Аварията в метрото не е класическа, свързана е с подпочвени води

Това заяви председателят на Транспортната комисия Карлос Контрера
21 яну 2021 12:31,
50
Аварията в метрото не е класическа, свързана е с подпочвени води
Снимка: БГНЕС

Започна демонтажът на релсите на 30-метровия участък преди станцията на метрото "Хаджи Димитър". Релсовият път се надигна и създаде проблем. Този участък е в най-ниската точка от трасето и до него преминава Перловската река.

"Този тип авария не е класическа", обясни пред БНТ председателят на Транспортната комисия в Столичния общински съвет Карлос Контрера. В момента трябва да се извърши пробив на плочата, както и да обследват останалата част на тунела за скрити дефекти.

Още по темата

Работната хипотеза за възникването на проблема е, че има някаква връзка с подпочвените води.

Фирмата, построила този метродиаметър е същата, която е построила магистралата край Чирпан, където трябва да караме с 90 км/ч, същата, която построи пътя за Своге, където при катастрофа с автобус загинаха 20 пътници, а други 10 бяха ранени.

"Аз никого не упреквам, защото в момента въпросите са много повече от отговорите. Експертизите ще покажат каква е причината за това надигане и имаме ли по-сериозни проблеми. На база факти, ние ще преценим каква е отговорността на проектанта и има ли такава, каква е отговорността на строителя", каза Контрера.

Той обясни, че в случая странното е, че този тунел е готов от две години, имало е тестове още от лятото на миналата година, а този дефект се появява сега. Контрера обясни, че разследването е важно, за да може да се избегнат подобни ситуации и в бъдеще.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


50
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
44
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Той този контрерата го гледам, също е един от най-големите специалисти в областта на транспорта, и за това вече и той се изказва. Питам се само тази интелегентна физиомуцка знае ли изобщо за какво говори. Аман от некадърници и калинки. Толкова ли в тези от герб и обединени и.иоти няма поне няколко души да разбират от това за което говорят.
43
0
 
0
 
! Отговори
Svrahestestvena преди 3 години
E
42
0
 
2
 
! Отговори
Изоставаме с 2 века! преди 3 години
Стига оправдания! Първият тунел в Лондон и в света е построен преди близо два века.. "В Лондон под реката са построени много тунели. Първите от тях са дело на Марк Брунел и Исамбард Кингдъм Брунел в периода 1825-1843 г. и свързват Лаймхаус на северния бряг с Уотърхит на южния. Това също е и първият тунел под река в света, впоследствие през ХХ век са построени още.".
41
0
 
2
 
! Отговори
Кредиссимо фен преди 3 години
Да проверят да няма некоя подземна връзка до Дупката в Царичина...и оттам - извънземните - саботират строежа на метрото!За да злепоставят нашия Вожд.
40
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 38Айде де!Ами те тия цени на проектите по-високи от Западна Европа бе!!!
39
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 19Там е още по-зле!Пазете се!
38
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Много се краде!
37
0
 
7
 
! Отговори
Койчо преди 3 години
Сега от девет кладеница вода ще докарат крадливите катили на власта.Некъдърници сте и това е.
36
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Имаме и класически затвори за цялото НС, където ще им пръснат з***ниците по още по класически методи!
35
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Трагедията в България е, че ако се строи качествено, 80% от това, което е направено, нямаше дори да е започнато, заради високите цени на проектите. А ако се строи некачествено (както се прави), 80% от това, което е направено, трябва да се ремонтира често...
34
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Боко започна веднага за образование и ядрени реактори да говори, както при всеки провал в последно време, веднага обръща на някаква друга тема. Метрото е обект от значение за нац. сигурност, така че към виновните трябва да се отнесат според такова нарушение. Колко ли кюлчета прибра от тази отсечка банкянския бек?
33
0
 
9
 
! Отговори
Шегаджия преди 3 години
Аварията не е класическа, а космическа! Не се дължи на корупция и некадърност а на космически сили!
32
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
лондонското метро минава до темза,парижкото - до сена, московското - москва река,будапеща - дунав,ню йорк - хъдзън и т.н.и т.нАма пуста перловска река, цялото метро съсипа и като по чудо няма жертвимежду другото и свогенския път нямаше никакво отводняване, явно фирмата изпълнител прави само пътища, не водопроводи и отводняване
31
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Като копаха, все едно незнаеха... Даже се забавиха с година и пак недодялана работа !!! Пак ли ние трябва да плащаме??? До кога?
30
1
 
4
 
! Отговори
Ехаа преди 3 години
Карлос-далаверата вече и то метро ли взе да разбира?Това щели да направят онова щели да направят! Тоя може да направи само някоя далавера, а инжененерите ще направят каквото трябва, докато тоя прави въздух с устата.
29
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
От Чекмедже - бабаит,коментар няма ли?
28
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Аварията е свързана с фирмата, а тя е свързана с чекмеджето на чекмеджан.
27
2
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Преди повече от 30 години в Будапеща прокараха метро под Дунава и още не е протекло, а в София прокарали ДО Перловската река и - катастрофа! Много работи се построиха по времето на ГЕРБ, но повечето - некачествени, т.е. повече вреда, отколкото полза!
26
1
 
3
 
! Отговори
Илич Рамирес Санчес преди 3 години
Този Карлос Контрера дали не е далечен роднина на Карлос Чакала?!
25
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Айде сега пък не била класическа авария. Сигурно е извънредна, неочаквана авария.На мен ми изглежда класическо изпълнение за герб.