Превозвачи за Закона за пътните превозни средства: Потребителят ще плаща

Има много лобистки текстове, ще увеличи бюрокрацията, смятат те
23 юли 2019 23:30, Анисия Иванова
7

Закон, съдържащ много лобистки текстове и който при всички случаи ще засегне обикновения български гражданин, който отново ще трябва да търпи излишни регулаторни натоварвания. Така определиха драстичните промени при първоначална регистрация и поддръжка на колите, предвиждани от проект на Закона за пътните превозни средства председателят на партия "Волт България" Настимир Ананиев и председателят на Конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова.

"Доста разочарован съм от закона. Има някои нови неща като това за сервизната дейност - според мен е нужно, но има много неща, които правят процедурата много бюрократична", коментира в "Денят ON AIR" Настимир Ананиев.

По думите му информацията, че частни фирми ще могат да регистрират автомобили не е вярно. Всъщност на частните фирми щяло да се дава възможност да изпълняват част от техническите процедури, например няма да има опашки на канала, но пак ще трябва да се ходи за регистрация в МВР, което не намаля бюрокрацията.

"Въвеждането на постоянни регулации всъщност говорят единствено за това, че държавата не е в състояние да се справи с много големи проблеми като корупционните схеми", посочи Магдалена Милтенова.

Според нея с този проект на закон управляващите създават поредната подобна схема, защото няма да има кой да контролира процеса.

"Крайният потребител отново ще бъде накаран да плаща. В последно време законите се превръщат в психически тормоз. Вече не можем да смогнем на глупостите, които се изписват. Не може да се пишат неща, без да са консултирани с бизнеса, с бранша", каза още тя.

По думите на Ананиев към проектозакона липсва оценка на въздействието, която е задължителна.

"Какво правим с камионите и автобусите, които идват от Англия и Ирландия, където воланът е десен? Значи ли, че няма да ги пуснат през границата", попита той по повод на забраната за превозни средства с десен волан.

Той призова за изтегляне и преработка на проектозакона.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
31
 
! Отговори
Коки преди 4 години
Законът е създаден за да доят българите, един път под масата, един път официално. Това е. Не може войновски да участва в написването на закона, който иска да се поинтересува, кой е войновски и къде работи.
3
0
 
35
 
! Отговори
Но да не забравяме преди 4 години
,че вече като се сумира ще се окаже че сме платили 3-пъти повече от преди--Боко не спи той мисли !
2
0
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Защото преди това, крайният се возеше безплатно ... нали?Или, когато бенза падна с 25%, цената ви не мръдна... на места се и качи? ООоо на дизел сте били ... той па падна с 28%....
1
0
 
51
 
! Отговори
BB преди 4 години
ЗАКОНА Е СЪЗДАДЕН ОТ УМСТВЕНО ИЗОСТАНАЛИ ХОРА КОИТО ДАЖЕ НЕ СА СИ НАПРАВИЛИ ТРУДА ДА ПОГЛЕДНАТ КАК СА ГО НАПРАВИЛИ НОРМАЛНИТЕ НА ЗАПАД ОТ КАЛОТИНА