Пикадили и Carrefour със специални оферти в новия си винен каталог

До 12 март клиентите могат да се възползват от преференциални цени на широка гама продукти
Спонсорирано съдържание | Обновена: 18 фев 2015 10:54 | 18 фев 2015 10:54, Екип на Dnes.bg
Пикадили и Carrefour със специални оферти в новия си винен каталог
Снимка: Пикадили

Пикадили и Carrefour представят новия си винен каталог. С оригиналната си киновизия каталогът съчетава отлични предложения за празника на любовта и виното със сцени от класически романтични филми.

В продължение на един месец от 12 февруари клиентите на двете вериги ще могат да се насладят на богата селекция от бели, червени вина и розе. За да отбележат предстоящите празници, те могат да избират и от широка гама пенливи вина на цени от 4.90 лева за българска оферта до 259 лева за класически френски марки шампанско.

Освен отделни бутилки и боксове, предложенията включват и атрактивни промо пакети с две вина или вино и чаша.

„В унисон с политиката на компаниите каталогът предлага както оферти за почитателите на българското и ценово-ориентирани потребители, така и вина от популярни производители от Стария и Новия свят за хората, които търсят разнообразие и по-висок клас продукти”, каза Таня Косева-Бошова, изпълнителен директор на Пикадили.

„След успеха на винения каталог на Пикадили за коледните и новогодишните празници миналата година сега заедно с Карфур решихме отново да акцентираме на ключовата категория „вино”, която се радва на голям интерес сред клиентите ни”, добави тя.

Както и предния път, предложенията от каталога „Вино класики” могат да бъдат поръчани онлайн и доставени до дома. Клиентите в София могат да направят това през сайтовете на двете компании (www.piccadilly.bg и www.carrefour.bg), а в страната доставки се заявяват на сайта на „Пазарувай лесно” (www.pazaruvai-lesno.bg).

За Пикадили:

Пикадили е верига супермаркети с 20-годишна история и разполага с 52 обекта в осем града – София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Видин, Пловдив, Габрово, от които 31 супермаркета „Пикадили“ и 21 обекта за ежедневно пазаруване с марката „Пикадили Daily”.

За Carrefour:

„КМБ България“ е създадена през 2009 г. Днес нейната мрежа включва 22 търговски обекта (хипермаркети и супермаркети) с повече от 1500 служители в София, Варна, Русе, Бургас, Пловдив, Стара Загора и Плевен.


Още по темата: CarrefourПикадили
Още от
Спонсорирано съдържание