Дупка до дупка: Аварийното кърпене в ход

Сумата за ремонти в София тази година е общо 115 млн. лева
31 мар 2015 12:10,
25
Дупка до дупка: Аварийното кърпене в ход
Снимка: Булфото, ахрив

В София започва аварийно закърпване на улици и булеварди, както и работата по текущите ремонти в града, съобщиха от Столичната община.

Ремонти ще се извършват по Околовръстен път, по ул."Житница", на бул."Ситняково", на бул."Гео Милев" и други.

Работи се по инжекционен метод, като се ремонтират пукнатини по уличните платна.

Общият бюджет за вътрешнокварталните улици е около 15 млн. лева и тези средства се разпределят спрямо приоритетите, подадени от районните кметове.

Сумата за текущи ремонти на улиците и булевардите в София тази година е общо 115 млн. лева.

Предвидено е преасфалтиране на участъци от "Цариградско шосе", бул. "Владимир Вазов", бул. "Дондуков", нова естакада на ъгъла на бул. "Бългрия" и бул. "Акад. Иван Гешов" и др. Ще се ремонтира и трамвайната линия по бул. "Цар Борис III" и пространството около "Руски паметник".

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


25
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
23
0
 
1
 
! Отговори
обективен преди 9 години
Какво се хвали Фандъкова. Толкова разбити улици из центъра никога не е имало.Просто не мога да ги изброя.Къде отиват парите ни от данъци.Метрото го правят със субсидии от Европа.Всеки ден пресичам кръстовището на Прага и Пенчо Славейков. Трябва буквално да спирам по два пъти за да не си потроша колата.Е това столица ли е. Като се влиза или излиза от София за Владая та то си е чист офроуд. Вечер е ужасна тъмница.Отделно отстрани няма канавки и като вали водата си тече по асфалта .Каква Европа!
22
0
 
3
 
! Отговори
Малик Салех преди 9 години
Интересно при всички тия дупки, се насочва ресурс за тия отвратителни никъде не виждани повдигнати пътеки ! Пълен абсурд са нелепица на 3 лентов път да ги слагат, то не стига, че всичко е сринато ми и изкуствени неравности правят Скапаняци !
21
0
 
1
 
! Отговори
ИМПЕРИАЛИСТ преди 9 години
До партиен член. Не само това, трябва да се приведе в ред водоотвеждането от настилката, почистят канавките, отпушат и ремонтират шахтите и да се прегради пътя на калта. При ремонтите често се покриват с асфалт уличните шахти, просто изчезват.
20
0
 
5
 
! Отговори
партиен член преди 9 години
Преди да пълнят дупката да я изчистят.След това да я намажат с каквато трябва смес и чак тогава да пълнят.Така правят в страните в които дупките не са проблем.Тук върху водата или калта слагат асфалт и след 2 месеца нова дупка.
19
4
 
3
 
! Отговори
архитект преди 9 години
На всички разбирачи ще им кажа следното . Виена е по големина и жители колкото София , но има 11 милиарда евро годишен бюджет . София има 1 милиард лева или 500 000 милиона евро . Е как мислите , че без достатъчно пари може да се поддържат улиците изрядни . Иначе всеки се изказва какво трябва да се направи . Хайде с 10 лв влез в магазина и си купи уиски , което струва 40 лв.
18
1
 
3
 
! Отговори
ИМПЕРИАЛИСТ до мда преди 9 години
Това което съм написал за асфалтобетона се учи в 3ти курс на строителния техникум. Отделно в УАСГ на изпита по Пътно строителство в конспекта има въпрос за качествата и свойствата на асфалтобетона. Както виждате нищо ново или сложно, но пак ще повторя; далаверата с дупките е голяма! Дупките са хранилка за доста фирми и фирмички. Това което съм написал е най-основното, но по въпроса има доста съществени подробности, касаещи проектирането на пътното платно и технологията на полагане на настилката
17
1
 
4
 
! Отговори
Пууууу преди 9 години
Абе, вземето довършете това Цариградско море, че ни дойде го гуша всяка година да се направи някаква част само от него и да продължаваме да се люлеем по него, докато го преминем.
16
1
 
7
 
! Отговори
M преди 9 години
Айдееее, започва се циркът с кърпенето. Абе, тая измислена държава освен да кърпи и да извършва геноцид спрямо българите дали нещо друго е в състояние да направи???
15
4
 
0
 
! Отговори
до софиянеца преди 9 години
абе то и берлин е столица на германия, но за сметка на това другите градове не се обиват за сметка на берли. да не говорим за швейцария, испания, италия. ние ще станем като гърция 5 млн души в атина всичко друго е село. и за това го докараха до тук. ни вървим по техния модел задлъжняване и всички пари в софия. като свършат умните хора от провинцията ще внасяте *** бежанци и друга ***. софия е град държава само защото е пиявица за сметка на останалите 3 млн души
14
0
 
3
 
! Отговори
Доко Мухарем преди 9 години
Първо трябва да се интегрират малцинствата и после да се мисли за инфрастуктура.
13
0
 
1
 
! Отговори
мда преди 9 години
до империалист: Това което казахте много ме заинтригува. Ако случайно прочетете моя коментар моля дайте ми повече информация по темата (например от къде мога да прочета повече ) благодаря предварително. Това което казвате насложено с разрушителното действие на замръзващата вода при променливи температури близки до нулата би намалило значително експлатациониия период на настилката.
12
0
 
5
 
! Отговори
Неделя преди 9 години
И никой ни гледа, ни пита, от къде и защо са се появили тия дупки. Това, че няма отвеждане на водите и това, че пътищата се правят без умисъл и не се изискват гаранционни поддръжки, никой не го следи.
11
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Малиии, прайм магистрали.
10
3
 
8
 
! Отговори
ДО 2 преди 9 години
Ами бюджета на софия си е от местни приходи, а на АПИ от винетки. В София има 1.2млн автомобила от тях 1млн плащат данък. Но само Софиянци си купуваме винетки. По селата всички си карат без винетки, минават метър, щото и ченгетата са местни *** и са си свои. Като сте такива гяволи ще си карате по чакъла. Още не можете да проумеете че социализма отдавна свърши, и не е добре да се минава метър, и да се правят далавери. А София я дърпаме образованите които създаваме добавена стоиност.
9
0
 
9
 
! Отговори
пример за път преди 9 години
всички шофьори в България знаят двте прави отсечки между търново и антонов, двте дълги прави с жп линията успоредно на пътя. от 15 г не са асфалтирани поне и им няма НИЩООО!, строени са с македонски асфалт! значи технологията е ясна и не е тайна. но нашите башибозуци строителии и поръчители ни еб...а майката
8
3
 
5
 
! Отговори
darcas преди 9 години
*** вие още ли плащате данъци на тая продънена ***?
7
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Бях в Белград преди няколко месеца и ми прави впечатление, че не видях ЕДНА дупка по пътищата. Независимо дали на магистрала или на малка уличка в Белград. А въпросният град е бли сринат до основи от бомбардировки преди 15 години. И пак нямаше дупки. А при нас все изглежда като Дрезден след ВСВ. Обяснете ми как става тая работа? Нима ще кажете, че сърбите имат някаква скрита свърхтехнология която ползват за ремонти? Обяснете ми тая работа моля.
6
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Всяка година едно и също. Кърпене на дупки и след 2-3 седмици дупките още по-големи. Голямото сезонно крадене пак започва.
5
1
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ежегодишното "аварийно закърпване" с цел да се отчита дейност. И така до първият сняг следваща зима когато отново ще се отварят кратерите на Марс по пътищата. Важното е правителствените фирми да лапат дивиденти за великата си дейност.
4
1
 
29
 
! Отговори
гарантирано от ГЕРБ преди 9 години
ще се откраднат 90% от парите! нали ги гледам - с един камион обикалят трима ***, хвърлят по лопата-две във всяка дупка, после с една трамбовка го натиснат и така нататък. колко струва това - 115 милиона ли бе? това е за 2-3 милиона не повече! за 115 милиона трябва да се преасфалтира всяка вътрешна уличка в кварталите! на частно фирмите вземат 30-50 лева за асфалт 8 см или шлайфан бетон - по избор на клиента! това са 4000 декара пътища нови! питай кога ще ги направят тия крадци!