Плаващи павета, пропаднала велоалея... ремонтът на "Дондуков"

Спаси София" с реакция: Реконструкцията е некачествена!
21 сеп 2017 08:52, Златко Желев
69

9751 гледания   |  Още видео

За некачествен ремонт на столичния бул. "Дондуков" сигнализираха от гражданската инициатива "Спаси София".

Пред Bulgaria ON AIR Гергин Борисов демонстрира как всеки, който пожелае, може да си вземе паве от ремонтирания участък.

Припомняме, проблемът дали да се запазят паветата на бул. "Ал. Дондуков" или да се комбинира пътната настилка с асфалт и павета беше в основата на спора, който забави ремонта на ключовия столичен булевард.

Още по темата

По време на обсъжданията становище на Националния институт за недвижимо културно наследство задължи Столичната община при реконструкцията на бул. "Княз Ал. Дондуков" да възстанови и положи нова гранитна паважна настилка. След това решение обектът бе разделен на две части.

Първата част, в историческия център, която води до Ларгото и до бул. "Цар Освободител" вече е реконструирана с гранитен паваж.

От 15 септември започна изпълнението на Втория етап - от ул. "Г. С. Раковски" до бул. "В. Левски". Този участък е заключен между улици, които са асфалтирани, част от него и в момента е асфалтирана, а след него бул. "Ал. Дондуков" продължава с изпълнена изцяло асфалтова настилка.

"Доверие на Столичната община трудно може да се има, тъй като тя си мени мнението постоянно. Ние от "Спаси София" питаме как комбинираната настилка промени бюджета, тъй като са налице едни 8 млн. лв. хвърлени на вятъра. По велоалеята например вече има пропадания", посочи Гергин Борисов.

Bulgaria ON AIR потърси за мнение зам. кмета на транспорта Евгени Крусев. Той обаче се оказа в отпуск, а друг представител не беше изпратен.


69
Още от София
КЗК разреши сделката за The Mall, цената – €156 млн.
Напиши коментар Коментари
62
1
 
3
 
! Отговори
Кънчо Инженера преди 4 седмици
Юрданка много краде. Какво Краде ли?! Амортизациите по активите на общината. Юрданка ще се моли да лежи в български затвор. И ако не се фалшифицираха изборите в България, тя нямаше да е трудоустроена като кмет на град София.
61
0
 
6
 
! Отговори
павьор преди 4 седмици
Отишли хората, които правели калдаръми в Османската империя при султана с молба за работа, а той ги попитал как ги правят? – да издържат 1000 години! - казал най-смелият. Погладил си брадата султанът, па ги посъветвал: Не се прави така! Като направите последния калдаръм, трябва да сте готови да отивате да правите отново първия! И така – цял живот ще имата работа!
Данчето я знае тази притча и така всичко у нас е по султанския съвет!
60
3
 
2
 
! Отговори
КК преди 4 седмици
Първо по ремонтирания участък няма паваж ,а само асфалт!Паважа ще бъде до Раковска и тепърва ще бъде ремонтиран!
59
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
до спец-не,тя първо искаше асфалт,после искаше павета,сега пак иска асфалт,не стига че всяка година поне една трета от обещаното НЕ СЕ изпълнява ами и това което се направи в 80% от направата е майка плаче
58
1
 
3
 
! Отговори
спец преди 4 седмици
До Потърпрвш

Извинете, но тя искаше с асфалт. Министерство не халтурата се изс**ра по въпроса. Да бъдело "кутурно и фтентично" начи.
57
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
До Trace 54
Ако беше с малко поне ум в главата щеше да знаеш че Тиквата като си вземе
"комисионката" и за строежа остават едни 50% от парите.
Е за кое по-напред???
Която и фирма да строи все ще е ТАКА.
Ти с 10 хил евро Мерцедес S класа можеш ;ли да произведеш???????
56
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Премиер-***
Кметица-провинциалистка
Министрите и те от провинцията
90% от живеещите в София са провинциалисти

Е какво има за чудене тогава???
55
0
 
6
 
! Отговори
*** преди 4 седмици
Ами май затова фандъчката наложи да се асфалтира, вместо да се павира. Защото е видяла как се "усвояват" едни пари и паветата са така наредени, че да не ги и гледа човек, камо ли да мине по тях - пеш или с автомобил! И затова - асфалт! А както знаем, асфалтът има навик да "цъфти" през зимата (справка- Лили павлова;). И след това - ново "усвояване"...
54
1
 
7
 
! Отговори
Trace преди 4 седмици
Значи, Цариградско шосе се напука - Трейс, "ремонтираните" трамвайни линии по бул. България, които се натрошиха година след ремонта - Трейс, пропадането на бул. Малинов - Трейс, нагънати участъци по автомагистрали "Тракия" и "Хемус" - Трейс, плаващи плочки по бул. "Витоша" и т.н. По дяволите, избирайте други фирми, тези са НЕКАДЪРНИ И КРАДЛИВИ! Какъв *** трябва да си, за да не виждаш, че ремнотите им са изключително некачествени. Черен списък и Трейс да е първи в него!
53
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Пак ни ограбиха!
52
9
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Тези от спаси софия май бяха същите, които уж докараха автентичен стар павиор?
Май и той не се е справил с тази задача. А защо министерството не даде да се сложи асфалт е един хубав въпрос. Тия трейс между другото не ги ли даваха едно време по нова телевизия в предаването на Диков, дето били най-добрите с най-модерни технологии и нз си какво?
Ако тези са ни най-добрите фирми, кой очакваме да свърши работата?
Най-добре Спаси София да си купи 2 багера и да строи "качествено" и "градивно" РосИене!
51
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Гербава работа ... като всичката им друга. Дано Славчо да "измете боклука".
50
4
 
13
 
! Отговори
От личен опит преди 4 седмици
А някой пробвал ли се е да пресече кръстовището на Дондуков и Раковска с детска количка? Като се пробва, нека да напише нещо по повод на паветата и онзи, който реши да павира вместо да асфалтира. Да, в много европейски столици има павирани площи, но това са пешеходни улици и площади, а не възлови булеварди с огромен трафик.
49
0
 
7
 
! Отговори
Фактите преди 4 седмици
Поредната кражба на гърба на безкрайно търпеливия данъкоплатец. Има ли учудени?
48
3
 
10
 
! Отговори
Потърпрвш преди 4 седмици
Едва ли има изненадани от тази "новина". Както многократно се писа и по форуми и в писма до кухата самоковска лейка изживяваща се като столичен кмет, че не може натоварен столичен булевард да се прави с настилка от времената на Римската империя и то по много причини: трудна за поддръжка, в пъти по-шумна от асфалта, в пъти по-запрашаваща, майстори-павьори в България няма от десетилетия и т.н. ... ама като търпим хем тъпи, хем алчни, хем некомпетентни - така ще е.
47
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
До 44
А баба ми, на която й се закача бастуна между паветата и я е страх да излиза, защото се хлъзга по тях и не иска да си счупи нещо- какво да си купи?
46
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
До 45
Запазената фраза на всеки засивстлив селчо.
45
6
 
3
 
! Отговори
АНОНИМЕН преди 4 седмици
Село София !
44
6
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
истински хубавите паривета могат да изкарат и сто години и по тях да минават и танкове. Колко павета са се размествали на Дондуков ДОСЕГА? това че някои карат трошки е друг въпрос - купувайте джипки и няма да имает проблеми с паветата. А иначе - съвсем некачествено се строи защото много се краде.
43
0
 
11
 
! Отговори
До 42 преди 4 седмици
Прав си, не им е чиста работата. По-добре да ги няма и спокойно всеки да си крадат и да омазват всеки ремонт.