Столичният транспорт: Пътникопотокът е намалял с 30%

Това оказва негативно влияние и на екологичните показатели
27 яну 2022 10:02, Петя Славова
27
Столичният транспорт: Пътникопотокът е намалял с 30%
Снимка: БГНЕС

Цените на енергоносителите, здравната обстановка, както и неприемането на държавния бюджет са трите кризи, които са довели до натрупване на дългове в размер на десетки милиони левове. Такова мнение изрази пред БНТ заместник-кметът по транспорт в Столичната община Дончо Барбалов.

Тези кризи по думите на Барбалов са довели до натрупването на дългове в размер на десетки милиони левове.

За ток и природен газ увеличените разходи са за над 40 млн. лева през изминалата година, което остава непокрито от помощта на държавата.

COVID кризата е довела трайно до 30% намаление на пътникопотока. В дългосрочен план, ако хората се върнат към личните превозни средства, това ще окаже негативно влияние на екологичните показатели.

Столичната община е увеличила средствата за сектор Транспорт до 176 млн. лева годишно.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
22
0
 
1
 
! Отговори
" селянин " преди 2 години
...а просешкия се е увеличил .
21
3
 
5
 
! Отговори
Майна преди 2 години
НЯМА НУЖДА ОТ НИКАКВИ МЕРКИ, ЗАЩОТО ОМИКРОН Е ЛЕК И ЛЕСНО СЕ ЛЕКУВА!!! ДАЖЕ НАПРОТИВ - КОЙТО НЕ ГА Е ИЗКАРАЛ - ДА ГО ХВАЩА БЪРЗО, ДА СЕ ИЗЛЕКУВА И ДА ПОЛУЧИ ИМУНИТЕТ!
20
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
В период на пандемия пътниците в едно превозно средство на обществения транспорт трябва да са задължително в пъти по-малко. Добре е, че са намаляли, но лошото е, че са намаляли само с 30%.
19
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
И какво предприеха за да стимулират гражданите да го ползват?
18
1
 
11
 
! Отговори
Кръстьо преди 2 години
Ако махнете служебните коли на администрацията - пътникопотока ще се увеличи пак.
17
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Дъщеря ми работи за чужда фирма. Почти 2 години си е в къщи, защото шефовете й държат да е здрава и да работи онлайн. И метрото увисна с един пасажер.
16
5
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ми за тока искайте от бат Бойко, нали е царя на *** капаните. Но сега юе влезе в зaдникa и на неговите хора. Парите, които са му ги обещали за местните избори ще ги дадат за ток. Мисълта герберска е краткосрочна авантичка, ама ще стане дългосрочна набутвация
15
0
 
19
 
! Отговори
Щирлиц преди 2 години
Разбутайте още линиите на градския транспорт,та хептен да стане неизползваем,и после може да го закриете.
14
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Той транспорта е все по-разреден. Даже и да искам да пътувам, като знам, че ще чакам 15 мин, ами няма да стане. Метрото е вече на минимум 8 минути интервал.
13
3
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ами увеличете билетчето още и ще намалее и със 100%!
12
2
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Аз все още чакам да видя Фандъчка с градския транспорт
11
2
 
23
 
! Отговори
Умберто Жеко преди 2 години
Не е намалял потока бе. Аз всеки д н от години си се возя в 20 трамвай. Просто не купувам билет и карта от поне 2 години. И много други като мен. Не защото нямам пари за карта, а защото половината пътници в наземния транспорт са от боята и са гратис всички. Та за контролата и аз съм швед хахахах
10
3
 
12
 
! Отговори
Боби преди 2 години
Имам 3 коли на разположение, но не участвам в масовата истерия да ръчкам дарак в града. Транспортът в последните години е доста добре уреден, поне каквото ползвам. Също, много ходя пеша или яхам някой от байковете. Факт е, че мн хора започнаха да работят като мен от моментна, а не фикс точка, логично е да намалее пътникопотока. Просто си овладейте бонусите и кражбите, че сте нарицателно в тая община!!!
9
2
 
10
 
! Отговори
пияница мистик преди 2 години
До Асан === Кренвиршите винаги са били от рога и копита, даже от времето на бай Тошовата Родопа. Затова във вестник "Стършел" имаше фейлетон навремето и с указ на бай Тошо спряха броя и наказаха редакторите :)))
8
1
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Да вдигнат още билетчетата тогава ще пътуват само ватманите, шофьорите и стадата браТчеди защото тях никой не ги проверява.
7
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
едно доста плоска статия и накрая само предположения - значи като хората не ползват градски транспорт това не означава че задължително ползват собствен транспорт т.е. автомобил. Но в статията ви го казват че е лошо че не ползвате автобусите, хахахаха. Няма друга така държава, често няма!
6
2
 
21
 
! Отговори
жк. Лагера бл 36 преди 2 години
Надали има друга европейска столица която да мрънка и да се оплаква постоянно както Софийска община и оная Фандъкова! Гнусна *** отвратителна държава с най-отвратителните хора
5
1
 
28
 
! Отговори
aaa преди 2 години
Пътнико потока намалява защото: 1) доста хората не ходят на работа по една или друга причина. 2) тези без сертификат не могат да ходят по молове, големи магазини и тн. 3) доста хора се страхуват да не хванат ковид в трамвая и ходят пеша или с личен транспорт.
4
7
 
22
 
! Отговори
ъъъ преди 2 години
АМи въведете зелен сертификат и обществения транспорт ще стане коронобезопасен като заведенията, музеите и др., тоест лишен от човешко присъствие.
3
6
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Гр(ад)ският транспорт върви с бонус - ковид -19. Затова вече 2 години цялата фамилия на работа с колата, сутрин и вечер.