Така е защото сме овце. Набираш *88 и подаваш жалба. Отнема 5 минути разговор по телефона. Докато чакаш в мола. Там се отваря тикет. На третото такова обаждане се привиква мениджера на съответният магазин и проблема се решава. Следващия месец ще чакаш 2 минути вместо 20.
Който не желае да чака по опашки - да си плаща онлайн. Смяната на тарифния план или преподписване на договора също се прави онлайн. Като се замисля, над 10 години съм с Мтел и техен офис съм посещавал не повече от 3-4 пъти. Но явно българите сме така - на всяко решение търсим проблем...
Аз не виждам НИЩО нередно на тази снимка. Виждам трима души на опашка... Обикновено ежедневие при всеки един от операторите във всеки един мол. Специално на тази снимка точно това се вижда.
Много ми е интересно за какво ходят тези хора по офисите, (освен ако не искат да стават нови абонати, но много се съмнявам)? Че чак пък и опашки. *** така е *** народ слаба държава.