С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!

Всяко паве е еднородно, обясняват от фирмата-изпълнител
10 сеп 2017 12:00, Петя Славова
97
С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!
Снимка: Кадър, БНТ

Неравности на паважната настилка на кръстовището между булевард "Дондуков" и улица "Раковски" се забелязват при преминаването на всеки автомобил.

Според Георги Бояджиев, който дълги години се е занимавал със строителни дейности, проблемът се дължи на кратките срокове за изпълнение на ремонта.

"За съжаление няма вече павьори, няма добри специалисти, но все пак момчетата се стараят", обяснява мъжът пред БНТ.

Според други столичани, асфалтът е по-добрият вариант от паветата, най-вече защото по-лесно се прави ремонт после.

От фирмата-изпълнител обясняват, че неравностите на кръстовището не могат да се избегнат заради особеностите на участъка.

Красимир Цоклинов - ръководител на проекта към фирмата-изпълнител: "Там има обръщане на наклони. "Раковски" е с един наклон, пътното платно на "Дондуков" е със съвсем друг. Нормално е да има едно пресичане на криви", обяснява той и допълва, че нямало как да има пълна равност, тъй като всяко паве е еднородно.

Според граждани, неравности се забелязват и при тротоарите, и велоалеите: "От велоалеята към паветата има някъде сантиметър и половина разлика. Тази разлика къде ще отиде?, пита Георги Бояджиев.

Отговорът на фирмата изпълнител е, че навсякъде има да се довалират и да се изравняват тротоарите.

По график ремонтът в двата участъка - от Министерския съвет до улица "Раковски" и от булевард "Васил Левски" до улица "Кракра" трябва да приключи на 14 септември.

Вероятно тогава ще бъде извозен и боклукът от контейнерите на улица "Малко Търново". Заради реконструкцията камионите, които събират отпадъците, не могат да влязат в затворения участък.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


97
Още по темата: ремонтдондуков
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
94
0
 
3
 
! Отговори
Бате Валентин преди 6 години
Да не чувам лоши думи за павето!!! Има лошо изпълнена работа поради незнание, некадърност и неспособност... Земята трябва да диша и да се напоява, както всеки човек трябва да търси разум, мъдрост и свещена вяра! София се напълни с измамници, мързеливци и разбирачи от всяко село играчи.Всичко знаят и всичко могат и по улиците не могат да одат...
93
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да ми обяснят "гражданите" как с асфалт е по-лесен ремонта?!
92
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Представям си каква гнус са сътворили:((((
91
0
 
0
 
! Отговори
АНОНИМЕН преди 6 години
До Анонимен 88Нали се тръби постоянно, че сме "демократична" държава, с т.н. "демократични" избори. Явно си на метода "Кат не искаш мира на ти секира". И така става !
90
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Друзя, казах ви как се прави по белите държави, утъпква се чакъл и се асфалтира, после се минава и се правят шарки имитиращи павета, а на тротоара се имитират плочки.
89
8
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Добре положен асвфалт трябва да има само в лентата запазена за обществен превоз, за автомобилите чакъл или като най-много-павета . Доказано е че колкото по-хубави и удобни са улиците , все повече лични автомобили се появяват, а така никога няма да решим проблема.
88
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Значи работил съм в Германия , Чехия и Австрия ,павета има навсякъде.Проблема не е в паветата а в хората , които ги слагат!
87
4
 
8
 
! Отговори
АНОНИМЕН преди 6 години
И пак ще пиша, щото на редакторите не им хареса мнението ми. Когато има кметски избори НЕ ходете за гъби а изметете тази гро.барска шайка, иначе ще си ги чукате ръбестите паветата в коравите Ви глави !
86
1
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Оставили сме важни обществени дейности в ръцете на крадливи и некомпетентни хора. Горко ни!
85
4
 
14
 
! Отговори
От София преди 6 години
Според мен най-голямата строителна глупост досега беше "кръговото" на "Лъвов мост"! Абсолютно нефункционално нещо, със 100 светофара на него, но затова пък скъпо! Щеше ми се да познавам проектанта му, за да го затрия лично!
84
7
 
18
 
! Отговори
ponti преди 6 години
Паветата вместо асфалт е МЕГА РЕТРОГРАДНА концепция! Изродщина! Редовно посрещам гости от Западна Европа и ги настанявам в хотели покрай бул Витоша и Президенствтото. Всички ме питат - тези пътища кога са строени и защо са така.... Иначе централна София им харесва.
83
4
 
17
 
! Отговори
стар софиянец преди 6 години
Достатъчно с некомпетентни обяснения на техн. ръководител. Ще се повторя, паважа изглежда поаристократично от асфалта. Дворовете на Версай са с идеален паваж, пред Елисейския дворец също, примери има хиляди. За целта са нужни павьори не случайни работници.
82
17
 
7
 
! Отговори
Of 79 преди 6 години
До Анонимен 79: Трябва да се кръсти "Бул. Вежди Рашидов", защото точно този "Гений" с огромно самочувствие постанови, че павето било "паметник на културата" и "Дондуков" трябвало да се павира! По-голяма глупост от тази няма на света!
81
0
 
27
 
! Отговори
Старателен павьор преди 6 години
Учих за арматурист, обаче работих като бояджия щото това се търсеше, после записах право по същата причина, обаче това с павирането изби всички други оферти, сега се замислям за неврохирургия. Все пак съм амбициозно момче.
80
0
 
28
 
! Отговори
От Словения преди 6 години
Тука всички много си падат по паважа - всичко е павирано, даже мостовете в центъра на Любляна с една малка подробност - всички павирани места и улици са пешеходни зони, а не централни булеварди. Не е проблема в паветата, а в това къде е удачно да се използват.
79
6
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Прекръстете го на "Фандъков проспект" за да звучи мащабно и внушително, освен това всички ще са наясно кого и защо да псуват.
78
2
 
15
 
! Отговори
Пешо Полуоската преди 6 години
Вече цяла седмица сутрин ходя да се моля в Ал.Невски за здравето на Фандъкова, а вечер давам банкети за момчетата от сервиза. Бизнеса ще дръпне толкова яко, че ще се чудим как да насмогваме.
77
1
 
24
 
! Отговори
Да влезем в Гинес! преди 6 години
Предлагам историческият и знаменателен в географско и геометрично отношение преход "асфалт - паваж - асфалт" на кръстовището Раковска-Дондуков да кандидатства за Гинес за най-голяма строителна глупост. Може да се показва на туристите като основна софийска забележителност в конкуренция с кръговото на Руски паметник (досегашна строителна глупост No.1).
76
1
 
28
 
! Отговори
Столичанин преди 6 години
Предлагам другарката Фандъкова всеки ден да минава пеш и с токчета поне по 200 метра от въпросния булевард - например от пресечката с Веслец до кръстовището с Раковска на път за работното й място на Московска. Интересно колко чифта обувки годишно ще й трябват. Може и да пробва да пресече 5-6 пъти с детска количка или да покара велосипед. Гарантирам й незабравими преживявания.
75
0
 
9
 
! Отговори
Павьор (от оня свят) преди 6 години
Иде ми да възкръсна.