Добавената реалност и как да я прилагаме успешно в маркетинга?

Отговори на тези въпроси ще намерите на семинара на Рафи Албо на 9 октомври
Обновена: 11 сеп 2014 18:59 | 11 сеп 2014 16:11, Екип на Dnes.bg
Добавената реалност и как да я прилагаме успешно в маркетинга?

Как мобилните устройства, новите технологии и добавената реалност могат да работят за вашите маркетингови кампании? Как да обогатим продуктите от реалния свят с помощта на мобилните приложения? Има ли готови и успешни маркетингови решения, които могат да бъдат приложени и на нашия пазар?

Можете да се запознаете с десетки практически примери от над 30 държави на семинара на Рафи Албо на 9 октомври в зала Витоша на Интер Експо Център в София. Рафи е работил с най-големите световни брандове като Domino's Pizza, кредитнитe карти Visa, модния бранд Mango, автомобилната марка Mitsubishi. Ще видите детски книжки, опаковки на продукти от ежедневието ни, които предизвикват истински WOW ефект. 

Компанията на Рафи Албо, SEGMARKETING, е водеща агенция за маркетинг и мобилна добавена реалност, световен експерт в лоялния маркетинг и персонализираната комуникационна индустрия. През 13-те години от съществуването си SEGMARKETING е създавала и подкрепяла Data Base маркетинга и стотици иновативни чисти решения за One-to-One маркетинг кампании за широк кръг от производители. През 2011 г. започва прилагането на Hybrid Cross Media Marketing за компютри и мобилни устройства или иначе казано, да комбинира нещата от реалния живот с възможностите на съвременните технологии.

На 9 октомври Рафи Албо ще покаже реални примери на реализирани маркетинг кампании, продукти за крайни клиенти и опаковки с добавена реалност. Ще ви разкаже за реални иновативни казуси, базирани на най-модерни технологии и тенденции от света на директния и мобилния маркетинг.

Ще имате възможност да видите персонализирана добавена реалност, персонализиран директен маркетинг чрез видео върху етикети и опаковки, игри с разширена реалност, платформа за директен маркетинг с поздравителни картички, която поддържа цифрови печатни приложения, печат през мобилни приложения, 3D анимация, оживяващи корици на списания, детски книжки и играчки с добавена реалност, анимация, която дава живот на дигиталния печат и още много други.

Подгответе се да си водите записки, защото готовите идеи, които ще ви даде Рафи Албо са напълно изпълними и в България, защото НЕ изискват големи бюджети, огромни пазари или милиони потребители, за да са успешни.

За кого е този семинар?

-за маркетинг и рекламни мениджъри на големи компании, които търсят повишаване на продажбите-за дигитални и рекламни агенции, които желаят да предложат по-ефективни кампании с реални и измерими резултати
-за продуктови мениджъри, които се интересуват от нови технологии, които могат да направят продуктите им по-интерактивни и интересни за крайните клиенти

-за дизайнери, които търсят иновативни идеи

Тъй като семинарът на Рафи Албо се провежда в рамките на рекламното изложение COPI'S, имате възможност да се възползвате от невероятно изгодната цена за участие.
 
Ранно записване до 19 септември– 36 лева.
 
Записване от 20 септември до 9 октомври - 60лв.
 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


Още от
Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации