Към една трета от тежките ни верижни машини - повредени

Водачите пък често подценявали обстановката и бързо сваляли вериги
41
Към една трета от тежките ни верижни машини - повредени
Военните участват всеки ден в акции в помощ на населението. Снимка: МО

Около една трета от тежките верижни машини - МТЛБ, използвани през зимата от противопожарните служби в страната, са повредени. Това коментира директорът на противопожарната служба в Русе комисар Димитър Павлов.

"Това са военни верижни машини, пригодени за граждански условия. Те не са машини, проектирани и създадени за работа през зимата", обясни Павлов и допълни, че ремонтът им е много скъп.

Русенската противопожарна служба, която има две МТЛБ-та, не може да ги използва. Едната машина е неизправна от година, а втората се е повредила на 7 януари на пътя Русе-Бяла при изтегляне на един от закъсалите в района тежкотоварни камиони.

Павлов обясни, че шофьорите подценяват обстановката и не са подготвени, предаде БТА.

Началникът на сектор "Пътна полиция" в Русе Румен Кръстев каза, че в районите на контролно-пропускателните пунктове на изходите на града, където полицейски патрули при лоши метеорологични условия следят и регулират движението, водачите на тежкотоварните камиони поставят вериги. Когато навлязат обаче по разчистен път, ги свалят, но след това закъсват, като попаднат отново в участък със снегонавяване.

Кръстев заяви, че в последните дни има няколко съставени акта на шофьори на камиони.

Комисар Димитър Павлов заяви, че противопожарната служба е реагирала на множество най-различни сигнали на 6 и 7 януари, транспортирала е и пациенти на хемодиализа, както и разболели се тежко хора. Високопроходим "ратрак" е изпратен от Русе в Добрич и е там от няколко дни, а тежък влекач е подпомагал екипите на ВиК в Разград.

Тази нощ огнеборците са реагирали на два сигнала за пожари в къщи - в Новград и във Ветово. Произшествията са с материални щети, няма пострадали хора.

Кръстев заяви, че обстановката в областта е спокойна, без тежки пътни произшествия.
 


41
Напиши коментар Коментари
34
6
 
1
 
! Отговори
pepe преди 5 дни
Съветските машини са така!
33
1
 
3
 
! Отговори
сс преди 5 дни
всеки шофьор с едно мтлб през зимата и да си го подържа за собственна сметка, по думите на герберите така трябва да е по пътищата през зимните месеци... за да не ги мислят хората...
32
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 дни
Според тази Калинка, шофьорите били неподготвени, че 1/3 от МТЛБ били повредени, а парите за поддръжката им откраднати.
31
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 дни
Павлов, като Павлова иска още пари
30
0
 
24
 
! Отговори
Homer Simpson преди 5 дни
механик на МТЛБ бях в казармата.....това е много добре подготвена машина за зимни условия.. има специална печка за подгряване на дизеловия двигател, който е ЯМЗ...практически незакъсваща е ако не и се скъса веригат..случва се....тогава е нужна още една машина за поставяне ..и това е проблема.
29
1
 
17
 
! Отговори
Schutzstaffel преди 5 дни
МТЛБ върви със дизел, бензин или спирт. Каквото му сипеш. Калинки некадърни.
28
0
 
12
 
! Отговори
Циник преди 5 дни
Ъъъъ....една трета - от общо колко? 6?
27
1
 
22
 
! Отговори
Уволнение преди 5 дни
Мале,гербавите калинки ,как се гаврят с народа.НЕ всички сме платени зомбита за да ви вярваме.Този,веднага на борсата.
26
3
 
40
 
! Отговори
смЕх преди 5 дни
Тоя "експерт" по машините да ходи да се гръмне някъде. Бронирана машина създадена от руснаците която не издържала на студ хахахаха абе журналята не ви ли мина през кухите лейки поне това което ви написах или нЕма как простототията си е за цЕл живот.
25
0
 
16
 
! Отговори
Селянин преди 5 дни
С нещо здраво и неограбено останали в Бг ?
24
1
 
8
 
! Отговори
Rotnia преди 6 дни
Karah takava v kazarmata I sa mnogo iaki za truden Teren no I mnogo lesno se precakvat iskat postoianna poddra6ka
23
5
 
54
 
! Отговори
Анонимен преди 6 дни
"Така е, руските машини се трошат навсякъде и винаги...
Защо никоя строителна фирма не купува руски трактори, фадроми или багери ?!"

Запомни едно нещо- поддържана машина не се разваля. Щом се произвежда от десетилетия, значи няма фабрични дефекти. Освен това въпросният модел се произвежда и у нас. Чупи се когато се пести от ремонт.
22
46
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 дни
Така е, руските машини се трошат навсякъде и винаги...
Защо никоя строителна фирма не купува руски трактори, фадроми или багери ?!
21
2
 
52
 
! Отговори
Анонимен преди 6 дни
Терем е държавна фирма, произвежда МТЛБ плюс всичките му модификации, включително и за зимни условия. Произвеждат части и предлагат поддръжка. Вие, г-н Павлов сте държавна служба, какво ще рече, че му била скъпа поддръжката на МТЛБ? Държавата си продава сама на себе си на завишени цени ли? :D
Айде малко по-сериозно и си оправете машините най-накрая. Те няма да се оправят магически, изпратете заявка, както казах държавна служба сте по-дяволите.
20
2
 
51
 
! Отговори
бай Ристо преди 6 дни
Не са виновни руските машини а нашите водачи и механици. От казармата помня масло не се сменя с ново- новото го крадяха. Зиловете тичаме сутрин с кофи вода за радиаторите, антифриза откраднат. За нафта и бензин не е за приказване. МТЛБ е супер добра машина ако има елементарна поддръжка.
19
1
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 6 дни
"Те не са машини, проектирани и създадени за работа през зимата", обясни Павлов и допълни, че ремонтът им е много скъп."

Извън строя са, защото не ви се дават пари за поддръжка и ги карате докато се износят и повредят. Всяка машина иска периодична поддръжка, а не молитва. Ако машините ви са базови МТЛБ, пак не би трябвало да имате проблеми с проходимостта в сняг. Ако ще се оправдате с това, тогава купете МТЛБв, специално за зимни условия, съветски са не струват милиони. Втора ръка са по 7 бона.
18
2
 
41
 
! Отговори
Shopp™ преди 6 дни
МТЛБ е многоцелеви верижен влекач за обща употреба, работата му е точно да гази зимно време из преспите.
Произвеждан е по лиценз в Бета-Червен бряг.
За военна употреба не става - пробива се от всичко по-голямо от калашник.
17
0
 
51
 
! Отговори
Анонимен преди 6 дни
Руснаците при техните по-лоши зимни условия с какви ли машини работят?Едно знам с изправни и подържани.Нас 20см.сняг и минус10-20 градуса и аха държавата да изпадне в колапс.
16
0
 
57
 
! Отговори
Анонимен преди 6 дни
"Това са военни верижни машини, пригодени за граждански условия. Те не са машини, проектирани и създадени за работа през зимата"

МТ-ЛБ, машина, проектирана да тегли артилерийски оръдия в арктическите зими на СССР, не била пригодена за работа през зимата. И този *** е шеф на пожарникарите в Русе...Боже опази.
15
0
 
40
 
! Отговори
(-_-) преди 6 дни
Тези машини някога са работили във всякакви условия, а сега са стари и неподдържани.. И понеже цялата работа ни е такава за 1-2 дни по-обилен снеговалеж просто сме загинали:(