Един загина при тежка катастрофа на АМ "Марица"

Двама мъже са откарани в хасковската болница в тежко състояние
28 дек 2016 08:24,
17
Един загина при тежка катастрофа на АМ "Марица"
Снимка: архив Булфото

Един загина, а други двама мъже са в тежко състояние след катастрофа, която е станала снощи на автомагистрала "Марица“ край Свиленград.

Причините за кървавата касапница са неизвестни, очаква се днес по-късно полицията да съобщи подробности, информира "Дарик".

До момента се знае, че тримата са пътували с лек автомобил Фолксваген.

Колата първо е разбила предпазните мантинели, преминала е в насрещното платно и се е ударила в ТИР. На място е загинал единият мъж, а другите двама са откарани в хасковската болница в тежко състояние.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
1
 
3
 
! Отговори
До 15 преди 7 години
Не си улучил проблема в конкретния случай. Зависи от колата. С моята кола нямам никакъв проблем да ускоря достатъчно и на късо разстояние, но доста от по-старите коли по-бавно ускоряват, но и за тях не съм забелязъл да им е къса лентата за ускорение, но щом ти казваш ...
9
5
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Спенсе,да се включиш в движението с 80 км/ч на магистрала си е като самоубийство.Иначе какво ти пречи да се позасилиш и в т.нар. аварийна до поне 120 км/ч?
8
4
 
3
 
! Отговори
Сп??нс преди 7 години
За всеки шофирал по на запад от словения ще се съгласи , че включванията в магистралите в Бг са направо смешни - почти като кръстовища, нормалното е да имаш ускорителна лента и да се включиш с 80-100 км/ч .
7
0
 
5
 
! Отговори
КАТ спи преди 7 години
Направете си една груба сметка, колко нарушения на Закона за движение по пътищата се правят средно на ден от всички шофьори - българи и чужденци. След това сравнете резултата с тези 2-3 хиляди, които КАТ "хваща", най-често след катастрофа и може би ще ви просветне, защо основната причина за нарушенията по пътищата е КАТ, т.е. липсата на контрол. Моято груба сметка за броя на нарушенията е 200 милиона нарушения всеки ден, направена като се умножи броя на шофьорите по някакъв среден брой нарушения
6
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Когато всеки шофьор, вкл. и тираджиите, бъдат уверени, че ако нарушат правилата, неизбежно ще бъдат санкционирани, тогава няма да се случват такива катастрофи и няма да има такива нарушения. Така е в нормалните държави, но в България не е така.
5
0
 
5
 
! Отговори
До 9 преди 7 години
Ти в ред ли си? От примерно половин милион шофирания без книжка за този месец, КАТ били хванали 500 според теб - според мен не са 500, а доста по-малко, но това не е важно. Надявам се схващаш, че половин милион шофирания, не означава половин милион шофьори без книжка.
4
3
 
10
 
! Отговори
Обективен преди 7 години
Ако е вярно това, което номер 6 е написал, значи имаме поне едно нарушения - ТИР излизащ от бензиностанция засича колата. Евентуално може да има и второ нарушение, колата да е била с превишена скорост, но и с разрешена скорост да е била, пак ще се случи същото. Това нарушение става защото шофьора на ТИР-а се чувства безнаказан за всяко нарушение, както и всички шофьори, шофиращи в България - българи и чужденци. В това е проблема, в липсата на контрол, а не в някаква малка събираемост на глобите.
3
4
 
3
 
! Отговори
77777 преди 7 години
Всичко може да се е случило, примерно шофьора да му е прилошало, да е получил инсулт, инфаркт и т.н. Може и някаква техническа неизправност да има, но "умниците" едно си знаят, едно си баят. Принципно почти всички шофьори в България шофират много внимателно, въпреки че масово се нарушават правилата заради неработещия КАТ.
2
1
 
11
 
! Отговори
Истината преди 7 години
При такива случаи КАТ почти винаги на разбира истинската причина за катастрофата, а посочва грешна причина и си води грешни статистики. После с тези грешни статистики ни облъчват за поредното увеличение на наказанията, за да може КАТ да ни рекетира повече, въпреки че по цял свят се знае, че ефективността от наказанията се измерва не с размера на наказанието, а с неизбежността от налагането му, а в България КАТ "хваща" 1 на 100 хиляди нарушения, т.е. нулева ефективност от записаното в закона.
1
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Този закръгли бройката на 700!