НАСА опровергава "Анонимните": Не сме открили извънземни!

Конспиративно видео накара космическата агенция да отговори
Обновена: 27 юни 2017 12:01 | 27 юни 2017 10:15,
НАСА опровергава "Анонимните": Не сме открили извънземни!
Източник: Reuters

Хакерската група Anonymous (Анонимните) вчера даде много добра тема за конспираторите, твърдейки че НАСА е на път най-сетне да обяви откриването на извънземен живот.

Във видео в YouTube маскиран водещ твърди, че има достъп до разговор с представителя на космическата агенция - Томас Зурбукен, от който се разбира, че "цивилизацията ни е на прага да открие доказателства за извънземен живот в космоса".

Текстът, който се чете от маскирания, е базиран на три статии от конспиративния сайт "Ancient Code".

Явно това е направило сериозно впечатление на НАСА и Зурбукен се включи в Twitter с опровержение, че такава новина изобщо няма и все още не знаем дали сме сами във Вселената.

Но интересното в случая е, че конспирации за извънземен живот се срещат всеки ден в какви ли не сайтове и какви ли не страни.

Защо НАСА чрез официален представител реши да опровергае точно това видео, което дори е пуснато в неофициален YouTube канал? Можем само да гадаем.

упс... преди 6 години
НАСА опровергава "Анонимните": Не сме открили извънземни!-------Извънземните ни откриха, а не ние тях!Може би това са имали в предвид от НАСА, но не са го изрекли гласно?))))))

След 8-та ракия идват и питат"ти мене уважаваш ли ме"?

БОЛГЪ преди 6 години
тия па от НАСА хептем заприличаха на средновековната църква, че земята била плоска и това си е. И ако некой не е сългасен на барбекюто!!!така и тия... все още не се знае дали сме сами във вселената...явно само те останаха незнаещи...завалиите хехехехехехеех

Анонимус преди 6 години
Абее виждал съм ги... Ама няма ;)

Пешо преди 6 години
И анонимните ако ги е напекла жегата!

Разум преди 6 години
Да, наистина си откриха, но ***. Истината е една: ние сме сами във вселената, в нашият честотен спектър.

а преди 6 години
уф отдъхнах си помислих си, че са ме намерили и ще искат да ми праят аутопсия...докато още шавам:))

мислещ пън преди 6 години
Земляните още не разбират понятието живот и как се е пръкнал на собствената ни планета, но на база статистика /по съвсем човешката логика на Дрейк/ решават, че има подобен живот на други места във вселената. Може и да има има, може и да няма- шансовете са еднакви, когато липсват данни, за да се изгради смислен модел на вероятностите.

MESSI преди 6 години
OTKRIHA KIRIBATSKIA PLUJEK- SERGEI STANISHEV

Срочни мерки преди 6 години

JJivanov Geolog преди 6 години
НАпомня се че живеем в резерват след споразумение за развъждане на относително безопасни домашни хора с къси *** от преди около 8921 години..Охраняват ни яко заедно с тн флора и фауна.

JJIvanov ИМА преди 6 години
Пълно е с извънземни . Вижте ги снимани около 2014 - 2015 година в български коли на КАТ снабдени с нова тежко терористична техника подържаща масови убиици..МВР да продаде на НАСА за пет милиарда живи долара снимани клипове с проверки правени с камери ..Негодниците с е крият в автомобилите на МВР .Може да ги видите ив автомобили принудени да катастрофират от извънземни терористчета и масови убиици подържани от ХОЛОГРАМНИ ОРЪЖИЯ

МИ ОТКРИЙТЕ ДЕ! Колко милиарда глътнахте за тия извънземни?

До Сокол 9Надали тип 2 цивилизация би била моментално агресивна, но по-скоро биха гледали на нас като маааалко по-умни *** (което, в интерес на истината, е вярно).Най-добрият вариант е да открием начин на отдалечена комуникация с друга тип 0.8 като нашата.

Сокол 9 преди 6 години
35 Не знам , при мен се появи буквално вчера иначе не съм обърнал внимание от кога е .

До до 23 преди 6 години
Хаха, много добре казано, но което е по-весело, но всъщност отговаря на статистическите данни. Има 4 човека, които са ти сложили миус и 1, който ти е сложил плюс. Или както казва статистиката - 80% са пълни *** и ***, 20% горе долу са умните хора на планетата. Сега чакаме тези 4 ***, да покажат снимки на планети извън нашата система :)

До Сокол 9Светкавично? Това се спами по фейсбук от месеци, и сигурно горките ги заливат с имейли и обаждания по темата.

Сокол 9 преди 6 години
И все пак защо НАСА реагира така светкавично когато всеки ден излизат подобни съобщения от всякакви източници и тя си мълчи, а сега отрича като комунист на разпит.

ангел преди 6 години
Никой няма право да се бърка в чуждо семейство и да му решава проблемите , та и ние сами трябва да разрешаваме конфликтите си по разумен начин и да се учим на това , затова те само ни наблюдават без открита намеса и помощ !!!