Мъж загина на място при челен удар на "Симеоновско шосе"

Млада жена е в тежко състояние след катастрофата
Обновена: 18 ное 2017 20:56 | 18 ное 2017 20:56, Веселина Йорданова
38
Мъж загина на място при челен удар на "Симеоновско шосе"
Снимка: архив, БулФото

Мъж е загинал на място при тежка катастрофа в столицата тази вечер, предаде БНР.

Инцидентът е станал след челен сблъсък между два автомобила в района на бул. "Симеоновско шосе". Според "Пътна полиция" причината за катастрофата е навлизане на едната кола в лентата за насрещно движение, последвано от челен удар.

От удара на място е загинал водачът на единия автомобил - мъж, който най-вероятно е бил без предпазен колан. Водачът на другия автомобил - млада жена, е в изключително тежко състояние. В момента тя се транспортира към болница.

Преминаването в района на тежкия инцидент е изключително затруднено, тъй като на място има екипи на полицията, както и линейки.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


38
Още по темата: катастрофа
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
25
0
 
1
 
! Отговори
Joko преди 6 години
А сига бе .......
24
1
 
13
 
! Отговори
Ташак Булгаристан преди 6 години
Бай Гани лее акъл пак.А е същия некадърник на пътя.
23
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Затова подобни булеварди вече ги разделят с ограничителни мантинели.Точно там има бордюри.Едната кола очевидно е летяла с голяма скорост от към Симеоново на завоя се е качила на бордюрите прелетяла е около 50 метра и се е блъснала с другата кола която е идвала от долу.Много висока скорост и неопитност на водачът.
22
1
 
46
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
По Симеоновско се кара с голямо напрежение. Квартала е бигаташки, карат все мощни коли, Мерцедеси и БМВ та, пържат и в двете посоки, натискат по-спокойно каращите. Показва се някакви превъзходство, някаква мощ, един вид, бедняци бегайте и не ми се пречкайте в краката. Полудя народа! Толерантност и спокойствие няма. Виждал съм на това шосе, как богаташка удари две момчета с моторче. Не излезе дори да ги види, започна да звъни за помощ. Намери свидетел който лъжеше, че бил в джипа, а беше сама.
21
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Снощи за малко челно в една фадрома да си направя ... фаровете и бяха на тавана ... в последния момент я видях
20
5
 
22
 
! Отговори
38г. шофьор без ПТП преди 6 години
Не разбирам спора за фаровете.Естествено по-добре да бъдеш видим,а не невидим.И насрещните да бъдат видими,а не невидими.Освен ако си с електрометър и плащаш на електрото.
19
9
 
44
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 25Преди още да стане задължително със закон карах на фарове. Дори и да се отмени закона пак ще карам на фарове. Знаеш ли защо? Защото за мен един човешки живот е по-ценен от 100 мил. гориво на 100 километра които ще ми изразходват фаровете. Това хора дето не са постигнали нищо в живота си няма как да го разберат. От далеч ти личи
18
30
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Много гламави коментари и защитници на лобисткото законче за фаровете на банкянския еднокнижник. Пишат си некадърниците от пърдулката, докато чакат пенсията на младини.
17
11
 
17
 
! Отговори
ДО 16 преди 6 години
Братле, просветител се малко за системите на автомобилът. Когато е в работен режим захранването е от динамито, акумулаторът се хаби когато не е включен двигателя!
16
4
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
С фарове или без маломника в насрешното няма кой да го спре.Докато КАТ не почне да си върши работата и да контролира/ превенция, а не само да работи,к ато статистическа служба или за лична облага ще четем постоянно такива новини!
15
2
 
7
 
! Отговори
От 18 преди 6 години
Поправям се това казват за габаритите, но е факт че карат на къси нонстоп
14
11
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 13"а това че фаровете нито с 1% не намаляват катастрофите!" можеш ли да представиш каквито и да е факти които да подкрепят твърдението ти? Защото само на хупотезите ти ако се разчита... на мен лично фаровете ми помагат - много по-лесно преценявам дали мога да предприема изпреварване, или тоя с прашасалия таралясник насреща се движи със 130км/ч и не е разумно да изпреварвам.
13
6
 
13
 
! Отговори
До 14 преди 6 години
Знаеш ли как казват в Германия на късите светлини? - Градски светлини! Дали никъде в Европа не карат а включени фарове? Всъщност къде в Европа си виждал това което твърдиш?
12
8
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Хаха, да бре няма. Карай в Унгария и си носи 500 евра за глобата. Аман от умници, не излизали от селото си!
11
6
 
20
 
! Отговори
До анонимен 13 преди 6 години
Включените фарове намаляват възможността, респективно самите катастрофи, факт!Незнам на какво се позоваваш с този коментар? Чел су някъде статистики, коментираш на база собствени предположения?
10
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До1Гарго рошава.Научи се да пишеш правилно.Що за маймуница? "Ламби" докато номер 2 апелира за самоконтрол,висококвалифицирани учители, такива ,като теб ще "хвърлят ръкавицата" по пътищата родни.Със същия успех минаваш на "портокал" и си мислиш,че си бог на пътя.Защо давате книжки на необразовани хора и такива които очевадно, дори не могат правилно да си напишат името.
9
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Това е резултат от купените книжки. А й да изкарат курс на какво ли ги учат? Шефо си чете вестник и вика карай. Караш ама до толкова колкото да се научиш да не ти гасне колата като отпускаш амбреажа. После взимаш книжка и тръгваш като си мислиш че вече си шофьор. Натискаш газта и викаш аз съм бог. Не ти не си бог ти си мъртвец! Бог не кара куп ламарина и не вдига високи скорости. От 30 години съм по пътищата на европа и страната никога не си позволявам да нарушавам ограниченията и правилата.
8
2
 
12
 
! Отговори
Arbeit... преди 6 години
Селяни...
7
8
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
***-комплексаньо пак ревнал из форума че видиш ли въпросните фарове му вдигали разхода на гориво със 100 мил. на 100 км. А като "цеди" таралясника си със 130км/ч не реве колко му е разхода...
6
0
 
12
 
! Отговори
до 2 преди 6 години
съвременните общества са малко по-сложно устроени. важно е да работи цялата система, а не само няколко от съставящите я елементи