Европейския връх.