Българският клиент се радва на малкото... уважение

Той се впечатлява от спазването на дадената дума
6 окт 2017 17:45, Екип на Bloomberg
6
Българският клиент се радва на малкото... уважение
Снимка: Pixabay

Клиентът търси уважение и честност, защото вече толкова много е лъган, че очакванията му са по-скоро негативни в началото. След това от много малко нещо остава приятно изненадан. Това каза Весела Меламед от Extempore Services в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Маламед гостува в студиото заедно с Марияна Манчева, Extempore Services, по повод първата международна среща на тема качество при обслужване на клиенти. "Клиентът се впечатлява от спазването на дадената дума. Навсякъде се случват грешки - това са нормални неща, но когато получи уважението без да му се говори на "ти" и се спази това, което е казано, клиентът може да се върне. Мисля, че това търси клиентът".

Бизнес има нужда да се фокусира в малко по-дългосрочен план върху своите клиенти, допълни Маламед. "Конкуренцията вече е достатъчно голяма и е нужно да бъдат изведени на преден план онези малки неща, които запазват клиентите при нас".

"Първата международна среща на конференция "Качество при обслужване на клиенти" ще се проведе на 11 октомври в комплекс "Царско село" в София. Надяваме се тази първа конференция да се превърне в традиционна", каза от своя страна Марияна Манчева.

"Идеята е да съберем различни видове компании от различни индустрии, да съберем най-добри практики и да покажем кои са онези неща, които влияят, за да направим клиента лоялен и да създадем приятелство - да се преборим за нещо в по-дългосрочен план", допълни Меламед.

Поканени са компании и колеги от Испания, Холандия, а от България ще участват банки, представители на автомобилни марки. Опитали сме се да обхванем всички видове индустрии, обясниха гостите. Сред основните теми са хотелиерството, програмите "Таен клиент", феноменът "Обратна връзка" и влиянието върху бранда.

Какъв е процентът на компаниите в България, които инвестират в своя персонал? 

Вижте повече на Bloomberg TV Bulgaria. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
2
 
! Отговори
Бандит преди 6 години
Културата на обслужване изисква взаимно уважение.Такива табели висяха преди по магазините.И не само. :)
5
1
 
3
 
! Отговори
калитко преди 6 години
ня яма уважение има унижение
4
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
радва ме се по принцип.смеем се без причина.голям кеф , дге бок луците да .....ва
3
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Наскоро ходих за скъпи обувки. Купувам от конкретна верига с 4 магазина в София. Отидох до най отдалечения защото само там обслужват любезно, моделите са същите. Надявам се че там ще вземат комисионна.
2
15
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Те и клиентите в България са една стока та няма какво да се обяснява.Вечно недоволни с малко или никакви пари ама с претенции до небесата.
1
5
 
24
 
! Отговори
sante_dog преди 6 години
Хахаха някой да е виждал уважение на клиента в България - тука само дето не ти взимат пари че си влязал в обекта им и те гледат отвисоко все едно си ***... Къде да го търсим това уважение - Топлофикация, Енерго, ВиК? Търговските вериги където стоката е за западна и източна Европа? По хотелите на мутрите или ресторантите с 'празния стол'? Чикатило е уважавал повече жертвите си отколкото Българския бизнес клиентите си!!!