До -10Такъв рейс карах от 1980 до 1993г. във ДФС "Левски Спартак,обиколих Европа по състезания със спортисти и никъде не ме е оставил на пътя. За това време този рейс не отстъпваше на никой такъв от соц. лагера,дори беше най добрия. Ако тези от завода в Ботевград му бяха сложили двигател със турбина и шеста предавка нямаше да има равен. Три години прекопираха една Сетра на "Левски" във Ботевград и нищо не направиха. Сложиха мотор от Камаз а каросерията пълна скръб. 11М4 беше мечта и романтика.
И колко от тия автобуси са в движение? В София не съм видял нито един. По селата и провинцията просто нямат пари за нови автобуси. Ако полицаите пък идваха с каруци ти каруците ли щеше да хвалиш? Идват с най-евтиното,което е могла да си позволи да купи държавата за тях. Те и всички полицаи карат Опел Астри,ама какво от това.
До vladyАми наскоро се возих на новите Соларис, и те са шаси на Шкода. Ако имаше държавници, а не политикани, можеха да кажат: купуваме директно от Шкода, а за бараката конкурс на български производители. То пак няма да е всичко българско, ама поне ще се сглобява тук.
Имало едно време една държава, която се казвала България... Хората в тази държава били наследници на......, те се занимавали с...., произвеждали....., тяхната култура била...., религията им била...., те били еди-колко си ...... В момента историците се опитват да определят причините за тяхното изчезване и точните граници на държавата им.
Баща ми,лека му пръст,обиколи Европа с такъв Чавдар.Никакви ядове нямаше с него,след това му дадоха Икарус,дали беше дефектен,не знам,но не беше със качеството на Чавдара.
На Чавдарката от дясно даже са сложили емблема на "MAN" :D :D :D Предполагам това е единственото нещо което е направено по този автобус което вече не е смешно :(
Обстановката изглежда така, сякаш хората са напуснале земята преди 30 години. Точно от времето когато сме произвеждали автобуси-после вече нищо не е пипнато. Нито гарата, нито асфалта- нищо бе братче.