myPOS подкрепя зараждащата се "street food" култура в България

Модата на уличните кулинарни фестивали
Спонсорирано съдържание | Обновена: 19 ное 2019 12:04 | 13 ное 2019 12:04, Петя Славова
myPOS подкрепя зараждащата се "street food" култура в България
Снимка: PR

Street food вълната и модата на уличните кулинарни фестивали отдавна заляха Европа, а през последните години набират все по-голяма популярност и в България.

От кулинарни фестове и фермерски пазари до улични шатри и каравани, всички тези формати предлагат на ценителите на гастрономията вкусни и прясно приготвени храни и напитки, включително бутикови деликатеси, домашни вкусотии и крафт бира.

Едни от най-нашумелите улични събития от този тип в София са събитията на Бакхус -  StrEAT Fest и Fish Fest. Като универсално платежно решение за микро и малкия търговец, myPOS се утвърди като предпочитаният избор за мобилен ПОС терминал на изложителите в тези формати. В партньорство с Mastercard, компанията подкрепи няколко поредни издания на StrEAT Fest, както и тазгодишното издание на Fish Fest, като предостави ПОС терминали на част от търговците, така че да могат да приемат безкешови плащания бързо и лесно по време на събитието.

Според официални проучвания на Mastercard в България, близо 60% от клиентите предпочитат да платят с карта вместо в брой – защото е бързо, удобно и безопасно. Това поставя пред българските търговци все по-настоятелно въпроса имат ли готовност да приемат безкешови плащания, ако не искат да изпускат клиенти.

Въпросът касае не само плащанията на място, но и ситуациите, в които клиентите искат да направят поръчка на храна или да закупят билети за събития. В тази връзка myPOS партнира и на платформата Zavedenia.bg, като прави възможно заплащането на онлайн билети за Restaurants Week, провеждащо се два пъти в годината, за градовете София, Пловдив и Варна.

Поредното вълнуващо партньорство за финтех компанията предстои този месец - на 22-24 ноември в Интер Експо Център , София ще се проведе DiVino.Taste. myPOS отново ще предостави възможност на производителите на най-добрите вина в България да приемат плащания на място, което без съмнение ще е не само удобство за посетителите, но и ще отговори на очакванията, които събитие от този клас предполага.

Докато street food културата се оформя като една от най-бързо развиващите се тенденции в съвременната култура на храненe, бъдещето на разплащанията в тази сфера определено сочи към финтех решенията като myPOS. Никога преди малките и средни търговци не са имали толкова лесен и ефективен начин да приемат електронни плащания - без изисквания за минимален оборот, без обвързващи договори с банка и без месечен наем за ПОС терминал. Потвърждава го и успехът на българската компания, която вече има над 80 хиляди клиента в над 30 пазара в Европа.

За разлика от традиционните финансови институции, myPOS предлага услуги за приемане на плащания без начални и месечни такси – независимо дали е през ПОС терминали, онлайн или през мобилно устройство. Нещо повече – myPOS е първият, и все още единствен, доставчик на платежни услуги в Европа, който предоставя безплатна търговска сметка и НЕЗАБАВНО УСВОЯВАНЕ НА ПРИЕТИТЕ ПЛАЩАНИЯ, без допълнителни такси за това. На практика това означава, че търговците имат достъп до средствата от направената продажба до секунди, без обичайното чакане от дни при използване услугите на традиционните банки. Допълнително предимство на myPOS е и безплатното предоставяне на Mastercard бизнес карта, с която търговецът може да изтегли или използва за разплащане незабавно усвоените парични средства.

Освен богат избор на иновативни платежни терминали – от джобен размер до десктоп решения, компанията предоставя на търговците и услуги като Искане за плащане, Виртуален МО/ТО терминал за плащания по имейл и телефон, Презареждане на мобилен ваучер, Персонализирани GiftCards, Онлайн чекаут решения и други.
За да изберете най-подходящия ПОС терминал или да научите повече за различните платежни услуги на myPOS, посетете www.mypos.bg или myPOS шоурума в София на бул. Джеймс Баучер 76А, Хил Тауър.
 


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации