Програма за лоялност "Merci" – какво стои зад изкуството да се гради доверие?

"Merci" е нова клубна програма за всички клиенти на Банка ДСК и Експресбанк, които пазаруват в партньорски обекти със своите банкови карти
Спонсорирано съдържание | Обновена: 16 дек 2019 15:43 | 16 дек 2019 08:00,
Програма за лоялност "Merci" – какво стои зад изкуството да се гради доверие?

Клубните програми за лоялност се използват от компании и организации, за да задържат интереса и привличат нови потребители, като предлагат атрактивни условия за пазаруване на продукти или услуги.

Една от най-новите програми за лоялност на българския пазар беше представена наскоро от Банка ДСК и вече се използва в мрежата на Експресбанк. "Merci" е нова клубна програма за всички клиенти, които пазаруват в партньорски обекти със своите дебитни или кредитни карти (независимо от типа на картата) и получават отстъпки на момента при плащания на ПОС терминали. Създадена с цел да осигури повече ползи за картодържателите, инициативата предоставя достъп до специални предложения и атрактивни отстъпки между 5% и 50% от цената, при пазаруване в над 900 различни търговски обекти в цялата страна.

"Общуването и отношението към клиентите са най-важни за нас. Затова и въведохме програма "Merci", защото вярваме, че зад изкуството да се гради доверие, трябва винаги да мислим как можем да помагаме на нашите клиенти, за да заслужим първо тяхното внимание и отношение. Да, "Merci" има атрактивни условия, но преди всичко чрез нея целим да направим нещо специално за нашите клиенти, защото те са в сърцевината на нашата дейност", заявяват единодушно от Банка ДСК и Експресбанк, които в момента са обединили усилия и преминават заедно през мащабен консолидационен процес.

Двете банки са наясно, че възможностите на днешния ден все по-трудно задържат потребителите лоялни. Споделят обаче, че с програма "Merci" ще се опитат да предложат на своите клиенти не просто добри условия, а отношение, честност и добавена стойност, които стават все по-важни и търсени принципи за това да се чувстваме добре като потребители в чисто човешки план.

"Факт е, че в момента преминаваме през задълбочен процес на обединение на две големи финансови институции. Именно този процес обаче ни "открехна вратите", за да разберем ясно нашите клиенти от какво имат нужда, за да се чувстват добре и да имат нашата подкрепа. Ние осъзнахме, че това да разбираш някой и да му помагаш, означава да извършваш реални действия, които подобряват неговото ежедневие. Затова и сме убедени, че с програма "Merci" ще съумеем да докажем на нашите клиенти, че важните за нас са те, и че заедно с тях ще успеем да продължим напред", допълват от Банка ДСК.

Всички притежатели на дебитни и кредитни карти, издавани от Банка ДСК и Експресбанк, участват автоматично в програмата, като е необходимо само да инсталират безплатното приложение Merci (налично в App Store и Google Play) на своите мобилни устройства и да регистрират своята карта за разплащания. В "Merci" са включени 30 добре познати търговски марки на българския пазар от сферата на фармацията, здравеопазването, мода, пътувания, спорт, детски стоки, книжарници, горива, автомобилни услуги и много други.


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации