С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!

Всяко паве е еднородно, обясняват от фирмата-изпълнител
10 сеп 2017 12:00, Петя Славова
97
С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!
Снимка: Кадър, БНТ

Неравности на паважната настилка на кръстовището между булевард "Дондуков" и улица "Раковски" се забелязват при преминаването на всеки автомобил.

Според Георги Бояджиев, който дълги години се е занимавал със строителни дейности, проблемът се дължи на кратките срокове за изпълнение на ремонта.

"За съжаление няма вече павьори, няма добри специалисти, но все пак момчетата се стараят", обяснява мъжът пред БНТ.

Според други столичани, асфалтът е по-добрият вариант от паветата, най-вече защото по-лесно се прави ремонт после.

От фирмата-изпълнител обясняват, че неравностите на кръстовището не могат да се избегнат заради особеностите на участъка.

Красимир Цоклинов - ръководител на проекта към фирмата-изпълнител: "Там има обръщане на наклони. "Раковски" е с един наклон, пътното платно на "Дондуков" е със съвсем друг. Нормално е да има едно пресичане на криви", обяснява той и допълва, че нямало как да има пълна равност, тъй като всяко паве е еднородно.

Според граждани, неравности се забелязват и при тротоарите, и велоалеите: "От велоалеята към паветата има някъде сантиметър и половина разлика. Тази разлика къде ще отиде?, пита Георги Бояджиев.

Отговорът на фирмата изпълнител е, че навсякъде има да се довалират и да се изравняват тротоарите.

По график ремонтът в двата участъка - от Министерския съвет до улица "Раковски" и от булевард "Васил Левски" до улица "Кракра" трябва да приключи на 14 септември.

Вероятно тогава ще бъде извозен и боклукът от контейнерите на улица "Малко Търново". Заради реконструкцията камионите, които събират отпадъците, не могат да влязат в затворения участък.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


97
Още по темата: ремонтдондуков
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
1
 
12
 
! Отговори
Герберастки павьор преди 6 години
Чрез павета към дебели пачки каймета!
13
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Някой може ли да посочи някъде в Европа централен булевард с интензивно движение на автомобили, тролеи и трамваи, който да е с настилка от павета.
12
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Кухата самоковска лейка да ходи да си взема паветата от Дондуков и да ходи да си ги троши в грозната селската кратуна там откъдето е изпълзяла.
11
3
 
18
 
! Отговори
Живеещ наблизо преди 6 години
Вярно е, че паветата придават друг вид и друг тип атмосфера на градската среда, но дори в Германия, която често даваме за пример, с павета са направени само пешеходни зони, алеи в паркове и площади, а не натоварени градски булеварди с интензивен трафик не само на хора и автомобили, ами и на трамваи. При такъв трафик и натоварване само пълен *** (разбирай кмета и свитата му от кухоглавци) може да избере настилка от павета за бул. "Дондуков".
10
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 2Павето има предимство единствено при пешеходните алеи, защото изглежда красиво.Паветата нямат място на улици с натоварено движение.Ако паветата имаха някакво предимство пред асфалта, хоратя по света щяха да строят магистралите с павета.
9
0
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тоя мошеник, дето не е чувал за дескриптивна геометрия, да не ми говори за пресичане на криви, щото според него Истанбул и Сан Франциско не трябва да имат улици въобще, хахаха
8
1
 
25
 
! Отговори
Ремонт на Ремонта преди 6 години
Ремонтът на ремонта се очаква след 1-2 месеца. Парите няма да са много 100-200 000. После пак и така, докато на власт е мафията.
7
0
 
23
 
! Отговори
:) преди 6 години
Комисионната е прибрана, лентата е прерязана, гербаджийската фирма е прибрала огромната печалба. Всичко друго са подробности. Гласувайте пак така и всичко ще е ОК.
6
3
 
24
 
! Отговори
Потърпевш преди 6 години
Така се "бори безработицата" по Фандъковски - правиш безумен ремонт с настилка, която през месец ще трябва да се ремонтира, при това скъпо защото паветата изискват много повече труд за поддръжка или подмяна. Хората били искали павета - неземни глупости! За такъв вид ремонт е важно да се питат специалистите и да се вземат функционални, а не емоционални решения. Сегашното положение е по-лошо от предишното.
5
0
 
21
 
! Отговори
СВИКВАЙТЕ преди 6 години
ТРАЙ НАРОДЕ,........НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ЧЕ ЦЕЛТА НЕ Е ДА СЕ СВЪРШИ КАЧЕСТВЕНО РАБОТА,...........ЦЕЛТА Е ДА СЕ ...ДЕЛНАТ ПАРИТЕ !!!!!!!!!!! ТАКА И ТАКА НА ГОДИНА ЩЕ ИМА ....РЕМОНТ НА ...РЕМОНТА , И ........НОВИ ПАРИ ЗА ...ДЕЛКАНЕ!!!!!!!!!!
4
2
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Фъндъкова подавай ОСТАВКА за НЕКОМПЕТЕНТНОСТ.
3
1
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
няма проблем ! следващото лято - нов ремонт !
2
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
единственият павьор у нас(със свидетелство) е един дядо от Шумен. От строителната камера колко пари заделиха за обучение на кадри, при положение че се знае предимствата на павето, което е не само в София! Има градчета, където няма много трафик, не са мръднали!
1
4
 
22
 
! Отговори
CrossFire преди 6 години
21-ви век, център на столица, технология от преди 2000 години. ***.