Спират нощния градския транспорт в столицата

Линия 306, която обслужва "Младост" 1, се закрива окончателно
30
Спират нощния градския транспорт в столицата
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Спират нощния градския транспорт в столицата. Причината е оптимизация на разходите заради  коронакризата. Бюджетът на общината е намалял с близо 20 млн. лева, съобщиха от транспортната комисия на общината.

Линия 306, която обслужва „Младост” 1, се закрива окончателно, но се открива тролейбусна линия номер 3 от „Надежда” до болница „Св. Анна”.

Промените са свързани и с новата линия на метрото, която поема част от пътниците.

„Голям спор възбуди закриването на линия 306. За съжаление данните показват, че този автобус се използва много малко. Имаше много големи пререкания защо осигуряваме по-добър транспорт за район „Нови Искър”, като там един от колегите съветници очевидно си води война с оператора. Всяко едно предложение в тези райони дежурно се обявява за лобизъм. Това, за което аз лобирам, е по-добър градски транспорт. Мен не ме интересува кой е операторът”, заяви Карлос Контрера, председател на Транспортната комисия в СО, ВМРО пред "Монитор".


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
0
 
2
 
! Отговори
Баи преди 3 години
Ами да свият още разходите да спрът и дневния транспорт нищо че билета е -1,60
25
3
 
4
 
! Отговори
Джо преди 3 години
Тая фандъкова е мн куха!
24
3
 
3
 
! Отговори
aaa преди 3 години
Напълно съм съгласен с N24 - маршрутките бяха най-добрият транспорт в София. Редовни, бързи, спират където поискаш. Това е решението, ако искаме редовен транспорт. Няма как автобус хармоника за 100 човека да минава на 5 минути, просто защото няма толкова пътници. И няма как такъв автобус да се движи със скоростта на маршрутка.
23
1
 
3
 
! Отговори
Смях преди 3 години
Че то държава няма, ние за нощем транспорт чоплим семки.
22
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
И още нещо. Маршрутките бяха най-удобният, бърз и пряк транспорт между редица точки на града, не знам защо ги затриха до една. Айде, някои бяха доста губещи, но така и не разбрах защо махнаха примерно номер 5 от Студентски до Централна гара/автогара, която винаги беше пълна и спестяваше 1-2 прекачвания и поне 20-30 минути в чакане и пътуване по маршрута.
21
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Тaшко Айрянчев306 e една от най-старите линии в София и навремето свързваше Младост 1 и СУ за около 6-8 минути. За сравнение същия маршрут с метрото сега се взема за 10+ минути. И само като вметка, младостките наземни линии поемат по-голям пътникопоток, защото обслужват по-комуникативни места отколкото метрото и затова обяснения от типа "дублира метрото затова го махаме" в случая са доста несъдържателни.
20
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Аз пак да попитам и тук: Престъпното лекe Дилчев в затвора КОГА???
19
0
 
13
 
! Отговори
До Ташко Айранчев преди 3 години
В голяма грешка си!Автобус 306 е пуснат по този маршрут 1974 година.Отделно по време на пандемия всички държави увеличават превозните средства в градският транспорт, даже пускат индопълнителни надземни линии по трасето *** метрото където го има, но у нас закриваме.Общинските съветници от ГЕРБ, ВМРО и демократична България гласуваха за това.
18
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Е сега врче се разстревожих силно и незная как ще бачкам днес
17
1
 
16
 
! Отговори
Фандъкова преди 3 години
Никога не я е интересувало удобството на гражданите.Тя само иска да краде.
16
0
 
1
 
! Отговори
ПорЦелан преди 3 години
Би било добре да има връзка моста Чавдар до Орландовци и Бенковски заради метрото. Сега май минава само някакъв рейс 100 който беше персонална на гараж Малашевци и минава всеки ден.
15
3
 
9
 
! Отговори
Ужасът преди 3 години
Бойко не може да краде много сега, бюджетът се е свил :)
14
7
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Либизъм е, цялата организация Спаси София се основава на либидото на няколко дърти джендъра
13
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Значи за тия къде не са запознати пак да повторя - ако не се разкрие втора линия минаваща през кв Бенковски ще си остане маршрутката номер 11. Да пазиш ЧАСТНАТА линия на маршрутката не е ли също либизъм???
12
8
 
3
 
! Отговори
Spasi Sofua pedali преди 3 години
Браво добре му го натъпкаха на младия нахален гeй Бонев. Изгори милиони c глупавите си идеи за нощен транспорт. Сега да ги плати от джоба си!
11
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Значи тръгнали да протестират за спрения нощен и разредените линии за младост. Това съм ЗА. Ама защо се мешате в линиите на северните квартали бе? Точно заради това неглижиране на северните квартали цялата София се е наблъскала в младост и сутрин Цариградско е задръстено още от Орлов мост. А нали се сещате че Цариградско няма да стане никога четирилентово заради околните сградию
10
1
 
5
 
! Отговори
Градска дебилност преди 3 години
По европрограмите за транспорт има изискване фирмата да е държавна/общинска. Концесийките на автобусни линии са в нарушение.
9
4
 
3
 
! Отговори
Тaшко Айрянчев преди 3 години
Нощен транспорт в София няма от март месец. Преди това, същите дето сега ревът като вдовици за *ур че няма нощни линии, квичаха че били празни. Автобус 306, навремето беше пуснат като помощен на младост-ките линии, докато се пусне метрото, е метро до Младост има вече 10 години и повече.
8
4
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
В повечето областни градове няма денонощна аптека нито спешен денонощен стоматологичен кабинет. В София за нощен транспорт бленуват. Обезкървихте провинцията.
7
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
От проеинцията са разревахме за софиянци