Нова нискотарифна авиокомпания стартира днес
Нова нискотарифна авиокомпания стартира днес
Air France-KLM стартира нова нискотарифна авиокомпания с името HOP! с цел да намали загубите си при полетите на къси разстояния. HOP! ще извършва 530 полета дневно до 136 дестинации с 98 самомолета с 48 до 100 места. (Типичните нискотарифни авиокомпании летят с 180-190 местни самолети.)
Цените на билетите започват от 55 евро, а цената за чекиран багаж платен онлайн ще е 15 евро. За момента HOP! няма да лети до България. Снимка: Пилот (скрийншот от L'Antenne) | 31 мар 2013 17:52
Материалът е изпратен от читател на Dnes.bg
26
15768
6
5
Напиши коментар Коментари
25
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
тия винтилатори много друсат
24
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Bg-ГЕТОТО на Европа Хората се ---развиват ,а ние -----?
23
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
До dominiciФранция все пак не е само Париж. В това отношение да летиш до Германия е много по-добре уредено - те имат няколко основни летища на ключови места с добре обслужвани международни полети, за да можеш лесно да се добереш до всяка точка на страната. Все пак има хора, летящи по работа или студенти, които въобще нямаше да ходят до Париж, ако можеха да летят директно до 2-3 по-удобни дестинации във Франция.
22
1
 
2
 
! Отговори
НТА преди 11 години
До dominici, Air France ще прекратят полетите по много дестинации, оито ще бъдат поети от HOP! Възможно е и полетите до софия да се поемат от новата авиокомпания един ден.
21
0
 
4
 
! Отговори
dominici преди 11 години
Air France има редовни полети до България, както и Bulgaria Air, а и Wizz Air също. Това означава, че има три линии до Париж от София. Ако идеята на HOP! е да намалят загубите на Air France, то HOP! няма работа да лети до София.
20
3
 
5
 
! Отговори
Bob преди 11 години
Много вероятно е да има нови серии на Разследване на самолетни катастрофи по NG...
19
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
18 до 19Да се надяваме, че си прав, поне сезонно могат да тестват тази опция, както правят австрийците и някои германски бюджетни линии.
18
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
18, все от някъде трябва да тръгнат след като Air France седят зад тях, но това не означава, че за в бъдеще няма да летят до България.
17
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Който го интересува къде ще лети, да пише hop airlines в Гугъл ... да, няма полети до България, най-близките дестинации са Виена и Будапеща. Въобще, дестинациите им доста дублират май някои на другите бюджетни линии, но обслужват що годе цяла Франция. Което автоматично показва какви клиенти целят - французи, летящи по вътрешните линии и що-годе до няколко града от Централна и Южна Европа в общи линии. Даже до Англия и до Гърция нямат полети.
16
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
До Льопар, колкото и да ти е странно в Индия и Япония преговарят за суперджъмбото А380 за лоу кост компании. Ще сложат над 800 седалки туристическа класа! В европа няма да има такива самолети за къси разстояния просто защото няма толкова пътници!
15
0
 
7
 
! Отговори
до 2 преди 11 години
Явно си зле с авияцията, турбо-витловите самолети са в пъти по-сигурни от реактивните поради ред причини. Просто са по-шумни (което е спортно с кой реактивен самолет е сравнениято естествено) и са по-бавни.
14
10
 
1
 
! Отговори
От Австралия(Сидни) преди 11 години
"няма да лети до България."----------------------------А къде ще лети? Доместик полети Сидни-Мелбърн ли? Или Бризбън-Аделаида? Въобще ще лети ли из райските места на планетта тук?
13
0
 
11
 
! Отговори
Льопар преди 11 години
Ахх, тук някакви тарикати май искат да се возят на джъмбота с лоу-кост :) Хехе, аз за последния 1 месец се возих 2 пъти на витлов (утре пак) от Виена до Прага. Самолетите са произведени след 2000 г. и западноевропейците не се отказват от тях - евтини, надеждни и икономични, особено за кратки разстояния! На мечтателите за лоу-кост джъмбота пожелавам успех и дано скоро се изнесат от калта тук.
12
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Летял съм с турбовитлов на Луфханза и е голям екшън. Тези самолети летят на по ниско (5-6 000) метра височина, където времето е доста по турболентно, но истинският екчън беше едно време с АН-четата до морето :))
11
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Освен турбовитловите ATR имат и Ембраери, като тези на България ер. Аз лично обожавам по малките самолети, защото нямам усещатането за нещо много масово!
10
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
блазе им на пътниците.бая екстремни преживявания ще имат в лоши МТО.
9
3
 
7
 
! Отговори
до8 преди 11 години
селси,стой си на село в обора и драпай на коча мъдята пък може и да му се наведеш малко
8
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
До Анонимен 7 - що не и на Кочо мъдята ?!
7
12
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
тия самолетчета са ефективни само за вътрешни полети.Иначе до Виена по добре да хвана пътническия влак
6
0
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Турбовитловите самолети са много икономични спрямо реактивните самолети. Единственият им недостатък е, че са по бавни, но на разстояния до 1000 километра разликара почти не се усеща.